Külföldi lapszemle

Külföldi lapszemle

2022-03-06

Mi az a cyberbullying?

A cyberbullying egy angol kifejezés, amit leginkább „kiberzaklatásként” lehetne lefordítani, habár nincs igazán magyar megfelelője. A magyarázatot tovább nehezíti, hogy még az angol nyelvben sincs konkrét, hivatalosan elfogadott definíció a „bullying” kifejezésre, és sokan nem is feltétlenül tartják azonosnak a zaklatással (angolul „harrasment”). ...

2020-11-10

A kiváló mobilos felhasználói élmény 10 alapszabálya

Van mobilos webhelyed, igaz? Reszponzív kialakítású, vagy egy pluginnal oldod meg, hogy jól nézzen ki? De konvertál így egyáltalán? Mivel a mobilról internetezők száma drasztikusan megnőtt az elmúlt évek során, webhelyed mobilverziójának felhasználói élménye (röviden „mobil UX”) épp annyi figyelmet kell kapjon, mint amennyit az asztali verzió. Erre...

2020-11-03

Melyik átirányítást használjam?

SEO szakemberként vagy webhelytulajdonosként előbb vagy utóbb kénytelen leszel átirányításokat létrehozni. Valahányszor törölsz egy oldalt, megváltoztatsz egy URL-t, vagy új domainre váltasz, át kell irányítanod régi URL-jeidet egy újra. Az URL-ek átirányítása a SEO szempontjából is nagyon fontos feladat, de elsőre kissé ijesztő lehet. ...

2020-10-26

Útmutató a kulcsszókutatás eszközeihez

Ha minőségi kulcsszókutatást szeretnél végezni, akkor bizony kénytelen leszel időt szánni erre. A kulcsszókutatást egy olyan folyamat, amely során bele kell pillantanod célközönséged fejébe. Ki kell derítened, hogy milyen szavakat használnak a kereséshez. Ez után el kell döntened, hogy mely kulcsszavakat érdemes elsőként megcéloznod. Ez persze nehé...

2020-10-12

SEO tippek nonprofit szervezeteknek

A SEO minden olyan webhely számára fontos, amely forgalmat szeretne bevonzani. A nonprofit szervezetek SEO-ja ilyen téren nem is igazán különbözik más cégek keresőoptimalizálásától. A SEO nonprofit szervezetek számára valójában egy nagyon költséghatékony módszer lehet a forgalom bevonzására, hiszen az ilyen szervezetek gyakran még magukat is neheze...

2020-10-05

Így alakítsd online ügyfeleidet márkanagykövetekké

Rögtön az után, hogy egy ügyfél vásárolt valamit a webhelyeden, egy fontos marketinglehetőséged adódik vele. Akkor és ott valaki úgy döntött, hogy a te üzletedből vásárol valamit, amivel egyfajta kapcsolat alakul ki közte és márkád között. Fontos, hogy kihasználd ezt a pillanatot! A következő cikkben megnézzük, hogy mi mindent tehetsz azért, hogy e...

2020-09-16

Kis költségvetésű branding kisvállalkozásoknak

A branding egyik célja az, hogy az emberek valahogyan azonosulni tudjanak cégeddel és termékeiddel. A branding másik célja, hogy márkád lényegében egy bizonyos termék vagy szolgáltatás szinonimájává váljon. Ez persze egy hosszú és nehéz projekt lehet, ami akár az összes bevételedet is felemésztheti. Nem csoda, hogy a branding hallatán sokan a marke...

2020-09-07

A nagy mobil SEO útmutató – 3. rész

Mobil SEO útmutatónk első és második részében a mobilos keresőoptimalizálás alapjairól, illetve a teljesítmény fontos szerepéről volt szó. A „trilógia” befejező részében további hasznos információkat olvashatsz arról, hogy hogyan érdemeld ki mobilos látogatóid és a Google elismerését webhelyeddel. ...

Kiemelt területeink