Külföldi lapszemle

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Külföldi lapszemle

Külföldi lapszemle

Milyen lehetőségeket hagynak ki a marketingesek a közösségi távolságtartás alatt?

2020/05/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen lehetőségeket kínál a közösségi távolságtartás a marketingesek számára?

A közösségi távolságtartás jegyében az emberek az átlagnál lényegesen több időt töltenek otthon, és egyre többen fordulnak az internethez kapcsolattartás,...
Így szerezhetsz több cikkötletet tartalaommarketingedhez

2020/05/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 módszer, amikkel új cikkötleteket meríthetsz blogod tartalmaihoz

Mit tehetsz, ha nem jön az ihlet ikszedik blogbejegyzésedhez? Mi a megoldás az írói válságra, vagy ha egyszerűen nem jutnak eszedbe új ötletek? Minden író szembesül néha az...
Mit tehetsz webhelyedért vészhelyzetek idején?

2020/04/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan javíts webhelyeden a koronavírus alatt

A COVID-19 miatt kialakult helyzetben mindenki igyekszik otthon maradni, és így minden az interneten zajlik. Te sem jársz rendezvényekre, és nem ülsz le ügyfeleiddel tárgyalni. Ilyenkor online...
A kulcsszókutatás legsúlyosabb hibái, amiket jobb elkerülni

2020/04/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A kulcsszókutatás 7 gyakori hibája (és elkerülésük)

SEO stratégiád kialakításának első lépése elgondolkodni azon, hogy milyen kulcsszavakra szeretnél rangsorolni. A kulcsszókutatás azonban meglehetősen ijesztő feladat lehet. Szóval...
A mesterséges intelligencia hatása a közösségi média marketingre

2020/03/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média marketing fejlődésében

Mióta a 2000-es évek elején megjelent, a közösségi média teljesen megváltoztatta a világot – azt, ahogy az emberek egymással kommunikálnak, és azt is, ahogy a...
Koronavírus: Hogyan kezelj egy válsághelyzetet cégednél?

2020/03/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Krízismarketing és kommunikáció a koronavírus alatt

A koronavírus kirobbanásának köszönhetően a cégek is kellemetlen helyzetbe kerültek a karanténok, az utazási tilalmak, a lefújt rendezvények és a járvány egyéb...
A breadcrumb navigáció és a SEO kapcsolata

2020/03/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a breadcrumb navigáció és mi köze van a SEO-hoz?

A breadcrumb navigáció szinte minden jó webhely fontos részét képezi. Ezek az apró navigációs segítők nem csak azt mutatják meg a felhasználóknak, hogy éppen hol...
A tranzakciós emailek szerepe az ügyfelek megtartásában

2020/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért egyre nehezebb ügyfeleket szerezni 2020-ban (és mi a megoldás)?

A fogyasztói adatvédelemben történt változásoknak és a Google újításainak (miszerint fokozatosan kiiktatja a harmadik felektől származó sütik...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!