Marketingtaktikák plasztikai sebészeknek 2020-ra

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

10 friss marketingtaktika plasztikai sebészeknek

Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ha plasztikai sebészeknek szánt marketingtaktikákat keresel az interneten, könnyedén belefuthatsz néhány olyan cikkbe, amik ugyan azokat a tippeket és trükköket ismételgetik újra és újra. Nincs ezzel semmi baj, hiszen sok ilyen marketingtaktika méltán vált híressé és népszerűvé, sok újat azonban nem tesznek le az asztalra.

Ha valami újszerűre vágysz, és szeretnéd ritkábban használt módszerekkel bővíteni marketingarzenálodat, akkor a következő 10 friss taktika neked szól!
 

Marketingtaktikák plasztikai sebészeknek 2020-ra

1. Tarts meghívásos rendezvényeket

Nem kell különleges alkalom ahhoz, hogy egy VIP rendezvényt csapj leghűségesebb ügyfeleid tiszteletére. Bár most rendezvényt nem lehet szervezni a jelenlegi helyzetben, a jövőben mégis érdemes megfontolnod a dolgot, hiszen különleges élményt nyújthatsz pácienseidnek. 

Szedd össze azokat a pácienseket, akik a legtöbbet költötték nálad az elmúlt év során, és küldj nekik exkluzív meghívót. A rendezvényen aztán ajándékozd meg őket például egy ingyenes arckezeléssel és tarts előadást nekik az épp legfelkapottabb plasztikai eljárásokról.

Ha a rendezvényről pozitív élményekkel térnek haza, az nem csak hűségüket erősíti meg, hanem biztosan másoknak is előszeretettel ajánlják majd praxisodat. Egyesek még az előadás során említett kezelések iránt is érdeklődhetnek, ami új időpontokat jelent majd számodra.

 

2. Kérj témaötleteket közösségi követőidtől

Ha olyan tartalmakat szeretnél készíteni közösségi követőidnek, amiket értékesnek találnának, akkor a legjobb, ha közvetlenül tőlük kérdezed meg, hogy mi érdekelné őket. Kérj tőlük kérdéseket, állíts össze nekik szavazásokat és kérdőíveket, hogy kiderítsd, mire kíváncsiak. Ezekkel nem csak hasznos információkat tudhatsz meg leendő és meglévő pácienseidről, hanem rengeteg aktivitást is kelthetsz közösségi bejegyzéseik körül.

Az összeszedett információk alapján új blogbejegyzéseket, élő közösségi közvetítéseket vagy e-könyveket készíthetsz, hogy csak néhány példát említsünk.

3. Szólalj meg egy helyi rádiós talkshow-ban

Vedd fel a kapcsolatot egy helyi rádióval, és intézz el egy beszélgetést egy talkshow-típusú műsorban. Az adás során beszámolhatsz a plasztikai sebészet világának aktuális témáiról, tisztázhatod a leggyakoribb tévhiteket, és felhívhatod a figyelmet néhány olyan jótékonysági szervezetre is, akiknek jól jönne a hallgatók támogatása.

Mindez segít majd, hogy többen ismerkedjenek meg praxisoddal, illetve azzal, hogy milyen szolgáltatásokat kínálsz ügyfeleidnek. Népszerűsítsd előre a műsort követőidnek, hogy minél többen időben értesülhessenek róla. Ha pedig úgy érzed, hogy haszna volt, próbálj több beszélgetést is leszervezni.

 

4. Szerezz pozitív véleményeket pácienseid szórakoztatásával

Egy jó plasztikai rendelő várója nem csak kényelmes, nyugodt és igényes, hanem szórakoztató is. A hagyományos magazinok mellett helyezz el néhány táblagépet is pácienseid számára, amelyeken saját, eredeti cikkeket olvashatnak a plasztikai sebészet világáról, illetve használhatják rajtuk kedvenc alkalmazásaikat is, amíg várakoznak.

Érdemes úgy beállítani a készülékeket, hogy egy felugró ablakban időnként kikérje pácienseid véleményét, vagy hogy legalább megadhassák email címüket, amire később elküldhetsz egy emlékeztetőt erről, amiben felsorolod a legfontosabb véleményező platformok hivatkozásait.

