Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Keresőoptimalizálás a közösségi médiában – mi is az az SMO?

2014/10/07 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás a közösségi médiában – mi is az az SMO?

Az elmúlt évtized a keresőoptimalizálásról szólt. Az elmúlt 4 év a közösségi média marketingről. Kialakult és fejlődött ezen médiumok keresője is, itt az...
Amint a marketingben egyre nő a közösségi médiák és keresők szerepe, sok cégnél merül fel a kérdés 2015-ös marketinges költségvetésük tervezésekor, hogy kitartsanak-e továbbra is az email marketing mellett.  A válasz határozott IGEN. Elmondjuk miért és ho

2014/09/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

E-mail marketing 2016-ban

Amint a marketingben egyre nő a közösségi médiák és keresők szerepe, sok cégnél merül fel a kérdés 2016-os marketinges költségvetésük tervezésekor, hogy...
Érjük el a célközönségedet újszerű, kreatív online marketing eszközökkel, melyeket szerintem még nem alkalmazol! Cikkünkből kiderül, melyekre gondoltunk!

2014/09/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 haladó, ingyenes online marketing tipp, mellyel felhívhatod magadra célközönséged figyelmét

Ha már túl vagyunk azon, hogy van egy jó, keresőoptimalizált weboldalunk, tudjuk azt is, hogy azt folyamatosan tartalommal kell ellátnunk, van stratégiánk a közösségi média marketingre,...
Néhány tipp, amivel lemérhetjük online marketing stratégiáink hatékonyságát

2014/08/26 -

Néhány tipp, amivel lemérhetjük online marketing stratégiáink hatékonyságát

Ismered te is a mondást: “Tudom, hogy a reklámjaim fele célt téveszt. A baj az, hogy nem tudom, melyik fele." A marketing eszközök hatékonyságának mérése elengedhetetlen,...
10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez

2014/08/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez

Mi kell ahhoz, hogy az AdWordsben ne költs olyan sokat, mégis eredményesebb legyen a hirdetésed? Miért van az, hogy mi sokkal többet kihozunk egy hirdetési büdzséből, mint a tapasztalatlanabb...
A landing page a Te arcod, megjelenésed egy tárgyaláson. Az első benyomás mindent eldönt, nyersz vagy veszítesz. Nézzük meg marketing szempontból, milyen a jó érkezési oldal!

2014/08/23 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Hogyan készíts ügyfélmágnes landing page-eket? Segítünk!

Amikor valakivel találkozol, és el szeretnél adni valamit, szép ruhába, igényes külsővel jelensz meg, és igyekszel jól teljesíteni a tárgyaláson. A honlapod olyan, mint te vagy,...
A jó webdesign 9 titka – 3. rész

2014/08/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A jó webdesign 9 titka – 3. rész

A honlapkészítés során a megrendelő sokszor határozott elképzeléssel érkezik a honlapkészítő cégeknek is vannak bevett szokásaik, ezek azonban sokszor nem egyeznek a...
A jó webdesign 9 titka – 2. rész

2014/08/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A jó webdesign 9 titka – 2. rész

A honlapok látványterve természetesen tükrözze a tulajdonos ízlésvilágát, de nagy hibát követ el az, aki laikusként úgy érzi, ő mondja meg a...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!