Facebook szállodahirdetések - Facebook hirdetések szállodáknak

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Amit a Facebook szállodahirdetéseiről tudni érdemes

Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

A Facebook hirdetéseket két nagyobb kategóriára oszthatjuk: vannak olyanok, amelyek különböző felületeken célozzák meg a felhasználókat, hogy elvégezzenek egy műveletet (pl. vásároljanak), illetve olyanok is, amelyek kifejezetten a közelben járó felhasználókat igyekeznek becsalogatni egy fizikai üzletbe, létesítménybe, stb. Ha jól csinálod, mindkét típus nagyon is hatékony lehet, foglalások tucatjait köszönheted nekik. Ismét mondom, ha jól csinálod! Nézzük, hogyan profitálhat egy szálloda a Facebook hirdetésekből!

Facebook szállodahirdetések

A Facebook szállodahirdetések létrehozása első ránézésre komoly feladatnak tűnhet, hiszen egy, az átlagnál lényegesen drágább terméket (egy szállodai szobát) kell értékesítened, ráadásul arról kell meggyőznöd célközönségedet, hogy közvetlenül webhelyeden foglaljanak szállást, ne pedig egy online utazási irodán keresztül. Valóban nem kis kihívás ez, azonban kellő kitartással és némi felkészültséggel nagyon eredményes és sokszorosan megtérülő szállodahirdetéseket futtathatsz a világ legnagyobb közösségi platformján. A következőkben megnézzük, hogy hogyan!

 

Több vendéget szeretnél? Esetleg éppen hétköznapra? Csökkentenéd az OTA-k jutalékait? Jó lenne több rendezvény ajánlatkérés, csapatépítő tréning vagy esküvő a hoteledbe? Segítünk, méghozzá komplex megoldásokkal! Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints ide: hotel marketing tanácsadás.

 

Miért érdemes egy szállodának pont a Facebookon hirdetnie?

A fenti kihívások ugyan eltántoríthatnak néhány szállodatulajdonost és marketingest attól, hogy a Facebookon hirdessék kínálatukat, azonban a Facebook szállodahirdetések kínálta előnyök sokszorosan felülmúlják az összes hátrányt és kényelmetlenséget.

 

A Facebook szállodahirdetései segítségével lehetőséged nyílik közvetlenül bemutatni szállásodat célközönségednek ahelyett, hogy azt remélnéd, hogy a Google-on vagy a TripAdvisoron találjanak rád. Ezek a hirdetések továbbá szöveget és képeket vagy egy videót is tartalmazhatnak, amelyek szintén segítenek majd meggyőzni az érdeklődőket.

 

A hirdetések legnagyobb előnye azonban, hogy – a többi Facebook hirdetéshez hasonlóan – rendkívül precíz célzási opciókat kínálnak, amelyeknek köszönhetően marketingüzeneteidet pontosan olyan felhasználókhoz juttathatod el, akik nagy valószínűséggel vevők is lennének kínálatodra. Például megcélozhatsz kifejezetten olyan párokat, akik egy romantikus hétvégét szeretnének eltölteni valahol a közelben, és így tovább. Ez jelentősen növeli az esélyét annak, hogy hirdetéseidet olyan emberek lássák majd, akik nagy valószínűséggel foglalnának szállást nálad.

 

Ezek a szállodahirdetések mindemellett dinamikusak is, ami azt jelenti, hogy szállodád rendszeréből nézik ki az adatokat, hogy azokat mindig frissen, naprakészen jeleníthessék meg a felhasználóknak. Így nem kell attól tartanod, hogy minden apró változtatás után át kellene alakítanod kampányaidat.

 

Kiket érdemes megcélozni a Facebook szállodahirdetéseivel?

A Facebook szállodahirdetéseit többféle célzási stratégia alapján használhatod eredményesen. Ezek természetesen nem zárják ki egymást és érdemes is párhuzamosan futtatni őket, hogy minél több lehetséges vendéget érj el velük.

 

Például alkalmazhatsz remarketinget, ami lényegében azt jelenti, hogy olyan felhasználókat célzol meg kifejezetten őket megszólító hirdetésekkel, akik korábban már jártak szállodád webhelyén, de nem foglaltak szállást. Hasonlóképpen korábbi ügyfeleidet is megcélozhatod, hogy újbóli látogatásra ösztönözd őket.

