NFT SEO – Így optimalizáld NFT tartalmaidat

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

NFT SEO – Így optimalizáld NFT tartalmaidat

Máté Balázs, SEO tanácsadó


A blokkláncok és a digitális marketing egyre több ponton érnek össze egymással. Az NFT-k (nem felcserélhető tokenek) és a SEO (keresőoptimalizálás) találkozása izgalmas lehetőségeket kínál a marketingesek számára.

NFT SEO – Így optimalizáld NFT tartalmaidat

 


Habár az NFT-ket leggyakrabban a digitális műalkotások és tulajdonjog forradalmasítása kapcsán szokás emlegetni, a webhelyek keresőoptimalizálásában is sokat segíthetnek. Nézzük meg, hogy hogyan!

 

Mik azok az NFT-k?

Mielőtt közelebbről is megvizsgálnánk az NFT-k és a SEO közötti kapcsolatot, először tisztázzuk, hogy pontosan mit is értünk NFT-k alatt.

 

Az NFT-k (non-fungible token), azaz nem felcserélhető tokenek olyan digitális eszközök, amelyek tárolásáért, hitelesítéséért és biztosításáért egy blokklánc rendszer felel. A Bitcoinnal, Ethereummal és más kriptovalutákkal ellentétben, amelyek helyettesíthetők (egy Bitcoin bármelyik másik Bitcoinra elcserélhető), az NFT-k egyediek és nem felcserélhetők. Minden NFT-nek van egy saját egyedi azonosítója, ami igazolja a hitelességét és tulajdonosát. Éppen ezért az NFT-ket nem lehet csak úgy felcserélni egymással, tehát nem helyettesíthetők.

 

Ez az egyediség adja az NFT-k értékét és teszi őket hasznossá a digitális művészek, gyűjtők és digitális ingatlanok tulajdonosai számára, hogy csak néhány területet említsünk.

 

Az NFT-k alapvető ismerete nélkülözhetetlen ahhoz, hogy sikeresen alkalmazhasd őket SEO stratégiádban.

 

Tartalomkészítés és visszahivatkozások – Kettős stratégia az NFT SEO-ra

A folytonos digitális fejlődésben minden cég számára fontos, hogy előnyben maradhassanak a versenytársakkal szemben. Felkapottságuk miatt manapság az NFT-kel kapcsolatos tartalmakkal, illetve vendégbejegyzésekkel érdemes foglalkozni, ezekkel ugyanis egy technológiailag tájékozott közönséget vonzhatsz márkád köré, akiktől értékes visszahivatkozásokra is számíthatsz.

A technológia és pénzügyek iránt érdeklődők bevonzására NFT cikkekkel

  • Bevezetők: Kezdésképpen olyan cikkeket érdemes készíteni, amelyek bemutatják az NFT-k koncepcióját és működését az olvasóknak. Ez segít felkelteni azok figyelmét, akik még csak most ismerkednek az NFT-k világával.
  • Ipari hírek: Készíts tartalmakat arról, hogy milyen hatásuk van az NFT-knek iparágadra. Akár művészetekkel, ingatlanokkal vagy digitális marketinggel foglalkozol, biztosan lenne miről írnod az NFT-k kapcsán.
  • Útmutatók: Kínálj gyakorlati tippeket az NFT-k elkészítéséről, értékesítéséről és vásárlásáról. Az ilyen cikkek hasznosságuk miatt sok megosztást és visszahivatkozást szerezhetnek majd.
  • Esettanulmányok: Oszd meg tapasztalataidat és a munkádból levont tanulságokat, ha céged már sikeresen integrálta az NFT-ket üzleti modelljébe. Ezzel nem csak hasznos tájékoztatást adsz olvasóidnak, hanem márkád tekintélyét is növeled a szemükben.

Piaci elemzések: Készíthetsz cikkeket az NFT piacról, a kapcsolódó trendekről és a felételezett, közelgő változásokról. Ezekkel a tartalmakkal olyan olvasókat vonzhatsz be, akiket kifejezetten az NFT-k pénzügyi oldala érdekel.

