Mi történik egy percben az interneten 2022-ben – És más érdekes statisztikák

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Megdöbbentő statisztikák 2022-ben az internet világából - Mi történik 1 percben?

Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az internet egy mozgalmas világ. Az emberek megállás nélkül küldözgetnek üzeneteket egymásnak, rendelgetnek termékeket a webáruházakban és néznek videókat kedvenc platformjaikon, hogy csak néhány gyakori elfoglaltságot említsünk. Az elmúlt évek során természetesen sokat nőtt az internetes aktivitás, hiszen az emberek sokáig kényszerültek mellőzni egyéb elfoglaltságaikat.
Az alábbiakban néhány érdekes és hasznos statisztikát olvashatsz arról, hogy mi történik az interneten egyetlen perc leforgása alatt.
 

Mi történik egy percben az interneten 2022-ben – És más érdekes statisztikák

Mi történik a közösségi médiában?

Az senkinek sem újdonság, hogy az emberek előszeretettel böngészgetik kedvenc közösségi platformjaikat, amelyek az évek során az online marketing elengedhetetlen eszközeivé váltak.

 

Instagram statisztikák

  • Naponta 95 millió fénykép és videó kerül fel az Instagramra, ami percenként 65 972 darab tartalmat jelent.
  • Az USA-ban egy átlagos felhasználó naponta 53 percet tölt az Instagramon, ami évente 297 órának felel meg.
  • A felhasználók többségét az új tartalmak érdeklik, legalább is ez szűrhető le abból, hogy az „Explore” oldalt naponta 200 millió fiók nyitja meg. Ez percenként 138 888 fiókot jelent.
  • Az emberek 81%-a használja az Instagramot termékek és szolgáltatások felkutatására.
  • Az emberek 50%-a látogatott el egy webhelyre, hogy megvásároljon egy, az Instagramon látott terméket.
  • Közel 140 ezer felhasználó tekinti meg egy cég Instagram fiókját minden egyes percben.
  • A helyileg megjelölt Instagram bejegyzések 79%-kal több aktivitást érnek el.

Források: WordStream, Forbes, Instagram, Hootsuite, Omnicore

 

Facebook statisztikák

  • Minden percben 510 ezer hozzászólás, 293 ezer állapotfrissítés és 240 ezer fénykép kerül fel a Facebookra.
  • Percenként 9 millió Facebook üzenet kerül elküldésre.
  • A felhasználók naponta átlagosan 38 percet töltenek a Facebookon.
  • A Facebook felhasználói átlagosan 12 hirdetésre kattintanak rá havonta.

Források: Zephoria, Omnicore, Review42, Hootsuite

 

LinkedIn statisztikák

  • A LinkedInt havonta 900 millióan használják aktívan.
  • A LinkedInt tartják a legmegbízhatóbb közösségi platformnak az Egyesült Államokban.
  • Havonta 40 millióan keresnek állást a LinkedInen.
  • A munkavállalók 14-szer valószínűbb, hogy munkaadójuktól osszanak meg valamilyen tartalmat, mint más tartalmakat.
  • A LinkedIn hirdetései akár több, mint 30%-kal erősíthetik a vásárlási szándékot.
  • A B2B marketingesek 80%-a használja a LinkedIn hirdetéseit.
  • Azok a cégek, amelyek heti szinten posztolnak a LinkedInre kétszer nagyobb aktivitási arányt érnek el, mint azok, amelyek nem.

Források: Hootsuite, LinkedIn, Content Marketing Institute

 

Twitter statisztikák

  • A Twitter 2021-ben 4 milliárd munkamenetet jegyzett fel, így az év 9. legtöbbe látogatott webhelyének számított.
  • Az Egyesült Államok felnőttjeinek egy negyede használja a Twittert 2022-ben.
  • A Twitter felhasználók 40%-a vásárolt meg valamilyen terméket, miután látta azt a platformon.
  • A B2B vállalatok több, mint 80%-a használja a Twittert organikus közösségi média marketingre.
  • A Twitter felhasználók 54%-a hajlamos az alapján vásárolni, amit a platformon lát.
  • A Twitter „Spaces” funkcióját használó cégek 3%-kal több értékesítést könyvelhetnek el.

Források: Hootsuite, Oberlo, Content Marketing Institute

 

Pinterest statisztikák

  • A Pinteresten naponta több, mint 66 millió keresés történik.
  • A keresések többsége vásárlással kapcsolatos – a felhasználók 95%-a nyitotta már meg a Pinterestet azért, hogy megtervezzen vagy lebonyolítson egy vásárlást.
  • A Pinterest felhasználók 52%-a vásárolt meg valamit az után, hogy látta azt a platformon.
  • Naponta kétmillióan „pinelnek” termékeket tartalmazó pineket.

