hotel marketing tanácsadás; hotel marketing; marketing tanácsadás; hotel marketing ügynökség; hotel marketing konzultáció

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Hotel marketing tanácsadás: ezek a legjobb bevezetendő stratégiák

Novák Anna

Az új technológiák megjelenése szükségessé teszi az agilis marketing stratégiák alkalmazását a versenyképesség megtartása érdekében. Napjainkban a hotel marketing a legmodernebb technológiát alkalmazza, hogy emlékezetes élményeket nyújtson vendégeinek és új ügyfeleket vonzzon. A hotel marketing tanácsadás során kifejlesztett egyedi stratégiák segíthetnek neked is versenyelőnyhöz jutni.
 

hotel marketing tanácsadás

 

Hotel marketing tanácsadás: mik a megfelelő stratégiák?

A hotel marketing tanácsadás azt kutatja, hogy milyen stratégiákat alkalmazzunk a szállodai szolgáltatások népszerűsítése és értékesítése érdekében. Ezt a folyamatot különböző csatornákon, például közösségi médián és online hirdetéseken keresztül végezzük.

 

Ez egy összetett terület, amely agilis tervezést és új, kreatív módszerek kidolgozását igényli, hogy új leadeket generáljunk és a meglévő ügyfeleket bevonjuk. Az alábbiakban bemutatunk néhány különböző szálloda marketing stratégiát, amelyeket alkalmazhatunk. Ha ez kevés, akkor egy szálloda marketing tanácsadás keretein belülj beszéljük át a részleteket!


Együttműködés a helyi vállalkozásokkal: hotel marketing tanácsadás tipp


Hotel marketing tanácsadás: hatékony tippekHogyan lesz több vendég a hotelben? Gyakran halljuk ezt a kérdést, számos válasz létezik rá Az a taktika, hogy együttműködünk a helyi vállalkozásokkal, különösen jó választás lehet olyan kis szálláshelyek számára, mint panziók, amelyek arra törekednek, hogy a helyük egyedi hangulatát és kultúráját kiemeljék. Az, ha partnerkapcsolatot alakítunk ki a helyi üzletekkel és éttermekkel, segít abban, hogy vendégeink egy hiteles és felejthetetlen élmény részesei lehessenek, ami sokszor felülmúlja a szálláshelyeket kínált szolgáltatásokat. 

 

Emellett ezek a partnerségek hozzájárulhatnak ahhoz is, hogy a saját márkánk ismertsége nőjön, jelentősen bővítve ezzel az ügyfélkört. Az együttműködésre épülő marketing erőfeszítések és a közös hirdetések segíthetnek nekünk és a helyi vállalkozásoknak is, hogy elérjünk egy szélesebb közönséget, ezzel növelve a láthatóságunkat a közösségben.

 

Email marketing a hotel marketing tanácsadás keretein belül 

Az email marketing rendkívül hatékony stratégia, ami már alapvető fontosságú a szállodaiparban is. Segít kialakítani és fenntartani jó ügyfélkapcsolatokat, új ügyfeleket szerezni, valamint megtartani a meglévőket. Az email marketing segítségével személyre szabott üzenetekkel tudod tájékoztatni az embereket az elérhető szolgáltatásokról és ajánlatokról, ami érdekli őket.

 

A célcsoportot akár külön alcsoportokra is bonthatod az érdeklődésük és preferenciáik alapján, és személyre szabott információkat küldhetsz nekik attól függően, hogy hogyan viselkednek és hogyan reagálnak a korábbi emailekre. Ezenkívül használhatod az email marketinget arra is, hogy értékes információkat ossz meg ügyfeleiddel exkluzív ajánlatokról és utazási tippekről.

A nem konvertált leadek újracélzása a hotel marketing tanácsadás segítségével 

Ez a stratégia arról szól, hogy digitális hirdetésekkel célozzuk meg azokat, akik már mutattak érdeklődést a cégünk iránt, de még nem vásároltak tőlünk. Személyre szabott hirdetéseket használunk az alapján, hogy korábban hogyan kapcsolódtak hozzánk. Célunk emlékeztetni őket, miért érdemes tőlünk vásárolni, és ösztönző ajánlatokkal ösztönözni a vásárlásra. Az előkészítés során azonosítjuk a potenciális vásárlókat, elemzünk viselkedési adatokat, majd célzott hirdetéseket jelenítünk meg keresőmotorokban és közösségi média platformokon. Ebbe a folyamatba beletartozik a szállás marketing tanácsadás is, amely segít optimalizálni a kampányainkat, hogy a lehető legnagyobb hatékonysággal érjük el a célközönséget és növeljük a foglalások számát.