 

Az NFT cikkek előnyei:

  • Új közönségek: A blokklánc-technológia és a digitális befektetések iránt érdeklődők csoportja egyre nő. Ha rájuk is gondolsz tartalmaid elkészítése során, akkor változatosabb közönségre tehetsz szert.
  • Visszahivatkozási lehetőségek: A minőségi, tájékoztató jellegű cikkeket sokan előszeretettel osztják meg másokkal, akár saját webhelyükön is. Ezek az esetek mind értékes visszahivatkozások megszerzésére adnak lehetőséget.

 

Eléréseid kibővítése vendégbejegyzésekkel

Tájékoztató cikkek:

Oszd meg tudásodat az NFT-kről, a blokkláncról és más kapcsolódó témákról. Az ilyen oktató, tájékoztató jellegű cikkeket általában szívesen fogadják más webhelyek és blogok, illetve segítenek megszilárdítani szakmai tekintélyedet is.

 

Vélemények:

Mutasd be az aktuális trendeket, piaci eseményeket és előrejelzéseket a saját szemszögedből. Ezek beszélgetésekre késztetik az embereket és jelentős aktivitást keltenek majd márkád körül.

 

Esettanulmányok:

Ha van személyes tapasztalatod az NFT-k vagy más blokklánccal kapcsolatos technológiák sikeres alkalmazásáról, akkor egy esettanulmánnyal nagyon sok értékes információt és gyakorlati tudást adhatsz át olvasóidnak.

 

Útmutatók:

Praktikus útmutatók, amelyek lépésről-lépésre vezetik végig olvasóidat különféle NFT-kkel kapcsolatos feladatokon.

 

A vendégcikkek előnyei:

 

  • Szélesebb közönségek: Ha tekintélyesebb webhelyekre írsz cikkeket, akkor nagyobb, mégis célzott közönségekre tehetsz szert, amelyek garantáltan érdeklődnek az általad feldolgozott témák iránt.
  • Értékes visszahivatkozások: Egy vendégcikkben elhelyezett hivatkozás jelentősen feldobhatja SEO-dat, ha sikerül tekintélyes, releváns témájú webhelyekre írnod.
  • Kapcsolatteremtési lehetőségek: A vendégcikkekkel lehetőséged nyílik új, értékes együttműködések, partnerkapcsolatok kiépítésére a kripto- és technológiai szektorban.
  • Fokozott hitelesség: Amikor tartalmad egy tekintélyes, megbízható webhelyen jelenik meg, akkor ezzel márkád hitelessége is megszilárdul, és igazi szakértőként tekintenek majd rá az érdeklődők.

 

Az NFT cikkek és vendégbejegyzések ötvözésével egy stabil tartalomstratégiát állíthatsz össze, amivel egy új, a technológia iránt érdeklődő közönséget érhetsz el és számos új visszahivatkozást szerezhetsz webhelyed számára.

 

Közösségi jelek – Az aktivitás és SEO fellendítése NFT-k segítségével

Habár közvetetten ugyan, közösségi jelek is segíthetnek a SEO megerősítésében. Ilyen jelek a kedvelések, a megosztások és az általános közösségi aktivitás márkád körül, amelyet egyes keresőmotorok a hitelesség és relevancia jelének tekintenek.
Ha közösségi média stratégiádban NFT-ket is felhasználsz, akkor megerősítheted ezeket a jeleket (feltéve, hogy közönségedet érdekli ez a téma).

 

Az aktivitás fellendítése NFT bejelentésekkel

Termékbejelentések: Amennyiben céged egy új NFT-t készül piacra dobni, akkor egy egész közöségi médiás kampányt építhetsz fel köré. Készíthetszz visszaszámlálásokat, rövid beharangozó videókat és exkluzív előnézeteket is.

 

Együttműködések: Tudasd követőiddel, ha együtt dolgozol egy művésszel, influencerrel vagy más céggel az NFT térben. Emeld ki, hogy mi teszi egyedivé az együttműködést, és miért hasznos mindez az emberek számára.

 

Újdonságok: Ha újdonságokkal bővíted meglévő NFT-idet, vagy egy új verziót tervezel bemutatni belőlük, akkor a közösségi média egy remek platform értesíteni ezekről márkád követőit.

