notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egészségügyi közösségi média: Ezek a legjobb tartalomtípusok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > 10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd


2020/09/03
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Legyen szó fogorvosi, vagy más jellegű egészségügyi közösségi média marketingről, komoly feladatot jelent mindez egy ember számára. Szerencsére egy csapat tapasztalt marketing-tanácsadó elvezethet a sikerhez vezető útra.

Hogy ízelítőt adjunk abból a tudásból, amelyet egy ilyen csapat tanácsadó nyújthat neked, a következőkben felsorolunk néhány olyan tartalomtípust, amiket felhasználhatsz egészségügyi közösségi média marketinged során, hiszen a változatosság mindig pozitívum!
 

10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd
Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

1. Fényképek

A pácienseidet ábrázoló (és persze az ő engedélyükkel megosztott) előtte/utána képek ízelítőt kínálnak az érdeklődőknek abból, hogy mire is számíthatnak praxisodról. E mellett persze bemutathatod rendelődet, felszereléseidet, váródat és csapatod többi tagját is – egy kép többet mond ezer szónál!

 

2. Útmutatók

Érdemes időnként olyan egészségügyi útmutatókat is készíteni és megosztani, amelyeket minél több páciensed hasznosíthatna. Ezek lehetnek bőr- vagy fogápolási tippek, jó tanácsok az egészség megőrzésére, biztonsági óvintézkedések kánikula idején, egészséges receptek, egészségügyi érdekességek, és így tovább.

 

3. A csapat bemutatása

Mutasd be részletesebben is közönségednek (leendő és meglévő pácienseidnek) csapatod tagjait. Akár egy új ápoló vagy recepciós érkezik a rendelőbe, akár minden héten bemutatod egy-egy meglévő munkatársadat, az emberek sokkal szívesebben bízzák magukat egy olyan csapatra, akikről csak egy kicsivel is többet tudnak a semminél.

4. Különleges ajánlatok

Mindenki szeretne különleges ajánlatokat kapni, és ezeket többek között a közösségi médián is népszerűsítheted pácienseid számára. Ezeket az ajánlatokat az emberek szívesen is osztják meg ismerőseikkel (főleg ha ezért valamit nyerhetnek is tőled).

 

5. A praxisodat érintő hírek

Tájékoztasd pácienseidet azokról a történésekről és újdonságokról, amelyek praxisodat (és így őket is) érintik. Jelentsd be az újfajta kezelési módokat és szolgáltatásokat, a várható változásokat, a praxis által elnyert díjakat és minden egyebet, ami hírértékű lehet.

 

6. Gyakran ismételt kérdések

Pácienseid biztosan hozzád is temérdek kérdéssel fordulnak egészségüket illetően. Amellett, hogy ezekre legjobb tudásod szerint válaszolsz, mindenképpen érdemes időnként egy-egy olyan bejegyzést is publikálni a közösségi médián, ahol egy vagy több ilyen gyakorta felmerülő kérdést is megválaszolsz nekik. Írd össze, hogy miket hallasz a leggyakrabban, és add meg rá a válaszokat egy mindenkinek elérhető helyen is!

 

7. A páciensek véleményei

Elégedett pácienseid véleményeinél keresve sem találnál jobb reklámot praxisod számára. Ha az emberek látják, hogy mások is elégedettek voltak egészségügyi szolgáltatásaiddal, akkor sokkal szívesebben választanak majd téged. Oszd meg tehát a praxisodról írt nyilvános véleményeket közösségi profiljaiddal, hogy mások is lássák, miért érdemes hozzád fordulniuk!

 

8. Szavazások

Ha aktivitásra szeretnéd ösztönözni pácienseidet (ami a közösségi médián nagyon fontos tényező), akkor készíts szavazásokat nekik. Ezzel egyrészt hasznos visszajelzést kaphatsz tőlük, másrészt megmutatod nekik, hogy kíváncsi vagy a véleményükre, és hogy igyekszel még jobbá tenni szolgáltatásaidat számukra.

 

9. Mémek

Ha csak egy kevés időt is töltesz az interneten, a legtöbb helyen találkozol majd az éppen népszerű mémekkel. Ezek általában más kontextusokból kiragadott képek, amikhez valamilyen humoros felirat társul. Időnként pont ez a humor az, amivel megtörheted a megszokott tartalmakat, és ha nem viszed túlzásba, akkor pozitív hatásai lesznek – például praxisod neve többekhez juthat el, ha az emberek megosztják ezeket a mémeket saját ismerőseikkel.

10. Élő közvetítések

Számos közösségi platform teszi lehetővé, hogy élő videóközvetítésekkel is kommunikálhass pácienseiddel. Ezek remek alkalmakat nyújtanak többek között arra is, hogy élőben adj válaszokat a már emlegetett, gyakran feltett kérdésekre, vagy akár azokra, amiket épp nézőid, valós időben tesznek fel neked a hozzászólásokban. Az élő videók (még ha utólag is nézik vissza őket) arra is lehetőséget nyújtanak az érdeklődőknek hogy lássák és hallják, hogy milyen stílusban kommunikálsz az emberekkel – ha pozitívan ítélnek meg, akkor jobb eséllyel fordulnak majd hozzád!
 

Ha inkább profi csapatra bíznád egészségügyi marketingedet, akkor kérd online marketing auditunkat, és segítünk a tartalomgyártásban és marketing stratégiád megvalósításában!

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Cikk inline

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 088 693
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Biztonsági lista

Egy biztonsági lista olyan internet felhasználók neveit és email...

AMP

Az AMP definíciója Az AMP az angol „Accelerated Mobile Pages”...

Oldal újracélzás

A leggyakoribb újracélzási módszer, amely a felhasználók...

Banner

Mi az a banner? A banner (vagy „reklámcsík”) egy weboldalon elhelyezett...

Dupla opt-in

Amikor valaki megadja a szükséges adatait egy webhely feliratkozási...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.