Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez

2014/04/21 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez

Ha kis- vagy középvállalkozásban dolgozol és magad intézed a céged marketingjét és keresőoptimalizálását, biztos lehetsz benne, hogy nem vagy egyedül. A KKV-k...
Miért érdemes külsős marketing tanácsadót alkalmaznod?

2014/04/16 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Miért érdemes külsős marketing tanácsadót alkalmaznod?

Egy sikeres vállalkozás alapköve a megfelelő marketing, ez nem is kérdés. Sokan nem megfelelő módszereket használnak, ami sokszor a cég sikerébe kerülhet. Az üzlet sikere tehát...
Marketing és reklám szívből

2014/04/15 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A világ legnehezebb munkájára pályáztak – Az év eddigi legmeghatóbb reklámjában találták magukat

A Cardstore nevű amerikai, üdvözlőlapokban utazó cég tette közzé a következő videót, ami valószínűleg az elkövetkezendő hetek legsikeresebb és legtöbbet megosztott...
Felütötte fejét minden idők legnagyobb internetes fenyegetése, a Heartbleed bug. A bug rengeteg népszerű weboldalt fertőzött meg, köztük olyanokat is, amiket te is használsz! Köztük van a Gmail vagy a Facebook, így akár te is ki vagy téve a támadás ellen

2014/04/11 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Az eddigi legveszélyesebb vírustámadás - veszélyben a bankszámlád?!

Felütötte fejét minden idők legnagyobb internetes fenyegetése, a Heartbleed bug. A bug rengeteg népszerű weboldalt fertőzött meg, köztük olyanokat is, amiket te is használsz! Köztük van a Gmail...
A közösségi média tette sztárra a legújabb szupermodellt. Xenia Tchoumitcheva története.

2014/04/10 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A közösségi média tette sztárrá a legújabb szupermodellt

Gyönyörű és híres. Mindez a közösségi média hatása. Xenia Tchoumitcheva, az orosz modell az online erőforrásokat tökéletesen kihasználva vált napjaink egyik legsikeresebb...
Az 5 legnagyobb közösségi média marketing hiba, melyet ne kövess el!

2014/04/09 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Az 5 legnagyobb közösségi média marketing hiba, melyet ne kövess el!

Mivel a közösségi média használata a legjelentősebb online aktivitás, szükséges megfelelő üzleti érzékkel kezelni egy cég, márka vagy vállalkozás...
Linképítés, linkmarketing trendek 2014

2014/04/08 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Linképítés, linkmarketing trendek 2014

A linkmarketing a linképítés folyamatosan egyre nehezebb folyamat. Ma már nagyon sok munka releváns és jó linkeket szerezned oldaladra. Mutatunk egy lehetőséget, amely azonban még ma is...
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

2014/04/07 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Mi az, a nagyoknak lehet, de neked tilos? A LOPÁS!

A Google múlt hónapban nevetség tárgyává tette magát, amikor egy általa elítélt módszer használatán kapták. A cég elítéli a scraperek, vagyis...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!