Kilépő pop-up

Kilépő pop-up

 

A kilépő pop-up definíciója

Egy olyan Pop-up, amely akkor jelenik meg, amikor a látogató megpróbálja elhagyni a webhelyet anélkül, hogy elvégzett volna egy olyan cselekvést, ami az adott webhely célja lett volna (például termékvásárlás, email listára való feliratkozás, stb.)

 

A kilépő pop-up feladata

 

A kilépő pop-upok feladata hogy megragadják a távozó látogató figyelmét, és egy alternatív ajánlatot kínáljanak neki, ami különbözik az oldal eredeti ajánlatától (amit ezek szerint a látogató nem talált elég vonzónak, hogy végrehajtsa a kívánt cselekvést). Hogy a távozó látogatókat meggyőzzék, a kilépő pop-upok általában valamilyen erős ösztönzést tartalmaznak az alternatív ajánlat elfogadására. Ez az alternatív ajánlat lehet egy árengedmény, vagy egy kisebb ajándék mondjuk egy email listára való feliratkozásért cserébe.

 


A kilépő pop-up típusai és hatékonyságuk (2024. május 4.)
A kilépő pop-upok, más néven exit pop-upok, hatékony eszközök lehetnek a webhely konverziós arányának növelésére. Ezek a felugró ablakok akkor jelennek meg, amikor a látogató megpróbálja elhagyni a webhelyet, és arra ösztönzik őket, hogy maradjanak és végezzenek el egy kívánt cselekvést, mint például vásároljanak, iratkozzanak fel egy hírlevélre, vagy töltsenek le egy tartalmat.

A kilépő pop-upoknak számos típusa létezik, mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai

Kilépő pop-up

  • Egyszerű szöveg pop-up: Ezek a pop-upok egyszerű szöveges üzenetet tartalmaznak, amely arra ösztönzi a látogatót, hogy maradjon és végezzen el egy cselekvést. Általában a legkevésbé hatékonyak, de könnyen elkészíthetők és testreszabhatók.
  • Képes pop-up: Ezek a pop-upok képeket és szöveget is tartalmaznak, hogy vizuálisan vonzóbbá tegyék az üzenetet. Hatékonyabbak lehetnek, mint az egyszerű szöveges pop-upok, de a létrehozásuk és testreszabásuk több időt és erőfeszítést igényel.
  • Video pop-up: Ezek a pop-upok videókat tartalmaznak, amelyek bemutathatják a terméket vagy szolgáltatást, vagy elmesélhetnek egy történetet, hogy megragadják a látogató figyelmét. A leghatékonyabbak lehetnek, de a létrehozásuk és testreszabásuk a legnehezebb.
  • Ajánlatos pop-up: Ezek a pop-upok kedvezményt vagy ingyenes ajándékot kínálnak a látogatónak, ha marad és elvégez egy cselekvést. Nagyon hatékonyak lehetnek a konverziók ösztönzésében, de fontos, hogy az ajánlat releváns és vonzó legyen a célközönség számára.
  • Gamified pop-up: Ezek a pop-upok játékos elemeket használnak, mint például pörgető kerekeket vagy pontokat, hogy a látogatókat arra ösztönözzék, hogy maradjanak és vegyenek részt. Nagyon hatékonyak lehetnek a fiatalabb közönség számára, de nem minden célközönség számára alkalmasak.

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink