Czifra Zsófia

Czifra Zsófia cikkei

Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/2. rész

Három részes sorozatunkban részletesen bemutatjuk, hogyan használhatod weboldalad SEO teljesítményének elemzésére a Google Search Console-ban található elemzéseket, adatokat és jelentéseket. Ha az első részről lemaradtál volna, kattints IDE, ITT a harmadik részt is elérheted! Iratkozz fel hírlevelünkre ITT, ha értesülni szeretnél a következő részek...

10 profi link building tipp, amivel megerősítheted SEO-dat

A linképítés és a keresőoptimalizálás folyamatosan változik, az egykor olyan jól működő technikák ma már gyakorlatilag használhatatlanok, ha a Google éppen nem is büntet értük, legtöbbször nem veszi figyelembe azokat. Mivel a SEO ennek ellenére is a legköltséghatékonyabb online marketing technikák egyike, megéri a fáradozás!

Ezek 2019 legfontosabb Instagram trendjei

Az Instagram olyan sokat változott, mióta a Facebook egymilliárd dollárért felvásárolta, hogy talán már rá sem ismernénk, ha elénk kerülne legelső verziója. Miután a szupervállalat magába forrasztotta a képmegosztó hálózatot, elkezdte marketingplatformmá alakítani azt, és a frissítések nagy része azóta is első sorban a márkáknak kedvez. Az Instagra...

16 közösségi média frissítés marketingeseknek 2019 első feléből

A közösségi média – ahogyan a legtöbb online marketing eszköz is – folyamatosan változik – talán a fejlesztők döntései miatt, talán a felhasználók nyomására, talán egy új trendre való reakcióként, talán politikai okokból, és így tovább. A közösségi hálózatok működéséért felelős termékmenedzserek és programozók mindig valamilyen újdonságon törik a f...

Így lehet neked is sikeres üzleti Facebook oldalad

A Facebook 2018 májusában egy hír részeként elhintette, hogy a platformon 80 millió kisvállalkozás képviselteti már magát. Marketingesként tehát a feladat adott: próbálj olyat alkotni, ami eltér attól a másik 80 milliótól. Pofonegyszerű, nem igaz? Az egyediségre törekedni persze mindenképpen érdemes, de sajnos egyre nehezebb is, és mivel a Facebook...

8 dolog, amivel sikeresebbé teheted Google Cégem adatlapodat

2019-ben egy Google Cégem adatlap nem pusztán előnyt kínál a versenymezőnyben, hanem lényegében a „nevezés” egyik alapfeltétele is. Google Cégem adatlapod valójában olyan, mint digitális kirakatod, és gyakran ez az első benyomás, amit ügyfeleid megtapasztalnak cégeddel kapcsolatban. Amennyiben cégednek külön üzlethelyisége is van (lehet ez egy irod...

A 2019-es NAGY Google Shopping útmutató - 2. rész

Egy webáruház üzemeltetőjeként, egy termék értékesítőjeként mi az elsődleges célod? Minél több felhasználó elé eljuttatni termékedet/termékeidet, hogy aztán minél több konverziót (vásárlást, megrendelést, stb.) tudhass magadénak. Hamarosan a Google Shopping is segít ebben!

A közösségi média függőség, mint valós jelenség

Mindenütt ott van. Reggel az első dolog, amit megnézünk. Munkába menet minden adandó alkalommal rápillantunk. Egy újabb rezgés. Értesítés jött. Lájk. A munka közben is előkerül a zsebből az okostelefon. Indulás haza. Jött új üzenet? A zebrán átsétálva sem nézel szét – valaki új videót töltött fel. Rezgés. Táska a székre, telefon már a kézben. Dupla...

A Google büntetései (és kiváltó okaik)

A Google két fő okból szabhat ki büntetést egy webhelyre: a rangsorolás manipulációjáért, és a rossz felhasználói élményért. A manipulációt két kategóriára oszthatjuk: vannak on-site és off-site trükkök, amiket a webmesterek bevetnek annak érdekében, hogy rangsorolásukat növeljék. Az „on-site” arra utal, hogy ezeket a trükköket konkrétan a webhelye...

DuckDuckGo kontra Google, avagy kicsi a kacsa, de privát

A „rákeresek az interneten” és a „ráguglizok” kifejezések mára már szinonimákká váltak – a Google uralja a keresőpiac tehetősnek mondható hányadát (legalább is az országok többségében), méghozzá jogosan, elvégre egy végtelenül hasznos, kényelmes eszköz, ami milliók életét könnyíti meg napi rendszerességgel.  

Kiemelt területeink