Hotel marketing tanácsadás: SEO technikák alkalmazása

Optimalizáld a szállodád weboldalát a keresőmotorok számára, hogy növeld a látogatottságot és a foglalásokat. Ehhez készíts magas minőségű tartalmat, amely érdekes a potenciális vendégeknek. Használj infografikákat és blogbejegyzéseket, hogy bemutasd a szálloda elhelyezkedését és szolgáltatásait.

 

Továbbá, gyorsítsd fel a weboldal betöltését mobileszközökön, hogy jobb felhasználói élményt nyújts. Ez növelheti a foglalásokat és a bevételt.

Pro hotel marketing tanácsadás tipp: fedezd fel a TikTokban rejlő lehetőségeket

A TikTok 2023-ban már több mint 1,5 milliárd felhasználót ért el világszerte. Ez a platform kiváló lehetőséget nyújt a vendéglátás területén tevékenykedőknek a digitális korban való marketingstratégiák fejlesztésére. 

hotel marketing tiktokA TikTok rövid, lendületes videók megosztását teszi lehetővé, amelyek bemutatják vendéglátó egységed egyediségét, például hangulatát és létesítményeit. Az együttműködés népszerű influencerekkel növelheti a láthatóságodat és lehetővé teszi termékeid és szolgáltatásaid bemutatását a szélesebb közönség előtt. Trendi hashtagek használata segíthet abban, hogy több potenciális ügyfelet vonzz, és növelje a márkaismertséget.

 

 A TikTok algoritmus kifejezetten a szórakoztató és kreatív tartalmakat részesíti előnyben, így ideális a hotel videómarketinghez. Emellett minimális produkciós értékű videók is készíthetők, és kihasználhatod a TikTok zenei könyvtárát, effektusait és szűrőit, hogy izgalmas és vonzó videókat hozz létre.

 

Adatok mérése és gyűjtése: a hotel marketing stratégia megfelelő követése

 

Használd a Google Analytics, a CRM rendszerek és egyéb analitikai eszközök által gyűjtött adatokat, hogy jobban megértsd a vendégek viselkedését és preferenciáit. Elemezd a weboldalad látogatói adatokat, foglalási szokásokat, és kampányok teljesítményét, hogy optimalizáld marketing stratégiádat.

Hotel marketing tanácsadás a Marketing Professzorok segítségével 

A szállodaipar folyamatosan fejlődik; innovatív marketing stratégiákra van szükséged ahhoz, hogy a versenytársak előtt maradj. Tudtad, hogy a Marketing Professzorok a hoteled sikeréért dolgoznak? Legyen az akár panzió marketing tanácsadás, vagy nagyobb hotel stratégiájának megalkotása. Bízd rájuk a hoteled marketing stratégiájának tervezését és fejlesztését, és nézd, ahogy a vendégek száma és a bevétel nő. 

 

KERESS FEL MINKET ITT!

Gyakori kérdések

Mi az a hotel marketing tanácsadás?

A hotel marketing tanácsadás egy olyan szolgáltatás, amelyet szállodák és szálláshelyek tulajdonosai vagy menedzsmentje igénybe vehetnek annak érdekében, hogy javítsák az üzleti teljesítményüket és hatékonyabban népszerűsítsék szálláshelyüket. A hotel marketing tanácsadók olyan szakértők, akik segítenek a szálloda marketing stratégiájának kialakításában és végrehajtásában, hogy növeljék a foglalások számát, növeljék a bevételt és erősítsék a márka jelenlétét.

Hogyan segít a hotel marketing tanácsadás?

A hotel marketing tanácsadás azt jelenti, hogy egy szakértő segít a szálloda marketingjének javításában. Ennek során számos stratégiát alkalmaznak, például az online jelenlét fejlesztését, az árak megfelelő beállítását, a célcsoport meghatározását, online reklámok és kampányok kialakítását, online értékelések kezelését, versenytársak elemzését és marketingtervet készítenek. A cél az, hogy több foglalást hozzanak létre, és növeljék a bevételt a szállodában.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!