Források: Omnicore, Pinterest, Social Media Today

 

Snapchat statisztikák

  • A Snapchatet naponta 265 millióan használják aktívan, akik 24 óra alatt 3 milliárd „snapet” készítenek a platformon.
  • Az átlagos felhasználók naponta 30 percet töltenek a Snapchaten.
  • A Snapchat felhasználói naponta több, mint 30 alkalommal nyitják meg az alkalmazást.
  • A Snapchat a második legtöbbet látogatott közösségi platform az Egyesült Államokban.
  • A Snapchat felhasználói gyakrabban vásárolnak mobileszközeikről, mint a nem Snapchat felhasználók.
  • A Snapchat felhasználói 60%-kal gyakrabban végeznek impulzusvásárlásokat.
  • A Snapchat hirdetések átlagos felhúzási aránya 50%, a felhúzások átlagára pedig 0,3-1,00 dollár között mozog.
  • A Snapchat felhasználók 35%-a küld snap üzeneteket ismerőseinek azokról a termékekről, amiket meg szeretne vásárolni.

Források: Statista, Influencer Marketing Hub, Snapchat, Pew Research Center, LOCALiQ

 

TikTok statisztikák

  • A TikToknak öt év alatt sikerült elérnie az 1 milliárd felhasználót (ez a Facebooknak 8 évébe telt).
  • A becslések szerint a TikTok felhasználóköre 2022-ben összesen 15%-kal nő majd.
  • Minden percben 167 millió videót tekintenek meg a TikTokon.
  • A TikTok bejegyzései érik el a legmagasabb aktivitási arányt minden közösségi platform közül.
  • A TikTok felhasználóinak 59%-a tartozik a millenáris, X vagy Baby boomer generációba.

Források: LOCALiQ, TikTok, Techcrunch, Influencer Marketing Hub, Iconosquare, Marketing Charts, WordStream

 

Online és mobilkeresési statisztikák

  • Csak a Google-on percenként 9 millió keresés történik.
  • Az online forgalom 70%-áért mobileszközök felelősek.
  • A Google keresések 46%-a mögött helyi szándék áll.
  • 2015 és 2017 között ötszörösére nőtt a „közelemben” jellegű keresések száma.
  • Az emberek 84%-a használja legalább naponta háromszor a Google-t.
  • A mobilokról végzett helyi keresések 78%-a végződik vásárlásban 24 órán belül.
  • Az emberek 81%-a keresett már rá az interneten egy termékre vagy szolgáltatásra kifejezetten azért, hogy megvásárolja azt.
  • 2019 és 2020 között 100%-kal nőtt a „közelemben” jellegű keresések száma.

Források: Oberlo, CIO Dive, Social Media Today, Google, Moz, Search Engine Land, DataReportal

 

Videó streaming statisztikák

  • A Netflixen több, mint 221 millió előfizető tekint meg nagyjából 452 ezer órányi tartalmat minden egyes percben.
  • A Hulunak 43,8 millió fizetett felhasználója és 7 millió nézője van.
  • Az Amazon Prime Video 157 millió felhasználóval rendelkezik.
  • Az Egyesült Államokban a televíziózás 20%-át a videó streaming teszi ki.

Források: Statista, EarthWeb, ABC News

 

YouTube statisztikák

  • Havi szinten 2 milliárdan jelentkeznek be a YouTube-ra.
  • Az Egyesült Államok felnőttjeinek 74%-a használja a YouTube-ot.
  • A YouTube a második leglátogatottabb webhely a világon – egyedül a Google előzi meg.
  • Az emberek naponta közel 5 milliárd YouTube videót tekintenek meg.
  • A YouTube videók nézegetésével töltött idő több, mint 70%-át mobilok teszik ki.
  • Az emberek 70%-a vásárolt már valamit egy cégtől, miután a YouTube-on látta azt.
  • Az emberek 90%-a állítja, hogy a YouTube-on keresztül talál új márkákat vagy cégeket.

Források: Hootsuite, Journalism, FortuneLords, YouTube, Google

 

Online és mobilkommunikációs statisztikák

  • A mobilmarketing továbbra is egy hatékony módszer a vállalatok számára, ugyanis az emberek napi szinten 3 millió szöveges üzenetet küldenek egymásnak készülékeikről.
  • Naponta 6 milliárd email kerül kiküldésre.
  • Csak a WhatsAppon keresztül naponta 65 millió üzenetet küldenek egymásnak a felhasználók.
  • Az emberek havi szinten 550 millió GroupMe üzenetet küldenek egymásnak.

Források: EZ Texting, Campaign Monitor, Fortunly, The Next Web

 

Mobilalkalmazás statisztikák

  • Napi szinten 251 millió mobilalkalmazás kerül letöltésre.
  • A becslések szerint 2023-ban 2 milliárd mobilalkalmazást töltenek majd le a felhasználók.
  • Ezen letöltések becsült bevétele 188,9 milliárd dollár.
  • A letöltött alkalmazások 37%-a valamilyen játék.
  • A millenáris korosztály 20%-a legalább napi 50 alkalommal nyit meg valamilyen alkalmazást készülékén.

 

Online vásárlási statisztikák

  • Másodpercenként 4 722 dollárt költenek el az Amazonon.
  • Minden egyes percben több, mint 600 millióan vásárolnak az interneten.
  • Az emberek 75%-a használ mobilkészüléket is az üzletben végzett vásárlások mellett.
  • Az Egyesült Államok vásárlóinak nagyjából 45%-a használja ki a QR kódos marketing előnyeit.
     

Gyakori kérdések

Percenként mennyi keresés történik a Google-ben?

Közel 9 millió világszerte.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!