A kilépő pop-up jelentése, jellemzése és magyarázata a Máté Balázs online marketing specialista által összeállított szakszótárban.

EN

Kilépő pop-up



 

A kilépő pop-up definíciója

Egy olyan Pop-up, amely akkor jelenik meg, amikor a látogató megpróbálja elhagyni a webhelyet anélkül, hogy elvégzett volna egy olyan cselekvést, ami az adott webhely célja lett volna (például termékvásárlás, email listára való feliratkozás, stb.)

 

A kilépő pop-up feladata

 

A kilépő pop-upok feladata hogy megragadják a távozó látogató figyelmét, és egy alternatív ajánlatot kínáljanak neki, ami különbözik az oldal eredeti ajánlatától (amit ezek szerint a látogató nem talált elég vonzónak, hogy végrehajtsa a kívánt cselekvést). Hogy a távozó látogatókat meggyőzzék, a kilépő pop-upok általában valamilyen erős ösztönzést tartalmaznak az alternatív ajánlat elfogadására. Ez az alternatív ajánlat lehet egy árengedmény, vagy egy kisebb ajándék mondjuk egy email listára való feliratkozásért cserébe.

 


A kilépő pop-up típusai és hatékonyságuk (2024. május 4.)
A kilépő pop-upok, más néven exit pop-upok, hatékony eszközök lehetnek a webhely konverziós arányának növelésére. Ezek a felugró ablakok akkor jelennek meg, amikor a látogató megpróbálja elhagyni a webhelyet, és arra ösztönzik őket, hogy maradjanak és végezzenek el egy kívánt cselekvést, mint például vásároljanak, iratkozzanak fel egy hírlevélre, vagy töltsenek le egy tartalmat.

A kilépő pop-upoknak számos típusa létezik, mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai

Mi az a kilépő pop up?

  • Egyszerű szöveg pop-up: Ezek a pop-upok egyszerű szöveges üzenetet tartalmaznak, amely arra ösztönzi a látogatót, hogy maradjon és végezzen el egy cselekvést. Általában a legkevésbé hatékonyak, de könnyen elkészíthetők és testreszabhatók.
  • Képes pop-up: Ezek a pop-upok képeket és szöveget is tartalmaznak, hogy vizuálisan vonzóbbá tegyék az üzenetet. Hatékonyabbak lehetnek, mint az egyszerű szöveges pop-upok, de a létrehozásuk és testreszabásuk több időt és erőfeszítést igényel.
  • Video pop-up: Ezek a pop-upok videókat tartalmaznak, amelyek bemutathatják a terméket vagy szolgáltatást, vagy elmesélhetnek egy történetet, hogy megragadják a látogató figyelmét. A leghatékonyabbak lehetnek, de a létrehozásuk és testreszabásuk a legnehezebb.
  • Ajánlatos pop-up: Ezek a pop-upok kedvezményt vagy ingyenes ajándékot kínálnak a látogatónak, ha marad és elvégez egy cselekvést. Nagyon hatékonyak lehetnek a konverziók ösztönzésében, de fontos, hogy az ajánlat releváns és vonzó legyen a célközönség számára.
  • Gamified pop-up: Ezek a pop-upok játékos elemeket használnak, mint például pörgető kerekeket vagy pontokat, hogy a látogatókat arra ösztönözzék, hogy maradjanak és vegyenek részt. Nagyon hatékonyak lehetnek a fiatalabb közönség számára, de nem minden célközönség számára alkalmasak.



Gyakori kérdések


Mi az a kilépő pop-up?

A kilépő pop-upok akkor jelenhetnek meg, amikor a felhasználó megpróbálja elhagyni az épp megtekintett weboldalt (és a webmester beállított ilyen pop-upot). Ez általában egy exkluzív ajánlat, vagy űrlap, ami egy konverzióra próbálja ösztönözni a felhasználót, mielőtt az elhagyná a webhelyet.



Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!