Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

El szoktam mesélni hallgatóimnak az egyetemeken, ahol tanítok, hogy amikor bejött a közösségi média Magyarországra, rajongónak fordították a Facebook Fan kifejezést. Ez nagy felháborodást keltett, mely szerint ez tükör fordítás, magyartalan, hogyan lehetn

2013/09/22 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Rajongó vagy követő – neked melyik van a Facebookon?

El szoktam mesélni hallgatóimnak az egyetemeken, ahol tanítok, hogy amikor bejött a közösségi média Magyarországra, rajongónak fordították a Facebook Fan kifejezést. Ez nagy...
Talán már te is észrevetted, hogy az elmúlt időben a Facebook felhasználja a felhasználók  neveit, képeit bizonyos reklámokban, így a tiedet is. Szeretnél ezért pénzt kapni? Esetleg egyáltalán nem szeretnéd, hogy hirdessenek a képeddel? Elmondjuk, mi is a

2013/09/14 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A Facebook a te neveddel, képeddel hirdet, tudsz róla?

Talán már te is észrevetted, hogy az elmúlt időben a Facebook felhasználja a felhasználók  neveit, képeit bizonyos reklámokban, így a tiedet is. Szeretnél ezért...
6 keresőoptimalizálási  hiba, amit túl sokan követnek el . Te ne tedd!

2013/09/13 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

6 keresőoptimalizálási hiba, amit túl sokan követnek el .Te ne tedd!

Feltörekvő keresőoptimalizáló titánok gyors eredménnyel kecsegtető SEO módszereket rebesgetnek, melyeknek gyakran kitiltás a vége… Te mindig képben vagy a legújabb SEO...
Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket elkövethettél, és büntetés járt érte!

2013/09/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nem jön elég jó helyen weboldalad a Google találati rangsorában? Megmutatjuk a hibákat, amiket elkövethettél, és büntetés járt érte!

A Google irányelvei nagyon sok mindent leírnak arról, mi az, amit nem szabad megtenned a keresőoptimalizálás során, ha el akarod kerülni a büntetéseket. Ha úgy érzed, mindent megteszel...
Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!

2013/09/12 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt, online marketing gyakornok

Az elmúlt időben hátrébb került weboldala a Google találati listáján? Elmondjuk, miért!

A 2013-as év jelentős változásokat h keresőoptimalizálás szempontjából, főleg az év első felében sok SEO-val kapcsolatos hír érkezett a Google fejlesztőitől. Számos...
A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!

2013/09/06 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt, online marketing gyakornok

A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!

Minden arról szól, hogy a Facebook marketing mennyire hatékony és ez valóban így is van. Az elmúlt négy évben magyar kis- és középvállatok sok tucatjának hoztunk...
Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a bombabiztos főcímek, melyek látogatottságot (és vevőt) hoznak!

2013/09/05 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a bombabiztos főcímek, melyek látogatottságot (és vevőt) hoznak!

Látogatókat csalogató főcímet írni egy cikkhez nem mindig könnyű dolog, művészetnek is nevezhetnénk vagy tudománynak. Ha nem tanultad meg, hogyan írj vonzó főcímet,...
Megérkezett a Facebook legújabb és az utóbbi időkben egyik legizgalmasabb újítása, a közösségi fotóalbum. Megmutatjuk, hogyan használd!

2013/09/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Megérkezett a Facebook legújabb és az utóbbi időkben egyik legizgalmasabb újítása, a közösségi fotóalbum. Megmutatjuk, hogyan használd!

A közösségi oldal még hétfőn jelentette be a megosztható fotóalbum hírét, amivel többen is szerkeszthetnek majd egy fotóalbumot. Egy albumot akár 50 felhasználó is...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!