Újra változik a Facebook kinézete

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Teljesen megújul a Facebook - nézd meg Te is, mire számíthatunk!

Teljesen megújul a Facebook - nézd meg Te is, mire számíthatunk!


2015/10/01
Csonka Nikoletta marketing tanácsadó

Gondolom, Te is észrevetted, hogy a napokban a Facebook gyakran akadozott, leállt -  amikor mégis működött, a felülelet elöntötték az automatikusan lejátszott videók. Ezek után várható volt a változás, de most már hivatalos is: a profil oldalaink gyökeresen megváltoznak majd! Cikkünkben összefoglaltuk, mire számíthatunk a közösségi média óriás fejlesztései után...

Ismét változás lesz a Facebook-on: ezúttal a profilokat érinti majd

Megújulnak a Facebook profilok: új köntösben a bemutatkozó lapod!

A hírfolyamot, sőt, az adatvédelmi részt is több alkalommal módosították az utóbbi időben, a profiloldal azonban már rég esett át nagyobb újításon - így várható volt a fejlesztés.

De mi lesz a végeredmény, és hogyan fognak reagálni az emberek?

 

 

A profilképet érintő változások a Facebookon...

Pihengetünk?

A Facebook csapata, úgy látszik, a videókban és gifekben látja a jövőt. Valóban igaz, hogy az elmlt időszakot ez is jellemezte: vírus szerűen terjednek a mozgó képek a közösségi médiában. Ehhez alkalmazkodva nemsoká lehetőségünk lesz magunkról is mozgó képet, gifet feltölteni profilképnek! Lehet integetni, mosolyogni az ismerősöknek.

Ezen felül a profil kép elhelyezésében is számíthatunk változásra. Ezt középre helyezné a Facebook, ami a mobilos megjelenést segíti elő (mintha lenne valaki, aki nem app-ot használ..?)

Végül, de nem utolsó sorban a Facebook is szeretné élvezni a filterek hatalmát - így a fejlesztést követően profilképünkre számos filter közül válogathatunk, és akár azt is megadhatjuk, hogy mennyi ideig látszódjon az.

 

 

Szerkeszthető profil oldal, variácók tárháza várható a Facebookon

Úgy tűnik, vége a sablonos beállításoknak, és az ugyan olyan profil oldalaknak a Facebookon. Az új fejlesztés kiadása után lehetőségünk lesz beállítani, hogy személyes információik hol jelenjenek meg. Hogy ez praktikus lesz, vagy káoszt okoz majd - arról később nyilatkozunk, mindenesetre kíváncsian várjuk a Te véleményed is az újdonságról!

 

 

Galéria és közös ismerősök: minden a változatosságról szól!

Megjelenik egy 5 képes galéria is a Facebook profilokon, amelyet a felhasználó bármikor kikapcsolhat. Ezzel még több beállítási lehetőség nyílik meg, és a profil oldalak méginkább személyre szabhatóak lesznek.

A közös ismerősök részben is várható lesz változás, ez ugyanis eddig nem volt eléggé kiemelve a profilokon.

 

 

Hogyan használhatod a Facebookot céges célokra?

Bár maga a profil oldal változása nem feltétlen érinti ezt a részt, a videók megjelenése és terjedése, és más, az algoritmust érintő változások nagyon is kihatnak a Facebook céges használatára! Ha szeretnéd valóban hatékonnyá tenni közösségi média marketinged, jelentkezz tanfolyamunkra ide kattintva: közösségi média marketing tanfolyam

 

 

 

Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.02.29-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
643 293
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Eltakarás

Eltakarás magyarázata   Eltakarásnak, vagy Cloakingnak...

URL

Az oldal URL-je lényegében az oldal webcímét jelenti. Az URL a...

Gerillamarketing

Mi az a gerillamarketing? A gerillamarketing egy olyan reklámstratégia, amely...

Email CPM

Mi az az email CPM? Az email CPM (cot per mille) azt mutatja meg, hogy mennyibe kerül 1000...

Vírusmarketing

Mi is az a vírusmarketing? A vírusmarketing egy viszonylag új online...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.