Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Ezek lesznek 2019 legfontosabb e-kereskedelmi trendjei

2018/12/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezek lesznek 2019 legfontosabb e-kereskedelmi trendjei

9 online marketing trend, amelyek az e-kereskedelemben 2019-ben dominálni fognak. Nagy segítség webáruház marketingesek számára az alábbi, gyakorlati útmutató. 
Melyek a leghatékonyabb online marketing eszközök?

2018/12/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Melyek a leghatékonyabb online marketing eszközök?

Kutattunk, és most megosztjuk veletek, melyik online marketing eszköz a leginkább költséghatékony. Mutatjuk, hogyan járj el, ha a legnagyobb megtérülést szeretnéd a marketingbe befektetett...
 A SEO és a szövegírás násza a keresőbarát tartalmakért

2018/12/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A SEO és a szövegírás násza a keresőbarát tartalmakért

Az online tartalmak optimalizálása a marketingesek és tartalomkészítők egyik kedvenc vitatémája. Mindenki másra esküszik: vannak, akik szerint egy webhelynek technikailag kell rendben lennie, hogy...
Mesterséges intelligencia és growth hacking – A közösségi aktivitás fellendítése

2018/12/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mesterséges intelligencia és growth hacking – A közösségi aktivitás fellendítése

2018 végére már bizonyára mindenki tisztában van vele, hogy a közösségi média elengedhetetlen eszközkészlet egy online marketinges arzenáljában. Ha képes vagy stabil...
Quick Success as a Photographer – Growth Hacking in Online Marketing

2018/12/22 - Máté Balázs, online marketing counselor

Quick Success as a Photographer – Growth Hacking in Online Marketing

As a photographer, you’ve probably thought about reaching more people with your photos or even your services at some point. Whether you’re a hobbyist who wants to show their work to the world, or a professional planning to make a living from their...
Így változnak majd a közösségi média marketing trendjei 2019-ben

2018/12/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így változnak majd a közösségi média marketing trendjei 2019-ben

Melyek lesznek a közösségi média marketing legfontosabb irányai 2019-ben? Hogyan használd az Instagram, Facebook, Youtube oldaladat az organikus siker elérése érdekében?...
Mi kell a hatékony éttermi marketinghez 2019-ben?

2018/12/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi kell a hatékony éttermi marketinghez 2019-ben?

Egy étterem marketingstratégiáját összeállítani nem kis feladat, különösen ha figyelembe vesszük, hogy minden évben új trendek ütik fel a fejüket, amik gyökeresen...
Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018/12/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!