notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Így legyél jó adminja Facebook csoportodnak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Így menedzseld Facebook csoportod, ha valóban lojális tagokat szeretnél gyűjteni!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Így menedzseld Facebook csoportod, ha valóban lojális tagokat szeretnél gyűjteni!


2015/05/12
Csonka Nikoletta

A Facebook oldalak és a Facebook csoportok bár sokban hasonlítanak egymáshoz, funkciójukat és felhasználási területeiket tekintve mégis különböznek. Bár a célok gyakran ugyan azok, az eszközök mégis különböznek...

Összegyűjtöttünk néhány nagyon egyszerű tippet, amellyel növelheted a like-ok, kommentek számát, és amivel ráveheted az embereket, hogy ők is posztoljanak csoportodba. Ezek a tanácsok egytől egyig olyan csoportadminok tapasztalatai alapján kerültek összeállításra, akik sikeresek a Facebook csoport menedzselésében!

Facebook csoport vezetése - így csináld helyesen

 

A legjobb tippek a Facebook csoportok kezelésére:

  1. Mondd el az embereknek, hogy miért hoztad létre a csoportot!
  2. Mutass be példákat, hogy milyen posztokat, képeket szeretnél a csoportban látni!
  3. Üdvözöld az új tagokat!
  4. Add a tagok tudtára, hogy ők is hívhatnak meg embereket!
  5. Adj időt a csoportnak, hogy beinduljon!
  6. Szólj hozzá a tagok által feltöltött posztokhoz, képekhez
  7. Keress érdekes tartalmakat az oldalra
  8. Kérdezz a tagoktól az aktivitás növelése érdekében
  9. Jelölj be embereket a posztokban
  10. Legalább egyszer egy héten nézz rá a csoportra

 

Nézzük ezeket kifejtve!

 

Mondd el az embereknek, hogy miért hoztad létre a Facebook csoportot!

Pihengetünk?

Mi a célja a csoportodnak? Mit szeretnél, mit csináljanak az emberek a csoporton belül? Ha megosztasz egy rövid leírást arról, hogy mit szeretnél, mit tegyenek az emberek a csoportodban, az segíteni fogja őket, hogy megértsék a célod.

 

Mutass be példákat, hogy milyen posztokat, képeket szeretnél a Facebook csoportban látni!

Mutass egy pár dolgot, amilyen posztokat szeretnél látni. Például motorokról szeretnél képet, vagy finom ételekről? Vagy szeretnéd, ha könyveket elemeznétek együtt? Akármi is legyen a célod, készíts belőle mintát, és oszd meg az emberekkel, hogy ők is tudják!

 

Üdvözöld az új tagokat!

Mondd el nekik, mennyire örülsz neki, hogy csatlakoztak! Kérdezz tőlük, vagy kérdd meg őket, hogy mutatkozzanak be pár szóban. Ha közvetlen kapcsolatba lépsz velük, a tudtukra hozhatod, hogy jó helyen járnak, és valóban ez az a csoport, ahova érdemes csatlakozniuk.

 

Add a tagok tudtára, hogy ők is hívhatnak meg embereket!

Nem mindenki tudja, hogy a csoportba ő is hívhat embereket – úgyhogy hatalmazd fel rá tagjaidat! Mutasd be nekik, hogy milyen típusú embereket szeretnél látni a csoportban!

 

Adj időt a csoportnak, hogy beinduljon!

Azért az beletelik egy kis időbe, míg a csoportodból igazi közösség válik – ezért ne légy türelmetlen. Teljesen természetes, ha az első időszakban szinte csak te posztolsz, és csak ezután kezdenek belelendülni a tagok is!

 

Szólj hozzá a tagok által feltöltött posztokhoz, képekhez!

Tudasd velük, hogy figyelsz rájuk és törődsz azzal, ami történik az oldalon! Ha hozzászólsz egy-egy poszthoz, még akkor is ha csak annyit, hogy örülsz neki, hogy megosztott egy tartalmat, az ösztönzőleg fog hatni és a későbbiekben is fog megosztani az illető

 

Keress érdekes tartalmakat az oldalra

Segítsd a csoportod életének beindulását azzal, hogy olyan tartalmakat osztasz meg, amelyekről tudod, hogy tetszeni fog nekik, és beszélnek majd róla. Ez lehet akár egy videó, akár egy kép egy idézet vagy egy meme, egy cikk, vagy bármi egyéb, ami beleillik a tematikádba. Néhányan más csoportban keresnek ilyen tartalmakat, van aki a Google-t használja előszeretettel, és van, aki maga készít fotókat, tartalmakat.

 

Kérdezz a tagoktól az aktivitás növelése érdekében

A kérdések feltétele nagyon jó módszer arra, hogy kommunikációt generálj a csoportodon belül. Kérdezz valami nagyon egyszerű dolgot, például hogy milyen napjuk volt a tagoknak, vagy kérdezhetsz ennél direktebb dolgokat is: például hogy milyen tartalmakat szeretnének még látni a csoportban!

 

Jelölj be embereket a posztokban

Ha szeretnéd, hogy valakihez biztosan eljusson a poszt, jelöld be a @ szimbólumot használva. Ez egy direkt módja annak, hogy egy-egy embertől kérdezhess, illetve hogy tudasd velük, rájuk gondoltál a poszt megosztása során.

 

Legalább egyszer egy héten nézz rá a csoportra

Figyelj a csoportodra, hogy sikeresebb legyen. Heti egy megosztást mindenképpen generálj, hogy lássák, az oldal él. Ez ráveszi majd az embereket, hogy rendszeresen ránézzenek az oldaladra.

Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
515 310
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Közösségi értékesítés

Mi is az a közösségi értékesítés? A...

Forgalom

Mi az a forgalom? Online környezetben forgalom alatt általában egy webhelyre...

Dinamikus újracélzás

Egy weboldalt már korábban meglátogató felhasználók számára megjelenő reklámok, amelyek...

Konverziós arány

Mit mutat a konverziós arány? Ez az érték azt mutatja, hogy egy...

Cél-URL

Annak az oldalnak az URL-címe, amire a reklámokra kattintva juthatnak el a felhasználók. Ez...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.