Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Keresőoptimalizálási gyakorlati tanácsadónk második része. Nem egyszerű, régen tudott SEO hibákról lesz szó, 15 éves keresőoptimalizálási munkánk tapasztalatait adjuk át ebben a tanulmányban!

2014/05/07 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. 2. rész

A keresőoptimalizálási hibákat felsoroló tanulmányunk első részében elmondtuk, miért fontos a stratégia és a dokumentáltság. Beszéltünk a SEO-t megelőző...
A keresőoptimalizálás irodalma széleskörű, de gyakran azt érzed, mindig csak ugyan azt ismételgetik a tanácsadók. Most összeszedtünk 10 olyan SEO hibát saját 15 éves praxisunkból, melyet nem szabad elkövetni, de kevesen tudnak ezekről. Oszd meg te is máso

2014/05/06 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

10 eddig nem hallott keresőoptimalizálási hiba és azok elkerülésének módjai. Első rész.

A keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb dolog, amelyet weboldal tulajdonosként szem előtt kell tartanod. A Google változtatásai miatt minden évben más és más módszert kell...
Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?

2014/05/04 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?

Google AdWords? Esetleg a Facebook? A keresőoptimalizálás a fontos? Esetleg a Youtube videó kampányok? Vagy csak vegyél bannereket? Esetleg PR cikkeket? Egyéb közösségi média marketing...
5 alapvető tipp tartalommarketinghez

2014/05/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

5 alapvető tipp tartalommarketinghez

Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a...
Így befolyásolják a nőket erotikus tartalmú reklámokkal

2014/04/30 -

Így befolyásolják a nőket erotikus tartalmú reklámokkal

Egyáltalán nem titok, hogy legegyszerűbben az erotikával lehet eladni bármit, de azt sokan tévesen gondolják, hogy az ilyen típusú reklámok a férfiaknál jobban beválnak. A...
Az év reklámja női és férfi verzióban a Renault-tól!

2014/04/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az év reklámja női és férfi verzióban a Renault-tól!

Kandi kamerás verzió, melyen garantáltan nagyot nevetsz majd. És ami szuper, hogy női és férfi verzióban is leforgatták! Mindenképp érdemes megnézned, szuper!...
Visszaesett az elérésed a Facebookon? Nem megy már úgy a közösségi média marketing, mint régen? Segítünk!

2014/04/28 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Visszaesett az elérésed a Facebookon? Nem megy már úgy a közösségi média marketing, mint régen? Segítünk!

Hatalmas változásokon ment át a Facebook azon algoritmusa, amely a hírfolyamba kerülő tartalmak megjelenését szabályozza. Rengeteg oldal elérése esett vissza az elmúlt napokban, mivel...
Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló marketing stratégia, ami működik

2014/04/25 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló stratégia, ami működik

Gondoltál már rá, hogy kisvállalkozóként hogyan használhatod ki a közösségi média előnyeit? A jelenlegi gazdasági helyzetben minden kisvállalkozás azért...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!