Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Dedikált vagy megosztott IP cím – Mi a különbség SEO szempontjából?

2019/06/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Dedikált vagy megosztott IP cím – Mi a különbség SEO szempontjából?

Régóta tudjuk, hogy a Google legalább 200 szempont alapján vizsgálja és rangsorolja a webes tartalmakat. Gyakran emlegetett ezek közül egy domain linkprofilja, a kérdéses kulcsszavak, vagy...
Google büntetések és okaik

2019/06/12 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

A Google büntetései (és kiváltó okaik)

A Google két fő okból szabhat ki büntetést egy webhelyre: a rangsorolás manipulációjáért, és a rossz felhasználói élményért. A manipulációt...
Ezek lesznek 2020 legfontosabb egészségügyi marketingtrendjei

2019/06/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezek lesznek 2020 legfontosabb egészségügyi marketingtrendjei

Ha egészségügyi intézményt vezetsz, vagy marketinges vagy, ne hagyd ki ezt a cikket, mely megmutatja, milyen online marketing trendek dominálnak majd 2020-ban az egészségügyben!   
Szeretnéd tudni, hol vannak családod tagjai? Mutatom a legjobb alkalmazásokat!

2019/06/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Szeretnéd tudni, hol vannak családod tagjai? Mutatom a legjobb alkalmazásokat!

Hogyan tudod valós időben megállapítani, hol van a gyerek, a nagymama, a férjed vagy a feleséged? Vannak erre szuper Androidos és iOS alkalmazások, mutatjuk! 
DuckDuckGo és Google összehasonlítása

2019/06/06 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

DuckDuckGo kontra Google, avagy kicsi a kacsa, de privát

A „rákeresek az interneten” és a „ráguglizok” kifejezések mára már szinonimákká váltak – a Google uralja a keresőpiac tehetősnek mondható...
Mi kell egy SEO-barát alt címkébe?

2019/06/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi kell egy SEO-barát alt címkébe?

Az alt címke sokat segithet weboldalad keresőoptimalizáltságán, de csak ha jól használod, és nem spameket gyártaszt. Mutatom, mi kell a tökéletes alt SEO-hoz!
 Kik azok a közösségi influencerek?

2019/06/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kik azok a közösségi influencerek?

Részletes definíciók, meghatározások, az influencerek csoportosítása a rajongói tábor mérete, csatorna és kategóriák szerint. Mi az az influencer marketing?
11 online marketing trend, mellyel foglalkozni fogsz 2020-ban

2019/06/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

11 online marketing trend, mellyel foglalkozni fogsz 2020-ban

Bár még javában dübörög 2019, már látszik, melyek azok az online marketing trendek, melyek 2020-ban is meghatározóak lesznek. Készülj fel rájuk időben! 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!