Az NFT bejelentések előnyei:

  • Plusz forgalom: Egy jól kivitelezett bejelentésnek köszönhetően többen fognak beszélni rólad és így webhelyedre is jóval több érdeklődő látogat majd el.
  • Fokozott aktivitás: A közösségi média interaktív természete valós idejű aktivitásra ad lehetőséget közönséged részéről. Ez jelenthet kedveléseket, megosztásokat és hozzászólásokat is.
  • Márkaismertség: Egy jó közösségi médiás kampány láthatóbbá teheti márkádat, így NFT-id és webhelyed híre többekhez is eljut majd.

 

Virális növekedés NFT nyereményjátékokkal

Sorsolások: Ezekre a nyereményjátékokba bárki könnyedén nevezhet egy egyszerű lépéssel, például a bejegyzés megosztásával és egy hozzászólással.
Versenyek: Rendezz versenyeket, ahol a résztvevőknek valami egyedit kell alkotniuk a nevezéshez. Ez lehet egy rövid történet vagy egy műalkotás, amiért egy NFT-t nyerhetnek. Ezzel a taktikával rengeteg felhasználói tartalmat szerezhetsz márkád számára.
Mérföldkő jutalmak: Kínálj fel NFT nyereményeket különféle közösségi médiás mérföldkövek eléréséért, például amikor elérsz egy kerek követőszámot vagy sokan osztják meg egy fontos bejegyzésedet.

 

Az NFT nyereményjátékok előnyei:

  • Erősebb közösségi jelek: Ha a részvétel feltétele webhelyed vagy tartalmaid megosztása, akkor ezzel közösségi jeleid is erősödnek, amik közvetve és közvetlenül járulnak hozzá márkád láthatóságához.
  • Közösségépítés: Az ilyen nyereményjátékok segítenek felépíteni egy nagyobb közösséget márkád körül, így többen látogatják majd webhelyedet és osztják meg másokkal is annak tartalmait.
  • Adatgyűjtés: A nyereményjátékokkal jobban megismerheted követőid preferenciáit és viselkedését, ezt a tudást pedig későbbi marketingkampányaidban is hasznosíthatod.

 

Az NFT bejelentésekkel és nyereményjátékokkal megerősítheted közösségi jeleidet, forgalmat vonzhatsz webhelyedre és feljebb kerülhetsz a SEO ranglistán. Mindez nem csupán webhelyed láthatóságát javítja majd, hanem közösségedet is segít közelebbről megismerni.

Felhasználói aktivitás és kulcsszócélzás – A közönség megnyerése és megismerése NFT-k segítségével

A SEO-ban a felhasználói aktivitás és a kulcsszók megcélzása két rendkívül fontos tényező, amelyek nagyban befolyásolják webhelyed rangsorolását. Ha az NFT-ket is beveted ezek hasznosítása során, akkor tovább erősítheted keresőoptimalizálásodat.

 

NFT jutalmak hasznos adatokért cserébe

Véleményekért: Kínálj fel NFT ösztönzőket azoknak felhasználóknak, akik veszik a fáradtságot, hogy véleményeket, értékeléseket írjanak termékeidről és szolgáltatásaidról. A vélemények társadalmi bizonyítékot kínálnak, illetve friss tartalmakat SEO stratégiádhoz.

 

Tartalmak megosztásáért: Jutalmazd meg NFT-kkel azokat a felhasználókat, akik megosztják cikkeidet, videóidat vagy közösségi bejegyzéseidet. Ezzel a stratégiával számos új érdeklődőt érhetsz el, és értékes visszahivatkozásokra tehetsz szert.

 

Közösségi részvételért: Ösztönözd NFT-kkel a felhasználókat arra, hogy hozzászóljanak a közösség beszélgetéseihez, akár a webhelyeden, akár valamelyik közösségi platform hozzászólásai között. Ezzel egyrészt megerősíted a márkád köré épült közösséget, másrészt pedig több felhasználót tarthatsz márkád közelében.

 

Az felhasználók NFT-kkel való megőrzésének előnyei:

  • Erősebb SEO: A fokozott felhasználói aktivitás, például a webhelyen töltött idő vagy az átkattintási arányok pozitív hatással lehetnek a keresőoptimalizálásra.
  • Fokozott felhasználói hűség: Az egyedi, értékes NFT-kért cserébe a felhasználók közelebb érzik magukat márkádhoz, így gyakrabban foglalkoznak majd tartalmaiddal és nagyobb eséllyel válnak majd ügyfeleiddé is.
  • Felkapott márkanév: Az NFT-k újdonságának köszönhetően garantáltan többen foglalkoznak majd meg márkáddal, ha megtudják, hogy ilyen jutalmakat kínálsz az aktivitásért cserébe.

