Czifra Zsófia

Czifra Zsófia cikkei

Nagy hotel SEO útmutató 2020 - 1. rész

A mai online-központú világban minden hoteltulajdonos tisztában van vele, hogy csak azok a szállásadók rúghatnak labdába, akik egy erős online marketing kommunikációval és weboldallal rendelkeznek. A weboldal marketing kommunikációd alapja, az a felület, ahol a potenciális vendégek – a legköltséghatékonyabban (gondolunk itt az OTA-kra) – megismerhe...

18 tipp a közvetlen szállodai foglalások fellendítéséhez

Mi a legtöbb szálloda/hotel/üdülőhely/szállás problémája manapság? A pofátlanul magas jutalékok, amelyeket a szállásközvetítő webhelyeknek, az ún. OTA-knak kell kifizetniük. Ha erre a cikkre kattintottál, valószínűleg számodra sem ismeretlen a helyzet! Nézzük meg, mit tehetsz 2020-ban a közvetlen foglalások arányának drasztikus növeléséért!   ...

Amit a Facebook szállodahirdetéseiről tudni érdemes

A Facebook hirdetéseket két nagyobb kategóriára oszthatjuk: vannak olyanok, amelyek különböző felületeken célozzák meg a felhasználókat, hogy elvégezzenek egy műveletet (pl. vásároljanak), illetve olyanok is, amelyek kifejezetten a közelben járó felhasználókat igyekeznek becsalogatni egy fizikai üzletbe, létesítménybe, stb. Ha jól csinálod, mindkét...

Amit a Google szállodahirdetéseiről tudnod érdemes

Ma már nem kell figyelmeztetnünk rá, hogy az emberek túlnyomó része az interneten keres szállást, amikor utazást tervez. Bár a Booking.com és hazánkban a Szállás.hu elnyeli a keresések egy részét, cserébe viszont óriási közvetítői díjakat szed be a szállodáktól. A cél tehát az, hogy közvetlen foglalásra ösztönözd a felhasználókat, tehát rávedd őket...

Így állítsd össze egy boutique hotel marketingtervét 5 lépésben

Szállodatulajdonosként vagy marketingesként bizonyára tisztában vagy vele, hogy a marketing elengedhetetlen egy boutiqe hotel sikereihez, és hogy az igazán sikeres marketinghez egy stabil tervre is szükség van. A kérdés csak az, hogy mégis hogyan áll össze egy boutique hotel marketingterve… Mielőtt belekezdenénk a téma boncolgatásába, le kell szöge...

Szállodai tartalommarketing tippek a forgalom fellendítésére

A tartalommarketing a turizmusmarketing egyik, ha nem a legerősebb fegyvere. Hidd el, tapasztalatból mondjuk. Tartalomra van szükséged a keresőoptimalizáláshoz, a hírnév növeléséhez, a közösségi média marketing kommunikációd fellendítéséhez, a hírleveleidhez, és ez csupán néhány a sok-sok példa közül… Nos, nézzük meg, hogyan lendítheti fel forgalma...

6+1 tipp a hatékony szállodamarketingért

Gyakran szoktuk mondani: az online marketingben semmi sem biztos, csak a változás. Ez nyilvánvalóan a tuirzmus marketingre is igaz. Szerencsére azonban vannak olyan bevált marketing technikák, amikre bátran támaszkodhatsz attól függetlenül, hogy éppen milyen trend üti fel a fejét. 7 ilyet gyűjtöttünk most össze!  

Szállodahirdetések célzása a Facebookon – így csináld ésszerűen

Miért is olyan elengedhetetlen eszköze az online szállodamarketingnek a Facebookon való kommunikáció? Ez első sorban két dolognak köszönhető: a Facebook egyrészt elképesztő mennyiségű adattal rendelkezik a felhasználókról, amelyeket – bizonyos módon és mértékig – a rendelkezésünkre is bocsájt, másrészt a hirdetéseinek köszönhetően lehetőséget kínál...

12 szállodamarketing-tipp a közvetlen foglalásokért

Nem egy, nem kettő szállodával dolgoztunk együtt az évek során, jelenleg is több hotel szerepel az ügyfélkörünkben, így pontosan tudjuk, hogy a közvetlen foglalásra való ösztönzés – ezzel együtt a szállásközvetítő weboldalaknak fizetett jutalékok összegének csökkentése – elsőrendű kérdés. Ez persze gyakran nem könnyű feladat, ráadásul tapasztalatai...

A Google szerint nincs szükséged a linkvisszautasító eszközre

John Mueller, a Google egyik fő szóvivője egy Webmaster Hangout alkalmával kijelentette, hogy a webhelyek túlnyomó többségének nincs szüksége a linkvisszautasító eszköz (ITT eléred) használatára. A Google nagyon is komolyan gondolja ezt a kijelentést, ugyanis a felhasználók többsége elől aktívan igyekszik elrejteni azt a Search Console felületén (h...

Mi az az Alexa Rank, és hogyan javíthatod a sajátodat?

A veterán webmesterek és SEO szakemberek még emlékeznek azokra az időkre, amikor a Google mindenki számára elérhetővé tette a PageRank pontszámot, vagyis azt az értéket, amelyet a Google algoritmusa egy-egy webhelyhez társított, ezzel jelezve annak minőségét a keresőmotor szemében.  

Kiemelt területeink