Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Közösségi média marketing

Hogyan hozhat vendéget, közvetlenül a szállodád weboldalán foglaló és ajánlatot kérű ügyfeleket a közösségi média marketing? Mutatjuk, mit kell tenned ezért!

2020/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 Facebook marketing tipp szállodáknak

A vendéglátás és a közösségi média az elmúlt egy évtized során szinte elválaszthatatlanul összeforrtak. Egyre többen kezdik el a Facebookon (vagy éppen az...
Így használd a TikTokot marketing célokra

2019/11/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így használd a TikTokot üzleti célokra

A TikTokról az elmúlt néhány hónapban egyre többet hallhattunk, és így 2019 végére már a hazai internetezők számára is ismert ez a fogalom. A TikTok...
Politikai kampány

2019/10/24 -

Tippek egy sikeres politikai kampány összeállításához a közösségi médiában

Sokan bele sem gondolnak manapság, hogy a közösségi média, és a politika olyan jó párost alkotnak, hogy az ember azt hihetné, hogy ez a két dolog egymás miatt jött létre....
Hogyan válassz magadnak influencert kampányodhoz, hol találod meg őket, melyik influencer miért jó és melyik miért rossz választás. Gyakorlati tippek és árak.

2019/10/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A kevesebb néha több: kik azok a mikroinfluencerek, és miért éri meg foglalkozni velük?

Nehéz manapság olyan marketingest találni, aki ne hallott volna már az influencer marketingről. Egy gyors emlékeztetőként ez a marketing azon formája, amelyben közkedvelt online egyéneket...
19 marketingtaktika, amivel meghódíthatod a közösségi médiát

2019/09/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

19 marketingtaktika, amivel meghódíthatod a közösségi médiát

Melyek azok a marketing technikák, melyek segítségével 2020-ban is sikeres leszel a közösségi média marketing területén? 10 év tapasztalat alapján mutatjuk! 
Az Instagram, és az influencer marketing bűnös oldala

2019/09/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az Instagram, és az influencer marketing bűnös oldala

Habár csupán néhány éve létezik, a digitális influencer marketing egy több milliárd dolláros üzletté nőtte ki magát. Ez nem meglepő, elvégre az influencerek...
Hogyan javíthatom hotelem, éttermem helyezését a Tripadvisoron?

2019/09/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan javíthatom helyezésemet a Tripadvisoron?

A TripAdvisoron a felhasználók véleményeitől és értékelésétől függ a különböző helyek népszerűségi rangja, és egy népszerűbb hely...
Instagram marketing trendek 2019

2019/08/27 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

Ezek 2019 legfontosabb Instagram trendjei

Az Instagram olyan sokat változott, mióta a Facebook egymilliárd dollárért felvásárolta, hogy talán már rá sem ismernénk, ha elénk kerülne legelső verziója....
SMM

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!