Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

2021-05-17

Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

Az új páciensek bevonzása egy folyamatos kihívást állít az egészségügyi praxisok elé. A verseny manapság óriási, hiszen a pácienseknek elég csak szétnézniük az interneten, ahol pillanatok alatt temérdek információhoz juthatnak az egészségügyi szolgáltatókról. Ha praxisod 2021-ben nincs jelen az online közegben, temérdek ilyen lehetséges pácienstől ...

2021-04-16

Termékfelismerő algoritmust tesztel a YouTube

A nagyobb közösségi médiák (YouTube, Instagram, Facebook, hogy csak néhányat említsünk) már évek óta igyekeznek minél kényelmesebb, közvetlen vásárlási opciókat kínálni felhasználóiknak. Az úgynevezett megvásárolható tartalmak trendje persze csak tovább erősödött, ahogy a felhasználók világszerte több időt töltöttek otthonukban a járványnak köszönh...

2021-03-24

YouTube SEO: Kezdő tippek a hatékony videóoptimalizáláshoz

Mivel kismillió helyen olvashatjuk, hogy a videómarketing korunk egyik leghasznosabb taktikája, nem csoda, hogy olyan sokan igyekeznek betörni tartalmaikkal a YouTube-ra is, ami nem csupán a világ legnagyobb videómegosztó platformja, hanem egyben a második legnagyobb keresőmotor is. Azonban mivel a YouTube-ra naponta számtalan új videó kerül fel, n...

2021-03-10

Ezért vall kudarcot olyan sok egészségügyi cég a digitális közegben

A digitális forradalom még a kisebb egészségügyi szolgáltatók számára is lehetővé tette, hogy hallassák a hangjukat az interneten. Ennek ellenére, gyakran még a nagyobb cégek is vétenek olyan hibákat, amikkel teljes digitális jelenlétüket aláássák. A probléma az, hogy sok egészségügyi márka, ami szoftveres megoldásokat kínál ügyfeleinek (B2C és B2...

2021-03-10

Hivatalos: A tartalom hossza nem rangsorolási szempont a Google szemében

John Mueller, a Google egyik munkatársa (és gyakori „szóvivője”) megválaszolta  azt a kérdést, ami gyakorlatilag egyidős a SEO-val: Érdekli-e a Google-t a rangsoroláskor, hogy hány szó található egy tartalomban? Illetve, ha több releváns tartalommal bővül egy oldal, akkor a Google jobban rangsorolja-e majd azt?

Kiemelt területeink