Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Webáruház készítés, keresőoptimalizálás, online marketing tanácsadás

2013/07/29 -

Egy webáruház nyitásának és üzemeltetésének jogi feltételei. Hogy mindennel tisztában légy!

A világháló egyre nagyobb teret követel magának a médiapiacon, hiszen egyre több ember szórakozik és tájékozódik az internet segítségével és ez a...
Keresőoptimalizálás azaz SEO 2013 – mik az újdonságok?

2013/07/15 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás 2013 – mik az újdonságok?

Természetes, hogy még ma a közösségi média marketing idejében is az a legfontosabb egy weboldal működtetésében, hogy azt keresőoptimalizáltan kezeljük.  Ehhez minden alkalommal...
Youtube marketing. Mire is jó, hogyan kezdj neki!

2013/07/10 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Youtube marketing. Mire is jó, hogyan kezdj neki!?

A közösségi média rengeteg platformját használhatjuk kommunikációra, legyen az személyes vagy vállalati kommunikáció. Az emberek szeretnek videókat nézegetni,...
Hogyan szerezd meg az első 1000 rajongódat Facebook oldaladnak?

2013/07/04 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Hogyan szerezd meg az első 1000 rajongódat Facebook oldaladnak?

Amennyiben vállalkozásod van, elengedhetetlen, hogy legyen egy jó Facebook rajongói oldalad, melynek segítségével közvetlenül eléred vevőidet, illetve látogatottságot tudsz...
A Google ismét kiadott egy Penguin frissítést, szám szerint a v2.0#4-et, melynek célja  a webspamek kiszűrése. Sok ügyfelem hívott fel azzal, kell-e tartaniuk attól, hogy hátrébb kerül weboldaluk a Google találati listáján a frissítést követően. Rövid vál

2013/07/02 - Máté Balázs, Szűcs Richárd

A Google egy fontos Penguin frissítést adott ki (v2.0 #4)

A Google ismét kiadott egy Penguin frissítést, szám szerint a v2.0#4-et, melynek célja  a webspamek kiszűrése. Sok ügyfelem hívott fel azzal, kell-e tartaniuk attól, hogy hátrébb...
2 hónap alatt háromszoros forgalomnövekedés egy webáruházban – hogyan értük el?

2013/06/27 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

2 hónap alatt háromszoros forgalomnövekedés egy webáruházban! – Hogyan értük el?

Egy nehéz feladatot vállaltam el 2013 áprilisában: egy bérelt webáruház forgalmának növelését. Nem kedvelem a bérelt webáruházakat, korábbi cikkemben...
Webáruházat szeretnék! Bérelt vagy saját a jó választás? A marketing tanácsadó válaszol!

2013/06/16 - Máté Balázs marketing tanácsadó

Webáruházat szeretnék! Bérelt vagy saját a jó választás?

Kétségtelen, hogy eljött a webáruházak ideje. Az Internetes vásárlások száma drasztikusan növekszik, az emberek egyre jobban bíznak az internetes vásárlásban,...
Tanácsok kezdő keresőoptimalizálóknak, avagy keresőoptimalizálás alapok.

2013/06/10 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Hátrább került weboldalad a Google kereső listájában? Nem tudod, mi lehet a hiba? Segítünk! 2. rész

Sok kezdő keresőoptimalizáló elköveti azt a hibát, hogy mindenféle olyan SEO Toolal, azaz keresőoptimalizálást elősegítő szoftverrel elemezgeti weboldalát, keresi a hibát, miért is...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!