Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

When even the online marketer can’t believe the results – A case study

2019/03/02 - Máté Balázs, online marketing counselor

When even the online marketer can’t believe the results – A case study

Today, I’d like to share with you an exemplary case of surprising orders from surprising places – something even us marketing experts never would have expected. Let’s see the results and what lead to them!  
Ezek lesznek 2019 legfontosabb közösségi média marketing trendjei!

2019/03/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezek lesznek 2019 legfontosabb közösségi média marketing trendjei!

Tavaly, amikor megérkezett a „Facebook Zero” nagyon megijedt mindenki. Be kell valljam, én is. Több, mint 2 millió Facebook rajongót raktunk össze 10 oldalunkon az elmúlt 9 évben, úgy...
Mi történt az egészségügyi honlapokkal? Miért esett vissza a látogatottságuk?

2019/02/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi történt az egészségügyi honlapokkal? Miért esett vissza a látogatottságuk?

Egészségügyi SEO problémáid vannak? Visszaesett honlapod látogatottsága? Mi volt az a Google Medic frissítés? Mit kell tenni azért, hogy visszaszerezzük régi...
Webáruházam van, több vásárlót szeretnék! Mit tegyek? Mutatjuk!

2019/02/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Webáruházam van, több vásárlót szeretnék! Mit tegyek? Mutatjuk!

Mit tegyen egy webáruház 2019-ben ha több vásárlót szeretne? Példákon keresztül, gyakorlati tanácsokkal mutatjuk be a trendeket és azt, hogyan kell kezelned a...
50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak

2019/02/25 - Máté Balázs és Csonka Nikoletta, online marketing tanácsadó

50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak

Mi kell a keresőoptimalizáláshoz? Minden titkunkat eláruljuk, 50, használható, ütős és bombabiztos tippben. 500 ügyfél tapasztalatai és saját kutatási ereményeink...
Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

2019/02/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

A Google Ads szakértők különféleképpen számolják tanácsadói áraikat, nem mindegyik éri meg, mutatjuk, miért, és mit kérj a tanácsadódtól!
Amikor az online marketinges is meglepődik az eredményeken – mutatom, mi történt Esettanulmány.

2019/02/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Amikor az online marketinges is meglepődik az eredményeken – mutatom, mi történt - Esettanulmány.

Egy példát hoztam ma Nektek, melyben olyan helyről, és annyi megrendelés jött, amin mi is csak tátott szájjal néztünk. Mutatom az eredményeket, és azt is mi okozta ezt a váratlan...
Alapvető útmutató a Google Analytics legfontosabb jelentéseihez

2019/02/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Alapvető útmutató a Google Analytics legfontosabb jelentéseihez

15 oldalon keresztül az alapoktól a professzionális felhasználásig bemutatjuk a Google Analytics használatát, gyakorlati példákon keresztül, képekkel, magyarázatokkal...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!