Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

EN
77 Elektronika Kft

Közösségi média marketing

Hogyan keress pénzt a TikTokon? Mutatjuk!

2022/05/30 - Szatmári Szabina

Így kereshetsz pénzt a TikTokon

A TikTok a világ egyik legnépszerűbb videómegosztó közösségi hálózata, amely az elmúlt évek során (főleg a karanténok idején) rengeteget nőtt. A platform...
hashtagek használata

2022/05/25 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Hashtagek a közösségi médiában II. – A hashtagek használata

A hashtagek mind a felhasználóknak, mind pedig az adott közösségi platform algoritmusának segítenek megállapítani, hogy miről szól egy-egy bejegyzés. A hashtagek...
Közösségi média hirdetések az egészségügyben: Miért használd?

2022/05/23 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az Instagram és Facebook hirdetések nélkülözhetetlen szerepe az egészségügyi marketingben

Van értelme annak, hogy egy egészségügyi cég 2022-ben a Facebookon és az Instagramon reklámozza magát, ráadásul fizetett hirdetések formájában? Ha mindezidáig...
hashtagek szerepe

2022/05/18 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Hashtagek a közösségi médián I. – A hashtagek szerepe

A hashtagek fontos szerepet játszanak a közösségi médián: rengeteg új megtekintést, kedvelést és egyéb interakciót lehet szerezni velük, és...
Közösségi média taktikák az egészségügyben

2022/05/02 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi közösségi média marketing bevált taktikái

A közösségi média minden fogyasztó, így többek között az egészségügyi ügyfelek számára is egy fontos információs központnak számít....
Instagram marketing: Fogorvosként mire ügyelj?

2022/03/21 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Instagram marketing fogorvosoknak – Így lehet sikeres magánpraxisod

A világ egyik legnagyobb közösségi platformjaként az Instagramot senkinek nem kell bemutatni. Habár valaha csak a fiatalabb korosztályt foglalkoztatta, mára ez a generáció is felnőtt, és...
facebook meta

2021/12/15 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Miért lett Meta a Facebook?

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy szűk, egyetemi közösségi adatbázis, amit a Harvard hallgatói „The Facebook” néven ismerhettek meg 2004-ben. Amikor a webhely 2005-ben nyilvánosan is...
Influencer marketing fogorvosoknak: Működhet?

2021/11/22 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Instagram influencer marketing fogorvosoknak – Egy hatékony stratégia?

Az elmúlt másfél évtized során az egész világot meghódították a közösségi platformok. Sokan a Facebookon kezdik és zárják napjukat, mások pedig...
SMM

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!