Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

2020/09/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Közösségi média marketing tippek e-kereskedelmi webhelyeknek

A közösségi média nagyobb hatást gyakorolt életünkre, mint bármi más az interneten az elmúlt 20 évben. Mivel az emberek egyre több információt és adatok osztanak...
10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

2020/09/03 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

Legyen szó fogorvosi, vagy más jellegű egészségügyi közösségi média marketingről, komoly feladatot jelent mindez egy ember számára. Szerencsére egy csapat tapasztalt...
Hatékony Facebook hirdetések egészségügyi szolgáltatóként

2020/07/17 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Orvosi Facebook hirdetések: 5 tipp a közösségi sikerekért

Hogyan legyenek hatékonyak Facebook hirdetéseid egészségügyi szolgáltatóként? Ezekkel a tippekkel tuti lesz a siker és bevonzhatod új pácienseidet! 
Facebook hirdetési tippek fogorvosoknak és fogászatoknak

2020/06/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

9 fogászati Facebook hirdetés tipp, ami sikerre viheti praxisodat

Hogy készíts jó és eredményes Facebook hirdetéseket fogorvosi praxisod számára? A következő tippjeinkkel ebben fogunk segíteni, hogy minél több páciensed legyen!
Plasztikai sebészeti marketing a Facebookon: Így csináld

2020/06/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Facebook marketing plasztikai sebészeknek: 12 tipp a sikerekhez

Hogyan kezeld jól Facebook üzleti profilod plasztikai sebészként vagy plasztikai sebészetként? Elhoztuk a leghatásosabb tippeket, amivel biztos a siker!
Plasztikai sebészeti marketing a Facebookon: Így csináld

2020/06/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Facebook marketing plasztikai sebészeknek: 12 tipp a sikerekhez

Hogyan kezeld jól Facebook üzleti profilod plasztikai sebészként vagy plasztikai sebészetként? Elhoztuk a leghatásosabb tippeket, amivel biztos a siker!
Közösségi média marketing útmutató kezdőknek

2020/05/27 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

Részletes közösségi média marketing útmutató kezdőknek

A közösségi média mára az online marketing egy legalapvetőbb ágává vált, és mind az egyéni vállalkozók, mind az óriáscégek tucatnyi platform...
Fogászati marketing: kell-e a közösségi média?

2020/05/21 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Tényleg szükségük van a fogorvosoknak a közösségi médiára?

Vajon tényleg szükséges a közösségi médián is jelen lennie egy fogorvosnak, vagy fogászatnak? A közösségi médiáról is érkezhetnek új páciensek a...
SMM

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!