notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Külföldi lapszemle

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Külföldi lapszemle

Külföldi lapszemle

Külföldi lapszemle

Ezeket az eszközöket érdemes kipróbálni, ha kulcsszókutatást végzel

2020/10/31 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Útmutató a kulcsszókutatás eszközeihez

Ha minőségi kulcsszókutatást szeretnél végezni, akkor bizony kénytelen leszel időt szánni erre. A kulcsszókutatást egy olyan folyamat, amely során bele kell pillantanod...
Miért és hogyan foglalkozz a SEO-val nonprofit szervezeted számára

2020/10/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO tippek nonprofit szervezeteknek

A SEO minden olyan webhely számára fontos, amely forgalmat szeretne bevonzani. A nonprofit szervezetek SEO-ja ilyen téren nem is igazán különbözik más cégek...
Hogyan lesznek az ügyfelekből márkanagykövetek?

2020/10/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így alakítsd online ügyfeleidet márkanagykövetekké

Rögtön az után, hogy egy ügyfél vásárolt valamit a webhelyeden, egy fontos marketinglehetőséged adódik vele. Akkor és ott valaki úgy döntött, hogy a te üzletedből...
Miből áll az ünnepi SEO 2020-ban?

2020/10/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Black Friday és ünnepi SEO 2020-ban: Felkészülés az év végi hajrára

„Még nyílnak a völgyben a kerti virágok”, de a marketingesek már most a Black Fridayről és az ünnepi SEO-ról beszélnek. Miért? Nos, az év legforgalmasabb időszakára...
Mitől lesz minőségi egy tartalom, és hogyan gondoskodj erről?

2020/09/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi számít minőségi tartalomnak (és hogyan készíts ilyeneket)?

A minőségi tartalmak előállítása minden SEO stratégia alapját kellene képezze, de vajon mi számít igazán jó minőségnek? Ugyan az a minőség a Google szemében,...
Így javíthatsz brandingeden szűk költségvetésből is

2020/09/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kis költségvetésű branding kisvállalkozásoknak

A branding egyik célja az, hogy az emberek valahogyan azonosulni tudjanak cégeddel és termékeiddel. A branding másik célja, hogy márkád lényegében egy bizonyos termék vagy...
Mobil SEO: Helyi optimalizálás, felhasználói élmény és struktuált adatok

2020/09/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy mobil SEO útmutató – 3. rész

Mobil SEO útmutatónk első és második részében a mobilos keresőoptimalizálás alapjairól, illetve a teljesítmény fontos szerepéről volt szó. A...
Így javíthatod webhelyed mobilos verziójának teljesítményét

2020/09/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy mobil SEO útmutató – 2. rész

Múlt heti cikkünkben felvezettük a mobil SEO szerepének és hasznának alapjait. E heti lapszemlénkben kifejezetten a mobil SEO javítására térünk át. Kezdjük is!
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 151 674
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Előrejelzés

Mit jelent az előrejelzés a marketingben? Az előrejelzés, vagy marketing...

Partnerhálózat

Egy olyan online hirdetési együttműködési rendszer, amely...

Linkelés

A linkelés saját webhelyed (vagy valamelyik aloldala) linkjének...

Automata válaszküldő

Az automata válaszküldők olyan email szoftverek, amelyek automatikusan...

Kétszintes program

A kétszintes programok keretein belül a partnerek a saját...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.