Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Állatvédő vagyok, de egyre kevésbé segít a Facebook  megosztás, mit tegyek?

2013/04/19 - Máté Balázs

Állatvédő vagyok, de egyre kevésbé segít a Facebook megosztás, mit tegyek?

  Régen, ha megosztottam egy elveszett kutya képét perceken belül megtaláltuk a gazdit, vagy új gazdát találtunk a gazdátlanoknak. Manapság már ez nem megy! Ilyen és...
Újra hatalmas változások a Facebookon az  Idővonaladban! Vajon te szeretni fogod? Ismerd meg, mi változik!

2013/04/18 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Újra változások az Idővonaladban! Vajon te szeretni fogod? Ismerd meg, mi változik!

  A Facebook lassan mindenkinél bevezeti az új Idővonal dizájnt, ami miatt ismét sokan háborodnak fel, de ahogy eddig is, valószínűleg most is gyorsan sokan alkalmazkodnak. Ahogy a rajongói...
Gyakran tesznek fel ügyfeleink, tanfolyamainkon vagy az egyetemen tanítványaink kérdéseket arról, létezik-e Facebook lufi, és valójában akkora nagy ász-e a közösségi média marketing. Kapunk kérdéseket arról is, hogyan alakulnak majd át a weboldalak a legú

2013/04/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Közösségi média marketing trendek 2013 – mi várható?

  Gyakran tesznek fel ügyfeleink, tanfolyamainkon részt vevők vagy az egyetemen tanítványaink kérdéseket arról, létezik-e Facebook lufi, és valójában akkora nagy ász-e a...
A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?

2013/04/15 - Máté Balázs és Geczki Csilla online marketing tanácsadó

A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?

  Forradalmi változás előtt a Világ? Amióta megjelent a Google Glass azaz a Google Androidos szemüvege, parázs viták alakultak ki róla: személyiségi jogokat sért,...
Különleges Facebook chat ikonok, hangulatjelek

2013/04/11 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Különleges Facebook chat ikonok, smiley-k, hangulatjelek

Cikkünkben bemutatunk egy pár különleges és egyedi hangulatjelet, amivel feldobhatod chatelésedet a Facebooon! Megmutatjuk azokat a kódokat is, amelyekkel ezeket elővarázsolhatod!
Gyakran előfordul, hogy megkeresik ügyfeleimet különböző online marketing szolgáltatók ajánlataikkal, melyeket aztán hozzám is továbbítanak. Egyiküknél ez különösen gyakori, élénk online marketing tevékenységének hála. Szokásos havi konzultációnkon elővet

2013/04/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi a leghatékonyabb eszköz az online marketingben, mit részesíts előnyben: AdWords, Facebook, SEO stb.?

  Gyakran előfordul, hogy megkeresik ügyfeleimet különböző online marketing szolgáltatók ajánlataikkal, melyeket aztán hozzám is továbbítanak. Egyiküknél ez...
lyenek lehetnek például, hogy hogyan lehet valakit bejelölni egy bejegyzésben, úgy, hogy neve linké váljon, mekkora legyen a borítókép vagy a profilkép mérete, hogyan írjak ismerősöm üzenőfalára, mit jelent az, hogy feliratkozok valakinek a frissítéseire,

2013/04/10 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Facebook felhasználási alapok – mit hogyan kell csinálni? Segítünk!

  Mi, akiknek munkájuk a Facebook, naponta 1.250.000 emberrrel tartjuk oldalainkon keresztül a kapcsolatot, evidensnek veszünk dolgokat, de sok kérdést kapunk, mit és hogyan kell csinálni az...
Idegesítenek bizonyos ismerőseid  Facebook posztjait, de törölni nem akarod őket? Megmutatjuk, mit tehetsz!

2013/04/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Idegesítenek bizonyos ismerőseid Facebook posztjai, de törölni nem akarod őket? Megmutatjuk, mit tehetsz!

Nagyon gyakran előfordul, hogy eleged van egy Facebook ismerősöd gyakori, neked nem tetsző posztjaiból? Törölni azért nem lenne jó őt az ismerősök közül, de nem akarod őt az üzenőfaladon...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!