Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

Videómarketing: YouTube kontra Facebook

2018/11/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Videómarketing: YouTube kontra Facebook

Az, hogy a videómarketing az elmúlt (és minden jel szerint a közelgő) évek legnagyobb online marketingtrendje, ma már nem is vitatéma. A videó a legnépszerűbb tartalomtípus, és csak...
Hatékony hashtagelés a Facebookon, a Twitteren, és az Instagramon

2018/11/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hatékony hashtagelés a Facebookon, a Twitteren, és az Instagramon

A hashtageket senkinek nem kell bemutatni – az eredetileg Twitteren elterjedt kattintható címkéket számos közösségi platformra használja, és habár a koncepció mindenhol ugyan az, a...
Milyen gyakran érdemes posztolni a közösségi médiumokban?

2018/11/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen gyakran érdemes posztolni a közösségi médiumokban?

Mint sok más marketingeszközt, úgy a közösségi médiát is hajlamosak vagyunk túlhasználni, különösen, ha a bejegyzések, vagyis posztok sűrűségéről van...
 Eredményes Instagram tippek kisvállalkozások számára

2018/11/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Eredményes Instagram tippek kisvállalkozások számára

Az Instagram hatékony eszköz KKV-k számára is. De hogyan szerezhetsz valódi, magyar és célcsoportba tartozó követőket? Hogyan tudod őket aktivizálni? Mutatjuk! 
Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

2018/11/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

Útmutatónk az indulástól, az alapokon át a professzionális Instagram marketing tippekig tartalmaz mindent, amire egy céges Instagram fiók üzemeltetéséhez szükséged...
Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018/11/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  
Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

2018/11/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Negatív véleményeket kapsz Facebook oldaladra? Úgy érzed, nem ezt érdemled? Segítünk, hogyan tudod ezeket törlöni, semlegesíteni! 3 millió Facebook rajongót kezelünk...
Egy stabil YouTube marketing stratégia megalapozása a nézettség fellendítéséért

2018/10/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy stabil YouTube marketing stratégia megalapozása a nézettség fellendítéséért

Használd ki a YouTube adta óriási lehetőséget: juss el milliókhoz videóidon keresztül! Mutatjuk, egy részletes és érthető útmutatóban, hogyan tudod fellendíteni...
SMM
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
587 646
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Indexelés

Az indexelés az olyan „jelentőséggel bíró” kulcsszavak...

Adatvédelmi nyilatkozat

Mi az az adatvédelmi nyilatkozat? Az informatikában az adatvédelmi...

Remarketing

A remarketing a Google AdWords sajátos kifejezése a retargeting-re.

Google

A Google a világ legnépszerűbb keresőmotorja, amelyen naponta több milliárd keresést...

Biztonsági lista

Egy biztonsági lista olyan internet felhasználók neveit és email...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.