Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018/11/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  
Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

2018/11/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

A Google hírek megvalósítja azt, amit a Facebook célul tűzött ki, majd elvetette: összegyűjti a számodra releváns, friss híreket a világ összes újságából. Ha...
A közösségi média veszélyei – Mit tehetnek a szülők gyermekeik védelme érdekében

2018/11/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A közösségi média veszélyei – Mit tehetnek a szülők gyermekeik védelme érdekében

A közösségi média jó dolog. Sok előnye van gyermekeinkre nézve is. Azonban rengeteg hátránya és veszélye is, melytől neked kell megóvnod őket. Mutatjuk, mit tegyél azért,...
Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

2018/11/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan törölheted negatív Facebook véleményeidet?

Negatív véleményeket kapsz Facebook oldaladra? Úgy érzed, nem ezt érdemled? Segítünk, hogyan tudod ezeket törlöni, semlegesíteni! 3 millió Facebook rajongót kezelünk...
Minden, amire a helyi keresőoptimalizáláshoz szükséged lehet

2018/11/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amire a helyi keresőoptimalizáláshoz szükséged lehet

Titkok, tippek, trükkök a Google helyi keresésről, mely ma már a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb feladata. Érthetően az alapoktól a használható megoldásokig mutatjuk, mit kell...
Mit hoznak 2019 SEO trendjei?

2018/11/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit hoznak 2019 SEO trendjei?

2018 nagy változásokat hozott a keresőoptimalizálás területén. De mit hoz vajon majd 2019? Ha nem akarsz akkorát bukni keresőtalálataiddal, mint sokan idén, érdemes követned az...
Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen, hogy még csodát teszel? De vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk!

2018/11/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mentsd meg karácsonyi marketingedet ezekkel az utolsó pillanatban bevethető trükkökkel!

Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen már csodát tenni? Vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk!   
A hirdetésblokkolók hatása az online marketingre

2018/11/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A hirdetésblokkolók hatása az online marketingre

Egyre jobban elterjednek a hirdetésblokkolók, melyek nem csak a kelletlen hirdetésekre hatnak, hanem az értékes információkra is, nehézzé teszik a hirdetésekből élő...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!