Koregisztráció
A koregisztráció definíciója
A koregisztráció az email lista gyarapításának egyik módszere. A következő elven alapul:
Egy látogató feliratkozik egy hírlevélre egy webhelyen. A „Feliratkozás” gombra kattintva egy „Köszönjük a feliratkozást” oldalra kerül, ahol más ajánlott hírlevelekre is feliratkozhat. Az „Köszönjük…” oldal üzemeltetője általában valamilyen megegyezés alapján egy bizonyos összegre jogosult az így támogatott feliratkozásokért.
Mire jó a koregisztráció?
A megfelelően kivitelezett koregisztráció egy kiváló eszköze lehet a feliratkozók listájának gyarapításához, ellenkező esetben pedig egyszerű pénzkidobás.
A sikeres koregisztráció érdekében fogadd meg az alábbi tanácsokat:
- Koregisztrációs hirdetésedben add meg a lehető legpontosabban, hogy mit kínálsz a feliratkozóknak, és hogy milyen előnyük származhat a feliratkozásból. Mivel minden feliratkozásért fizetned kell, így csak azokat a felszanálókat akarod erre ösztönözni, akik ténylegesen érdeklődnek.
- Egyeztess regisztrációs partnereddel (akinek a „Köszönjük…” oldalán elhelyezed regisztrációs hirdetésedet), hogy a feliratkozók adatait azonnal megkapd. Így beállíthatsz egy automata válaszküldő rendszert, amely megköszöni a feliratkozóknak az érdeklődésüket. Ezzel professzionálisként tünteted fel magad a szemükben, és jóval kevesebb spam reklamációt kapsz majd.
- A hirdetésben informáld feliratkozóidat arról, hogy adataik megadása után rögtön vizsgálják meg bejövő emailjeik listáját, mert egy azonnali üzenetre számíthatnak.
- Vannak olyan koregisztrációs szolgáltatások, amelyek az opcionális feliratkozási lehetőségek melletti kijelölő pipákat automatikusan kijelölik feliratkozásra. Így az új feliratkozók (akik például elfelejtik visszavonni a jelölést) és az ebből származó profit megszerzésének igen nagy az esélye, de mivel ezek nem szándékos feliratkozások, így nagy a valószínűsége, hogy a felhasználók rövidesen visszavonják azokat.
Gyakori kérdések
Mi az a koregisztráció?
Lényege, hogy valahányszor egy felhasználó feliratkozik egy webhely email listájára, a webhely felkínálja neki partnerei email listáit is, amikre szintén érdemes lehet feliratkoznia.
Mire jó a koregisztráció?
A koregisztráció segítségével egy cég több feliratkozót szerezhet email listájára. Egy cég általában fizet egy webhelynek azért, hogy email listája megjelenhessen a javasolt feliratkozások között.