Csonka Nikoletta

Már gyakornoki évei alatt is az online marketing világa iránt érdeklődött, így az iskolapadból kikerülve hamar a gyakorlati tapasztalatszerzés, majd a munka világa felé fordult. Pályáját a szakmán belül újságíróként kezdte, ezt követően marketingasszisztensként dolgozott, majd 2013-ban csatlakozott a Marketing Professzorok Kft. csapatához.

Kezdeti asszisztensi szerepéből lelkesedésének, gyors tanulási képességének és precíz munkavégzésének köszönhetően hamar marketing account menedzseri pozícióba lépett elő. Ma már senior marketing managerként, saját csapatával együtt valósítja meg az ügyfelek számára kidolgozott marketingstratégiákat. Feladatai közé tartozik a stratégiai tervezés, az ügyfelekkel való kapcsolattartás, valamint a kampányok szakmai felügyelete. A szakma minden területét a gyakorlatban is végigjárta, így közösségi média menedzserként, keresőoptimalizálási és CPC szakemberként is széleskörű tapasztalatot szerzett.
2017 óta a Marketing Professzorok Kft. tulajdonosi körének tagja, ahol nemcsak az ügyfelek elégedettségéért, hanem a cég működéséért, a szakmai know-how folyamatos fejlesztéséért és a munkatársak betanításáért is felel.

Pályafutása során több mint 50 marketingstratégia kidolgozásában vett részt, számos eseti tanácsadást és vállalati oktatást tartott. Jelenleg is több mint 10 ügyfél online marketingkommunikációját irányítja, köztük sikeres webáruházak, éttermek, rendezvényhelyszínek, valamint B2C és B2B szolgáltatók tartoznak. Karrierje során több mint 30 ügyféllel dolgozott napi kapcsolatban, és kezelte azok folyamatos online jelenlétét. Számos jelenlegi projektje már több mint 4 éve tartó, stabil együttműködés eredménye.

A mindennapi munkája mellett tudományos kutatásokban és publikációkban is közreműködött Máté Balázs mellett, így a kutatás és fejlesztés a mai napig szerves része szakmai tevékenységének.
Csonka Nikoletta

Csonka Nikoletta cikkei

A meta tagek szerepe (és hatékony alkalmazása) a SEO-ban

A meta tagek a SEO legalapvetőbb elemei közé tartoznak, és kulcsfontosságú szerepet játszanak egy stabil webhelyszerkezet felépítésében. A meta tagek azok a weboldalak HTML fejlécében elhelyezkedő címkék, amelyek hasznos információkat szolgáltatnak a Google-nak és más keresőmotoroknak az oldalról.

A legrégebbi marketing ügynökség lennénk?

Mikor az ember üzleti partnert keres, gyakran találkozik mindenféle vonzó USP-vel… Több 10 éves tapasztalat és társai, biztosan tudod miről beszélek. Mi is sűrűn találkozunk ilyen hívószavakkal, a konkurencia esetében is, és a legutóbbi csapatépítő programunk során is felmerült a kérdés, hogy mi pontosan honnan is jöttünk, mióta létezik a cég és mi...

A legfontosabb digitális marketing trendek napjainkban

A digitális marketing világában egytelen dolog biztos: a változás. Ha visszatekintesz az előző évek trendjeire, akkor láthatod, hogy sorra váltották egymást az új irányzatok, és habár voltak köztük, amelyek a mai napig lényeges részét képezik az online marketingnek, nagy részük nem volt több egy-egy átmeneti fellángolásnál.

Az építőipari marketing legfontosabb elemei

Az építőipari marketingnek mindig is megvoltak a maga kihívásai. Ahogy az eszközalapú technológiák a kommunikáció és projektek előterjesztésének menetét is bekebelezik, az építőipari vállalatok tulajdonosai kénytelenek igazodni ezekhez az új módszerekhez.

A legfontosabb on-page SEO feladatok

Az on-page SEO az, ahol a keresőoptimalizálás veleje történik. Itt kell alkalmaznod összeválogatott kulcsszóidat, elgondolkodnod webhelyed tartalmain, és elhelyezned az ezeket összekötő hivatkozásokat, hogy csupán néhány fontos lépést említsünk.

Kiemelt területeink