 

Új közönségek elérése NFT kulcsszavak megcélzásával

Alapvető kifejezések: Használj olyan NFT-kkel kapcsolatos kifejezéseket tartalmaidban, mint a „nem felcserélhető tokenek” vagy „blokklánc” és így tovább.
Iparághoz fűződő kifejezések: Amennyiben egy konkrét iparágban dolgozol (például digitális játékok, ingatlanok stb.), akkor készíts tartalmakat ezekről a témákról, az NFT-k szemszögéből megközelítve. Ez lehetőséget ad rá, hogy releváns kifejezéseket használhass, mint például az „NFT ingatlanok”.
Felkapott kifejezések: Figyelj oda rá, hogy melyek az NFT világ legfelkapottabb kifejezései és használd azokat természetes módon tartalmaidban. Ez segít, hogy márkád is részesülhessen az aktuális trendeknek járó figyelemből.

 

Az NFT kulcsszók megcélzásának előnyei:

  • Új közönségek elérése: Az NFT-kkel kapcsolatos kifejezések megcélzásával olyan felhasználókat érhetsz el, akik kifejezetten az NFT-k és blokklánc technológiák iránt érdeklődnek.
  • Jobb rangsorolás: A jól optimalizált tartalmak magasabbra kerülnek majd a keresőmotorok találatai között a releváns kifejezésekre. Ez több organikus forgalmat jelent majd webhelyednek.
  • Releváns tartalmak: A felkapott és iparághoz fűződő kulcsszók használatával tartalmaid relevánsakká válnak az érdeklődők számára, ami több forgalmat, aktivitást és lehetséges ügyfélt hoz majd webhelyedre.

 

Az NFT-ket tehát a felhasználói aktivitás fellendítésére, illetve a felkapott kulcsszók megcélzására is használhatod, hogy megerősítsd SEO stratégiádat. Ezzel új közönségeket érhetsz el és magasabb pozíciókban jelenhetsz meg a releváns kifejezésekre.

 

Együttműködések – A SEO megerősítése stratégiai kapcsolatokkal

Az NFT-k világában szinte muszáj együttműködnöd másokkal, ha szeretnél több érdeklődőt elérni és meg szeretnéd erősíteni webhelyed SEO-ját. Ezért éri meg felvenni a kapcsolatot NFT influencerekkel és művészekkel.

 

Interjúk: Készíts interjúkat NFT művészekkel vagy influencerekkel és publikáld ezeket blogodon vagy egy podcast formájában. Az ilyen tartalmakat előszeretettel osztják meg az emberek, így sok új visszahivatkozást is szerezhetsz.

 

Webináriumok: Tarts közös online előadásokat az NFT-k különböző aspektusairól, például a mögöttük álló technológiáról vagy az aktuális piaci trendekről. A webináriumok nagyon aktív közönségeket vonzanak és rengeteg lehetőséget nyújtanak a megosztásokra és visszahivatkozások megszerzésére.

 

Közös vállalkozások: Működj együtt másokkal NFT projekteken – például készíthettek új NFT alkotásokat vagy beindíthattok egy új, közös szolgáltatást. A maximális elérések érdekében dokumentáld az együttműködés folyamatát és posztolgass róla rendszeresen az erre alkalmas felületeken.

Az NFT együttműködések előnyei

  • További közönségek elérése: Az együttműködések egyik legnagyobb előnye, hogy hozzáférést nyújtanak a másik fél közönségéhez. Ez a közönség gyakran számodra is ideális célcsoport lesz, tehát akár új ügyfelekre is szert tehetsz majd.
  • Értékes visszahivatkozások: Ha elismert nevekkel dolgozol együtt az NFT-k világában, akkor több tekintélyes webhely is megemlíthet majd tartalmaiban, ami értékes visszahivatkozásokhoz vezet.
  • Fokozott hitelesség: Már az is sokat számít, ha egy másik, ismert névvel szerepelsz együtt valamilyen NFT projektben, hiszen ezzel hitelességed és tekintélyed is nő majd a közösség szemében. Az így szerzett bizalom elengedhetetlen ahhoz, hogy az emberek termékeid és szolgáltatásaid iránt is érdeklődjenek.

