notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Külföldi lapszemle

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Külföldi lapszemle

Külföldi lapszemle

Külföldi lapszemle

Mi az a kulcsszó kannibalizáció és hogyan javíthatod ki webhelyeden?

2020/01/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A kulcsszó kannibalizáció azonosítása és javítása 4 lépésben

Eheti lapszemlénkben Joost de Valk történetét olvashatod arról, hogy hogyan orvosolta a kulcsszó kannibalizáció problémáját saját webhelyén, a Yoast.com-on.
Milyen feladatokat lát el egy közösségi média menedzser?

2020/01/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy közösségi média menedzser 10 legfontosabb feladata 2020-ban

A közösségi média menedzser felel márkád közösségi médiás tevékenységeiért, ideértve a tervezést, az automatizálást, a hirdetéseket, a...
Így készíts virális videókat márkád népszerűsítésére 2020-ban

2019/12/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy virális videó anatómiája: Ötletek a YouTube-ra, a Facebookra, és az Instagramra 2020-ban

Úgy tűnik, hogy a virális videók és mémek lesznek az online marketing új legnépszerűbb trendjei. És habár már bizonyára nagyon várod, hogy befektethess néhány...
Milyen változásokat hoz magával az 5G az online marketingben?

2019/12/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az 5G hatása a marketingre 2020-ban: trendek és előrejelzések

2019-ben terjedni kezdett az 5G kereskedelmi felhasználása. Ahogy 2020 hamarosan megérkezik, vessünk egy pillantást néhány trendre és előrejelzésre, amelyek az 5G marketingre való...
Ezeket a hibákat kerüld el Kapcsolat oldalad tervezésekor

2019/12/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 bosszantó hiba a Kapcsolat oldalon

Amennyiben üzleti webhelyed célja felvenni a kapcsolatot (a lehetséges) ügyfelekkel, jobb, ha nem vétesz hibákat a „kapcsolat” oldalon. Nem tesz jót a felhasználói élménynek,...
Így szerezz több fizető ügyfelet konverztiós arányod optimalizálásával (CRO)

2019/11/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan frissítsd fel webhelyedet több konverzióért 2020-ban

A szervezete elkezdték kiértékelni, hogy mi működött jól 2019-ben, és már most 2020-as terveiken gondolkodnak. Mivel néhány héten belül indul az új évtized, most itt...
Milyen hatással vannak a különböző HTTP állapotkódok a keresőoptimalizálásra?

2019/11/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan befolyásolják a különböző HTTP állapotkódok a SEO-t?

A HTTP állapotkódok, úgymint a 404, a 301, és az 500 talán nem jelentenek sokat egy átlagos látogató számára, de a SEO szakértőknek hihetetlenül fontosak. Ráadásul...
Így bánj el webhelyed régi tartalmaival

2019/11/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Frissíts, vagy törölj? A régi tartalmak rendezése webhelyeden

Előfordul néha, hogy webhelyed tartalmai irrelevánssá, vagy elavulttá válnak, és el kell döntened, hogy frissítsd vagy töröld őket. Ez is része a rendszeres tartalom-karbantartási...
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
867 702
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Pop-Under

Olyan hirdetés, amely egy új böngészőablakban nyílik meg, amikor...

Kulcsszóhalmozás

Mi az a kulcsszóhalmozás? A kulcsszóhalmozás egy olyan...

Biztonsági lista

Egy biztonsági lista olyan internet felhasználók neveit és email...

Említés

Mi az az említés? Az online marketingben egy említés egy cég...

Kvóta

Mi is az a Kvóta? A kvóta egy megszabott mennyiségű...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.