Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Hogyan jelennek meg a hangalapú keresések a keresőadatok között és hogyna optimalizálj rájuk?

2019/01/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan jelennek meg a hangalapú keresések a keresőadatok között és hogyan optimalizálj rájuk?

A hangalapú keresés egyre nagyobb teret hódít, így itt az ideje, hogy felkészülj SEO stratégiádban ezekre. Mutatjuk, mit jelent a hangalapú keresőoptimalizálás!
Ingyenes gyakorlópéldát biztosít a Google az Analytics eszközéhez

2019/01/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ingyenes gyakorlópéldát biztosít a Google az Analytics eszközéhez

Gyakorlat teszi a mestert, szól a mondás. Valóban, a legegyszerűbben úgy sajátíthat el az ember valamit, ha minél többször gyakorolja azt, de mi van akkor, ha egyszerűen nincs meg rá a...
Milyen marketingtrendekre számíthatnak a turisztikai márkák (hotelek, éttermek stb.) 2019-ben?

2019/01/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen marketingtrendekre számíthatnak a turisztikai márkák (hotelek, éttermek stb.) 2019-ben?

Több tucat étterem és hotel online kommunikációján dolgoztunk az elmúlt években. A trendek egyértelműen mutatják, milyen irányba mozdul el a turizmus marketing!...
Tudd meg te is, mi az igazság a Facebook csoportokkal kapcsolatban

2019/01/19 - Bohács Ádám, közösségi média marketing menedzser

Törli a Facebook a csoportok tagjait(?)

A napokban rengeteg helyen lehetett találkozni azzal a hírrel, hogy a csoportok azon tagjait, akik nem voltak aktívak, a Facebook automatikusan törli. Szeretnénk tisztázni a dolgot, nézzük tehát, mi is...
Ne keress tovább: Ezek a tökéletes képméretek az Instagramra!

2019/01/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Melyek a tökéletes képmértek Instagramra? Mutatjuk!

Milyen képméretekkel érdemes dolgoznod az Instagram Stories, az IGTV és az Instagram posztok esetén? Mutatjuk, hogyan lesznek a legtökéletesebbek képeid! 
Több, aktívabb követőt, eredményesebb Instagram marketinget szeretnél 2019-ben?

2019/01/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Több, aktívabb követőt, eredményesebb Instagram marketinget szeretnél 2019-ben?

Részletes, 11 oldalas összefoglalónkban összegyűjtöttük az összes trükköt, a kezdő lépésektől a titkos trükkökig mindent, hogy mi kell a sikeres Instagram jelenléthez...
Why SEO is an essential part of any marketing communication strategy

2019/01/18 - Máté Balázs, online marketing counselor

Why SEO is an essential part of any marketing communication strategy

In this article, we are going to use Google Analytics data to demonstrate why SEO is the most important tool in online marketing, and how much better it is than social media and paid Google advertisements.
Min alapszik egy hatékony nem-alapú marketingstratégia?

2019/01/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Min alapszik egy hatékony nem-alapú marketingstratégia?

Az online marketingben is nagyon fontos a nem alapú marketing, mutatjuk, hogyan kommunikálj a nők, és hogyan a férfiak felé, hogy a munkád eredménye a konverzió legyen!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!