Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Közösségi média marketing

Plasztikai sebészeti marketing útmutató - 3. rész

2020/03/20 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – III. rész

Ebben a részben a plasztikai sebészetek közösségi média marketingjéről fogunk részletesen beszámolni: tippek, trükkök és hatékony ügyfélszerzési...
A TikTok hirdetések alapjai marketingeseknek

2020/03/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Útmutató a TikTok hirdetésekhez

A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatalok körében, amelyet 2018 óta negyedévente több mint 150 millióan töltenek le okostelefonjaikra. Az iPhone...
Sikeres Instagram hirdetés létrehozása 6 lépésben

2020/03/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Sikeres Instagram hirdetés létrehozása 6 lépésben

Az Instagram a világ legnagyobb, első sorban képekre kiélezett közösségi platformja, amire előbb vagy utóbb minden cég rátalál online marketing stratégiája tervezgetése...
Így segíthet cégednek egy közösségi média szabályzat

2020/02/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért és hogyan készítsd el céged közösségi média szabályzatát

Ha hihetünk a statisztikáknak, a közösségi médiát több, mint 3,5 milliárdan használják világszerte. Ez természetesen páratlan lehetőségeket kínál az...
Így lehet több organikus követőd az Instagramon

2020/02/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 bevált módszer, amikkel organikus követőket szerezhetsz az Instagramon

Az Instagramot senkinek nem kell bemutatni. A világ egyik legnagyobb közösségi platformja több mint egymilliárd aktív napi felhasználóval büszkélkedik, akik közül 200...
Plasztikai sebészeti közösségi média tippek

2020/02/13 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Közösségi média plasztikai sebészeknek: 7 tipp az ügyfélkör bővítéséhez

Mivel egyre több helyen érhetők el, a plasztikai beavatkozások népszerűsége nagyobb, mint valaha. Ez persze jó hír minden plasztikai szakembernek, hiszen a fokozott érdeklődés több...
Amit egy marketingesnek a Facebook csoportokról tudnia kell

2020/02/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy rövid útmutató a Facebook csoport marketinghez

A Facebook csoportok drasztikusan kibővíthetik márkád eléréseit a világ legnagyobb közösségi platformján, ha megfelelően kezeled őket – ezt nevezzük Facebook csoport marketingnek....
A legfontosabb tudnivalók a TikTok influencer marketingről

2020/02/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan keress partnereket TikTok influencer marketingedhez

A TikTok hihetetlen ütemben hódítja meg a fiatalok okostelefonjait. A kínai fejlesztésű közösségi platform kifejezetten a rövid, amatőr videók körül forog, és a Z...
SMM

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!