Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Ha szeretnéd, hogy weboldalad 2021-ben a Google találati oldalának legelején szerepeljen, akkor ezeket a trendeket kell követned. Útmutató gyakorlati példákkal

2021/01/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezek a SEO trendek határozzák meg a keresőoptimalizálást 2021-ben

Minden marketinges tudja, hogy miért olyan fontos a legelőkelőbb pozíciókat megszerezni a Google találati oldalain. Minél magasabbra kerül egy tartalom a találatok között, annál több...
Fogászati webhely design tippek a pozitív benyomásért

2021/01/18 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

5 taktika, amivel pozitív benyomást tehetsz fogászati webhelyeden

A legtöbb ember manapság a Google-hoz fordul, ha szeretne többet megtudni egy márkáról. Ez a vállalat foglalkozhat szőnyegekkel, sportruházattal és akár fogtöméssel is, ha...
3 dolog, ami meghatározza a SEO-t 2021-ben

2021/01/13 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

3 dolog, ami meghatározza a SEO-t 2021-ben

2020-re senki sem tekint vissza szívesen, azonban ha a 2021-es SEO-ról van szó, akkor rengeteget tanulhatunk belőle. Próbáljunk ne a negatívumokra koncentrálni, és szedjük össze, hogy milyen...
Fogászati videómarketing tippek a sikerért

2021/01/11 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Tippek a sikeres fogászati videómarketinghez

A legtöbb fogászati praxis ugyan azokat a módszereket alkalmazza: helyi hirdetések, SEO, közösségi média. Természetesen ezek mind egy modern fogászati marketingkampány fontos részei,...
20 dolog, amire az elmúlt 20 évben megtanultam, mint SEO tanácsadó

2021/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

20 dolog, amit az elmúlt 20 évben megtanultam, mint SEO tanácsadó és marketing stratéga

Különös szakma a SEO tanácsadó, vagy akár a marketing tanácsadó is. Nem kérnek soha diplomát, végzettséget, bárki belekezdhet. És bele is kezd. Igaz volt ez akkor is,...
PPC útmutató webáruházaknak

2021/01/06 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

PPC marketing e-kereskedőknek: Rövid útmutató, hosszútávú sikerek

Akik már régóta foglalkoznak PPC marketinggel, azok előszeretettel keresnek minél kreatívabb de költséghatékony módszereket találni arra, hogy minél több ügyfelet...
5+1 marketing trend

2021/01/05 - Bettina

5+1 marketing trend 2021-re

Sikeres marketingesek azok lesznek, akik agilis marketingstratégiákba fektetnek be.
Ezek lesznek a legfontosabb egészségügyi marketing trendek 2021-ben – 2. rész

2021/01/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezek lesznek a legfontosabb egészségügyi marketing trendek 2021-ben – 2. rész

Ez a cikk 2021 legfontosabb egészségügyi marketinges trendjeivel foglalkozik, és egy múlt heti írásunk folytatása. Érdemes azzal kezdeni, ha még nem olvastad el!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!