Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

A legfrissebb egészségügyi marketing trendek 2023-ban

Az egészégügyi marketingtrendek évről évre, sőt, hónapról hónapra hajlamosak változni. Nagyon fontos tehát nyomon követni, hogy mi zajlik éppen a helyi praxisok és az országos, közvetlenül fogyasztóknak értékesítő márkák világában, különösen ahogy a marketing egyre inkább átköltözik a digitális térbe. Nehéz folyton lépést tartani a legújabb irányz...

Email marketing: Miért használd 2023-ban?

Az email marketinget vagy hírlevél marketinget ma is számos cég használja sikeresen, holott sokan úgy gondolják már leáldozott az ideje. Az emailes adatbázis építés pedig igen sok előnyt rejt magába és olyan eszközöket alkalmazhatunk, amelyekkel potenciális ügyfeleket és vásárlókat generálhatunk olcsón. Mire érdemes figyelni az email marketing sorá...

Ezeket a lépéseket ne hagyd ki fogászatod marketing stratégiájából

Az internet robbanásszerű fejlődése lehetőséget teremtett a fogorvosok számára, hogy hatékonyan eljussanak a potenciális páciensekhez. Az online marketing stratégia kiépítése azonban több mint csak egy weboldal létrehozását jelenti. A siker érdekében számos lépést kell megtenni. Ez a cikk összefoglalja a fogászati online marketing stratégia kialakí...

Az egészségügyi weboldal hatékony marketingelemei

Az egészségügyi vállalatok számára a weboldalak ma már elengedhetetlen eszközök a marketingben. Egy jól kialakított és hatékonyan működő weboldal nemcsak lehetőséget nyújt az online jelenlét kialakítására, hanem segíthet növelni a márkahűséget, betegek számát és az üzleti eredményeket. Ebben a cikkben bemutatunk néhány kulcsfontosságú elemet, amely...

8 Hasznos egészségügyi tartalommarketing tipp

A tartalommarketing használata széles körben elterjedt a digitális marketingszakemberek körében. Az egészségügyi marketingszakemberek azonban gyakran figyelmen kívül hagyják. A tartalommarketing sikerének kulcsa a hasznos és vonzó tartalom létrehozása, amelyre a célközönségnek szüksége van. Ugyanez vonatkozik az egészségügyi tartalommarketingre is....

4 lépés az egészségügyi kulcsszóstratégia kidolgozásához

A kulcsszavak képezik a keresőoptimalizálás (SEO) alapját az egészségügyben. Ez az a nyelv, amelyet az emberek az egészségükkel kapcsolatos kérdések online keresésére használnak. Be vannak ágyazva weboldalakba, blogbejegyzésekbe és a közösségi médiába. Ezek azok az alapvető "dolgok", amelyekkel a keresőmotorok összekapcsolják a betegeket azzal, ami...

6 egészségügyi kommunikációs tipp, amelyek segítenek kitűnni a tömegből

Az egyre inkább digitalizálódó iparágban egyre nehezebb kiemelkedő szervezetté válni az egészségügy területén. Mivel mindenki verseng az első helyért, jóval több energiát érdemes fordítani egészségügyi vállalkozásként marketingedre.   Az ágazaton belül működő szolgáltatások ilyen széles spektrumával azonban nem lehetetlen felvenni a versenyt, ha e...

TikTok marketing trendek plasztikai sebészeteknek

Az utóbbi években a TikTok platform nagy népszerűségre tett szert, és számos iparág, köztük a plasztikai sebészetek is felfedezték ennek a közösségi médiának a marketing potenciálját. A TikTokon történő marketing lehetőségei a plasztikai sebészetek számára különösen vonzóak lehetnek, mivel a platform jelentős hatással van a fiatalabb generációkra, ...

Hogyan kommunikálj hatékonyan a fogászati praxis növelése érdekében?

A marketing művészet és tudomány. Ahhoz, hogy hatékony legyen, a marketingnek vonzónak kell lennie célközönséged számára azáltal, hogy megadd nekik a kívánt és szükséges információkat, és elég meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy figyeljenek rád. Szóval, mi működik a legjobban, ha marketingkommunikációról van szó? Segítünk!

Kiemelt területeink