Így hasznosítsd a PPC hirdetéseket plasztikai sebészeti marketingedben

A plasztikai sebészet egy kifejezetten versenyszerű terület, amelyben minden előnyre szükséged van, ha szeretnél a konkurencia előtt maradni. Ehhez persze számos digitális marketingeszközt használhatsz fel, azonban ha van egy, amiről meglepően ritkán hallani a plasztikai sebészek körében, az PPC.

Így hasznosítsd a PPC hirdetéseket plasztikai sebészeti marketingedben

A ppc hirdetések azért olyan hasznosak a plasztikai sebészeti marketingben, mert jelentősen fellendíthetik a webhelyedre érkező releváns, érdeklődő forgalmat, javítva ezzel a konverziós arányokat és a bevételt is. A ppc egy célzott hirdetési módszer, ami lehetővé teszi, hogy marketingüzeneteidet kifejezetten azokhoz a felhasználókhoz juttathasd el, akik érdeklődnének is kínálatod iránt, illetve rögtön konverzióra is ösztönözheted vele őket.

Íme néhány hasznos tudnivaló a PPC hirdetésekről plasztikai sebészeknek!

 

Goolgle Ads PPC hirdetések plasztikai sebészeknek

A legnépszerűbb PPC hirdetési platform a google ads. A keresőóriás számos kampánytípust kínál hirdetési rendszerében, úgymint keresési hirdetéseket, videós reklámokat, Shopping hirdetéseket és a Display hirdetéseket.

A keresési hirdetések a Google Kereső találatai felett illetve alatt jelennek meg, míg a videóhirdetések a YouTUbe-on, a Shopping hirdetések pedig a Google Shopping találatai között láthatók. A Display hirdetések szintén egy külön kategória – ide tartoznak a képes hirdetések, amelyek különféle webhelyeken, a Gmailben illetve a YouTube-on jelennek meg.

Egy plasztikai praxis számára a videós és a Display hirdetések térülhetnek meg legkedvezőbben, hiszen ezek kifejezetten vizuális jellegű reklámok. A keresési hirdetések szintén népszerűek, ugyanis nagyon sokan látják őket a keresésekkor. Bármilyen típust is választasz plasztikai PPC hirdetéseidhez, megtérülésük a megfelelő hirdetéskezeléstől, tehát az ajánlattételek módosításától, a célzástól, illetve a költségkeret beállításától függ majd.

Közösségi PPC hirdetések plasztikai sebészeknek

Nem a google az egyetlen platform, ami PPC hirdetéseket kínál plasztikai sebészeknek. Számos közösségi hálózaton, úgymint a Facebookon, az Instagramon vagy éppen a Twitteren is igénybe veheted ezt a hirdetéstípust, csak éppen más környezetben, mint a google rendszerében. Számos platform még meglévő bejegyzéseidet is engedi hirdetésként kiemelni, hogy még többek láthassák őket.

A Google-lal ellentétben a legtöbb közösségi platform csak saját webhelyén/alkalmazásában képes hirdetéseket elhelyezni, habár a Facebooknak több tulajdona is van (instagram, Messenger, WhatsApp), ami mind hirdetési hatáskörébe tartozik.

A közösségi médiás PPC hirdetések temérdek célzási opciót kívánnak, ami a felhasználóktól összegyűjtött adatokon alapszanak. Ez lehetővé teszi egy plasztikai sebész számára, hogy pontosan olyan érdeklődésű, korú, nemű, jövedelmű, stb. felhasználókat célozzon meg, akik ideális ügyfelek lehetnek e paraméterek alapján.

Ez a fajta precíz célzás segít, hogy marketingüzeneteid csak azokhoz juthassanak el, akik jó eséllyel érdeklődnének is plasztikai szolgáltatásaid iránt. Ez sokkal jobb megtérülést ígér, mint az általános hirdetések, hiszen több olyan személy kattint a hirdetésekre, aki talán konvertál is majd ez után.

 

PPC landing oldalak plasztikai sebészeknek

A PPC hirdetések célja, hogy minél több felhasználó jusson el webhelyed egy bizonyos oldalára. Minden PPC hirdetés egy úgynevezett landing, vagy céloldalra vezeti a felhasználókat. Ez az oldal lehet persze webhelyed főoldala, de sokkal jobb eredményeket érsz majd el, ha minden hirdetéshez egy releváns landing oldalt készítesz webhelyedre.

Egy igazán jó landing oldal szorosan kapcsolódik ahhoz a hirdetéshez, amin keresztül a felhasználók az oldalra érkeznek. Ha például egy hirdetés a ráncfelvarrásról szól, akkor egy külön landing oldalt kell készítened hozzá, ami szintén ezzel a témával foglalkozik, és bővebben is kifejti azt, amit a hirdetés ígért. Ezen az oldalon kell szerepelnie egy felhívásnak is, illetve elérhetőségeknek, hogy a látogató minél könnyebben felvehesse a kapcsolatot praxisoddal. Érdemes elhelyezni továbbá a korábbi ügyfelek elégedett véleményeit is, ezzel is megerősítve a látogató bizalmát márkádban.

A landing oldal fő célja elvezetni a felhasználót a konverziós műveletig. Szinte lehetetlen elsőre jól konvertáló landing oldalt készíteni, ezért érdemes A/B tesztek alá vetni őket, hogy kiderítsd, milyen elemek, hol, és milyen formában a leghatékonyabbak (betűméret, képek elhelyezése, színösszeállítások, stb.) 
 

Kiemelt területeink