Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

2022-06-13

2023-ban megszűnik a Google Universal Analytics

A Google még 2022 márciusában jelentette be, hogy 2023 júliusában megszünteti a Universal Analytics szolgáltatást. A Universal Analytics a legnépszerűbb analitikai eszköz, amellyel cégek ezrei követik világszerte webhelyük teljesítményét.

2022-05-25

A legfontosabb turizmusmarketing-trendek 2022-ben

Az elmúlt évek nem voltak túl kegyesek turizmushoz, 2022 azonban egy sokkal biztonságosabb esztendőnek ígérkezik, amely során többen döntenek majd az utazás mellett, mint a járványhelyzet során. Ha szeretnél idén kiemelkedni a versenytársak közül és több foglalást kezelni, akkor íme 2022 legfontosabb turizmusmarketing-trendjei.   ...

2022-04-05

Mitől lesz egy blog megnyerő?

A blog manapság számos webhely elengedhetetlen része, hiszen fontos híreket, útmutatókat és egyéb információkat oszthatsz meg rajta keresztül ügyfeleiddel vagy követőiddel (attól függően persze, hogy milyen webhelyről beszélünk).

2022-03-10

2022-es marketing ellenőrzőlista esztétikai orvosi vállalatok számára

Habár az év már javában elkezdődött, még mindig eléggé az elején járunk ahhoz, hogy egy naprakész stratégiát állíthass össze magadnak az előtted álló hónapokra. Ne is szaporítsuk feleslegesen a szót – íme a 2022-es marketing ellenőrzőlista, ami segít megtervezni az előtted álló esztendő stratégiáját!

2022-03-10

Az egészségügyi videómarketing 4 legfontosabb mutatója

Ha mindezidáig nem foglalkoztál a videómarketinggel, akkor valószínűleg rengeteg lehetőségről maradtál le. A videók már hosszú évek óta az internet legnépszerűbb tartalomtípusai, amelyek jóval kedvezőbb arányban térülnek meg, mint bármilyen más tartalom. Éppen ezért olyan fontos, hogy folyamatosan nyomon kövesd videóid teljesítményét.   ...

2022-02-09

Az egészségügyi hirdetések 7 gyakori hibája

A fizetett hirdetések az egészségügyi marketingkampányok fontos eszközei. Nem csak precíz célzást tesznek lehetővé (a platformtól függően), hanem szinte azonnal elkezdhetnek új forgalmat szerezni egy egészségügyi webhely számára. Sokan mégsem tudják megfelelően használni őket. De miért? Miért pazarolják el olyan sokan marketing költségvetésüket ...

Kiemelt területeink