Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

AdWords hirdetés -hogyan csináljam? Tippek, tanácsok a hirdetés optimalizálásához: kevesebb pénzből több átkattintás és több vevő. A marketing tanácsadó válaszol!

2014/08/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

AdWords tippek 2014-2015 – Így lesz több átkattintásod

Rengeteg AdWords hirdető gondolja, hogy egy hirdetés feladása egyszerű: csak megírod a szöveget, kiválasztasz pár kulcsszót, megadod a hitelkártyád adatait aztán már jönnek is a...
Mi az a 7p módszer és hogyan értelmezhető ez az online marketing világában? Mit jelentenek a P-k az Internetes marketing során? Magyarázat, értelmezés, definíció!

2014/08/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A marketing 7P-je az online marketingben

A marketing világában az 4P (Product-Place-Price-Promotion-Personal selling) már régóta ismert fogalom, azonban az idő múlásával ez a négyes hétre nő, amelyek a digitális marketing...
Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős, marketing központú  „Rólunk” oldalt weboldaladra?

2014/08/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős „Rólunk” oldalt weboldaladra?

Képzeld el, hogy találkozol valakivel, és be kell mutatkoznod. Azzal kezdenéd-e, hogy Jó napot, Gábor vagyok, cégemet 1999-ben alapítottam, tulajdonosai magyar magánszemélyek. Budapesten a...
SEO kontra SEM esetleg SMM? Mit is jelentenek ezek a fogalmak, és hogyan használjuk őket a gyakorlatban?

2014/07/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO kontra SEM esetleg SMM? Mit is jelentenek ezek a fogalmak, és hogyan használjuk őket a gyakorlatban?

Keresőoptimalizálás (SEO), keresőmarketing (SEM) és közösségi média marketing (SMM). Mit jelentenek ezek a kifejezések, mi a különbség közöttük és mire jók?...
Reszponzív webdesign : 2014. évi ismertető

2014/07/21 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Reszponzív webdesign : 2014. évi ismertető

Tanítványaim, Facebook követőink kérték, részletezzük ki, mi is az a reszponzív web design,  mire jó, hogyan működik és melyek a trendek a honlapkészítés ezen...
Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek 

2014/07/11 -

Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek:)

Ezen a reklámon szerintem minden hölgy könnyekig hatódik, amikor megnézi,, az uraknak pedig jó ötletet ad arra, hogyan kell elbűvölni egy nőt. Marketingből jeles! :)
Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

2014/07/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!

Mi kell ahhoz, hogy a weboldaladon a látogatóból vevő legyen? Meggyőzés. Az online marketingben ennek a legalapvetőbb eszköze a jó landing page. Mind a keresőoptimalizálásban mind a fizetett...
Tartalommarketing – 10 ok, amiért azonnal be kell vezetned ezt az eszközt marketing stratégiádba!

2014/07/01 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Tartalommarketing – 10 ok, amiért azonnal be kell vezetned ezt az eszközt marketing stratégiádba!

Egy statisztika szerint a fejlett országok cégeinek háromnegyede készül büdzséjének nagyobb részét tartalommarketingre fordítani ebben az évben. Mi az oka, hogy hirtelen ennyi...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!