 

Az NFT művészekkel és influencerekkel való együttműködések minden fél számára előnyösek lehetnek. Nem csupán új közönségekre tehetsz szert, hanem erős linkértékű visszahivatkozásokat is szerezhetsz, ami fokozott hitelességet jelent majd webhelyed számára.

 

További NFT SEO módszerek

A SEO világában nagyon fontos több lábon állni. Ha szeretnél NFT-ket használni SEO stratégiádban, akkor érdemes annak valamennyi formáját bevetned – az on-page SEO-t, helyi SEO-t video SEO-t és így tovább. Fontos továbbá, hogy teljesítményedet folyamatosan nyomon kövesd.

 

On-page NFT SEO

Title tagek: Ügylej rá, hogy az oldalak címe beszédes legyen és tartalmazzon valamilyen NFT kulcsszót.
Meta tagek: Írj meggyőző meta leírásokat, amelyek összefoglalják az oldal tartalmát és releváns kulcsszókat tartalmaznak.
Schema jelölések: Használj strukturált adatokat, amikkel plusz információkat kínálhatsz a keresőmotoroknak webhelyed tartalmairól. Ezek segítenek, hogy még relevánsabb keresésekre jelenítsék meg őket találatokként.

Helyi SEO

Események: Készíts külön oldalt webhelyeden minden NFT esemény számára, amit te szervezel vagy amin részt vesz márkád. Tüntesd fel az olyan alapvető információkat, mint a helyszín, a dátum és hogy mire számíthatnak a résztvevők.
Helyi kulcsszók: Használj helyi vonatkozású kulcsszókat tartalmaidban, meta leírásaidban és címeidben.
Google Cégprofil: Tüntesd fel Google Cégprofil adatlapodon a közelgő eseményeket.

 

Video SEO

Kulcsszók a címben: Fogalmazz meg lényegre törő, kulcsszókat tartalmazó cikkeket videóidhoz.
A videók leírása: Készíts részletes leírásokat videóidhoz releváns kulcsszókkal, és a webhelyedre mutató linkekkel.
Átiratok: Kínálj átiratokat videóidhoz, amikben így további kulcsszók szerepelhetnek.

 

A SEO teljesítmény elemzése

Íme a legfontosabb mutatók, amelyeket az NFT SEO-ban követned kell:

Forgalom: Figyelj oda rá, hogy hányan látogatják NFT-kkel kapcsolatos tartalmaidat.

Aktivitás: Az oldalon töltött idő, a visszafordulási arány és a közösségi megosztások mind azt tükrözik, hogy mennyire érdekesek, értékesek NFT tartalmaid a látogatók számára.

Konverziók: A feliratkozások, letöltések vagy a vásárlások mind fontos statisztikák lehetnek attól függően, hogy mit próbálsz elérni NFT tartalmaiddal.

A keresőoptimalizálás különböző formáinak alkalmazásával, illetve a teljesítmény folyamatos mérésével egy stabil, színes NFT SEO stratégiát alakíthatsz ki márkád számára.
 

Gyakori kérdések

Mi az az NFT?


Az NFT (Non-Fungible Token) egy olyan digitális eszköz, amely blokklánc technológián alapul, és egyedi tulajdonjogot biztosít valamilyen digitális tartalom felett, például képek, videók, zenék vagy más virtuális elemek esetében. Az "NFT" elnevezés azt jelenti, hogy az eszköz nem helyettesíthető, tehát minden NFT egyedi és nem cserélhető be egy másikra, például a kriptovaluttal (mint a Bitcoin), helyettesítsük egymással.

Az NFT-k a blokkláncon tárolják a tulajdonjogokat, ami biztosítja, hogy egy adott digitális eszköz eredeti és egyetlen példánya birtokosát képviselje. Ezek népszerű lettek a művészet, játékok, sport és szórakoztatóipar világában, mivel lehetőségek kínálnak a digitális alkotások monetizálására és kereskedelmére.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!