A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes...
A spam definíciója
Jelenthet emailen keresztül küldött adatot vagy keresőmotorok megvezetése céljából weboldalakra feltöltött kéretlen tartalmat. Email környezetben a spam-et „levélszemétként” szokás emlegetni, amivel bizonyára mindenki találkozott már.
A spam egyéb értelmezése
A keresőmotorok szemében a spam azonban valami mást jelent: olyan webes tartalmat, amely megakadályozza a keresőmotort, hogy releváns, hasznos információt jeleníthessen meg a felhasználók számára. Néhány keresőmotor szigorú előírásokat hozott létre azzal kapcsolatban, hogy mit minősít spamnek, de lényegében minden olyan tevékenységet spamként kezelnek, amely gátolja a keresőmotorok működését, akár vonatkoznak rá az előírások, akár nem.
A keresőmotor spamekre jó példák a kapuoldalak, amelyek célja a keresőmotorok algoritmusainak való megfelelés, és nem a felhasználói szándék kielégítése. Egy másik példa lehet a különböző keresőkifejezések folyamatos ismétlése egy oldalon (akár több százszor is egymást követően).