 

Lehetőséged van továbbá különféle demográfiai adatok alapján is célozni (nem, kor, stb.), de akár kizárólag azoknak is megjelenítheted hirdetéseidet, akiknek valamilyen jelentős évfordulójuk közeleg (születésnap, házasság, stb.) Mindezek mellett utazási szokások szerint is célozhatod hirdetéseidet.

 

Hogyan hozhatod ki a legtöbbet a Facebook szállodahirdetéseiből

Most, hogy tudod, mire jók a Facebook szállodahirdetései és hogy kiket érdemes megcéloznod velük, íme néhány tipp arról, hogy hogyan készíts igazán hatásos reklámokat a platformon!

 

Galériahirdetések és videók

Érdemes például galériahirdetéseket és/vagy videóhirdetéseket készíteni, hogy egy hirdetésben minél több részét mutathasd be szállodádnak. A galériahirdetések egyszerre több képet engednek elhelyezni egy hirdetésben, amelyekkel így bemutathatod szállodád legfontosabb, legszebb részeit ahelyett, hogy egyetlen képpel kelljen meggyőznöd célközönségedet. Hasonló okokból hatékonyak még a videós hirdetések is, hiszen ezek is jóval több információt képesek átadni, mint egyetlen egy kép.

 

Felhasználói tartalmak

Egy másik jó taktika felhasználói tartalmakat felhasználni kampányaidban. Felhasználói tartalmaknak tekinthető minden olyan online anyag, amit nem céged vagy egy marketingügynökség, hanem ügyfeleid, vendégeid készítettek szállodáddal kapcsolatban. Ez lehet egy pozitív vélemény, vagy akár egy szállodádban készült kép vagy videó is.

 

Emlékeztesd időnként vendégeidet mind a Facebookon, mind szállodádban (pl. kihelyezett kártyákkal), hogy használják márkás hashtagedet tartalmaik megjelöléséhez. Ha sikerül megszerezned az engedélyt, hogy felhasználhasd ezeket a tartalmakat hirdetéseidben, akkor rengeteget dobhatnak szállodád hitelességén, hiszen az embereket érdeklik mások véleményei, főleg ha ilyen komolyabb kiadásokról van szó.

 

Célzott kampányok

Facebook szállodahirdetéseid akkor lehetnek csak eredményesek, ha kellően célzottan alakítod ki őket. Gondolkodj el rajta, hogy kik érdeklődhetnének szállodád kínálata iránt – ez sokkal egyszerűbb, ha szállodádat konkrétan egy ügyféltípusra élezted ki (pl. párok, családok, üzleti utazók, nyugdíjasok, stb.). Például megcélozhatsz női felhasználókat szállodád wellness részlegét bemutató hirdetésekkel, párokat romantikus vacsorákat és feldíszített szobákat ábrázoló képekkel, és így tovább.

 

Használj 360-as képeket

A Facebookra 360°-ban elkészült gömbpanorámákat is feltölthetsz, amelyekből még mindig viszonylag keveset látni a platformon, pedig ez a funkció már nem számít kifejezetten újdonságnak. Mégis, hatásos lehet, ha szállodádról egy interaktív, „körbenézős” képet töltesz fel egy hirdetésedbe, bemutatva ezzel az épület legszebb részeit, szobáit és így tovább.

 

Használd ki a Facebook szállodahirdetések dinamikus funkcióit

A Facebook szállodahirdetéseinek sajátossága, hogy dinamikusan működnek. Ez azt jelenti, hogy segítségükkel megcélozhatod a felhasználókat keresési előzményeik alapján, illetve relevánsabb ajánlatokat tehetsz nekik különböző szempontok szerint. Ezek a hirdetések például képesek azokat a dátumokat felajánlani a felhasználóknak, amikre korábban szobafoglalási szándékkal rákerestek, ráadásul az adott dátumtartomány valódi árát jelzik ki, ugyanis mindig naprakész árakkal dolgoznak webhelyed rendszeréből.

 

Használd a hasonmás célközönségeket

A Facebook hirdetési rendszerébe feltöltheted korábbi ügyfeleid email címeiből összeállított listádat. Ezzel egyrészt újra megcélozhatod őket, vagy beállíthatod azt is, hogy a Facebook keressen hozzájuk hasonló érdeklődésű/viselkedésű felhasználókat, akik jó eséllyel szintén érdeklődhetnének szállodád iránt.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!