 

5. Támogass egy fitneszkihívást

Az emberek manapság egyre több figyelmet fordítanak egészségük megőrzésére, ezért ha szeretnéd felhívni magadra a figyelmet, próbáld meg támogatni azokat, akik szeretnének lefogyni, megerősíteni erőnlétüket, vagy másképpen javítanák testük állapotát.

Indíts fitneszkihívást, amivel erre motiválod az embereket! Kínálj a résztvevőknek egy felületet, ahol regisztrálhatnak, bejelenthetik eredményeiket és ahol kinyilvánítod majd a nyerteseket is. Azzal, hogy webhelyeden, közösségi fiókjaidon, emailjeidben és egyéb csatornákon népszerűsíted az egészség megőrzését, garantáltan többen figyelnek majd fel praxisodra.

 

6. Használd a Facebook Elemzések funkcióját

A Facebook rendelkezik a legösszetettebb közösségi Elemzési felülettel, aminek segítségével temérdek hasznos információt deríthetsz ki oldalad követőiről. Megnézheted többek között, hogy demográfiailag milyen demográfiai összetételű közönséged, hogy mik iránt érdeklődnek és hogy milyen az életvitelük.

Mindezen információk birtokában sokkal könnyebb lesz olyan tartalmakat készítened nekik, amiket hasznosnak, értékesnek találnak majd.

 

7. Állíts fel egy standot egy helyi egészségügyi rendezvényen

Ezzel nem csak plasztikai praxisodat népszerűsítheted, hanem felhívhatod az emberek figyelmét arra, hogy milyen fontos a rendszeres hidratáció, a nap elleni védelem vagy éppen az extra kilók leadása. Ezek mind olyan aggályok, amelyek relevánsak célközönséged számára.

Ne felejts el bejelentkezni a Facebookon és más közösségi platformokon, és arra buzdítani követőidet, hogy látogassák meg standodat a rendezvényen.

 

8. Indíts vlogot egy kitalált karakter személyében

A YouTube-on óriási sikerük van azoknak a videókészítőknek, akik életük különféle mozzanatait osztják meg nézőikkel úgynevezett vlogok (videós blogok) formájában. Plasztikai sebészként te is előállhatsz egy fiktív személyiséggel, akinek a bőrébe bújva különféle, a szakmádhoz kapcsolódó, de mégis szórakoztató videókat készíthetsz YouTube csatornádra.

Fókuszálj azokra a kérdésekre és témákra, amik ideális ügyfeleidet érdekelhetik. Erről a kitalált személyiségről még közösségi platformjaidon is megoszthatsz néhány képet vagy rövid videót, hogy még többekhez eljusson híre, és több feliratkozót szerezz magadnak.

 

9. Vegyél részt jótékonysági rendezvényeken

Bizonyára a közeledben is működik néhány olyan egészségügyi szervezet, amelyek rendszeresen tartanak jótékonysági rendezvényeket (ha nem, akkor nézz szét az országos szervezetek rendezvényei között). Mindenképpen érdemes részt venned időnként egy-egy ilyen eseményen, hiszen nem csak jótékonykodásra, hanem támogatáson alapuló reklámra is lehetőséget nyújtanak.

 

10. Keltsd fel célközönséged érdeklődését sejtető üzenetekkel

Ha a következő hetekben vagy hónapokban valami komolyabbra készülsz (egy saját rendezvény, egy új berendezés beszerzése, új szolgáltatások kínálata, stb.), akkor tégy ezekre apránként utalásokat közönséged számára, hogy egyre kíváncsiabbá tedd őket.

 

Ha sikerül felkeltened az érdeklődésüket, rendszeresen visszanéznek majd hozzád és tűkön ülve várják majd legújabb marketingüzeneteidet!

Ha pedig inkább profi egészségügyi marketing csapatra bíznánd plasztikai sebészeti rendelődet vagy praxisodat, keress fel minket és segítünk!
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!