Novák Novák Anna

2022 óta dolgozom a Marketing Professzorok csapatában, ahol elsősorban SEO-ra optimalizált tartalmakat készítek. Blogcikkeket, PR-megjelenéseket és landing oldalakat írok, valamint linképítési feladatokban is részt veszek. A tartalomgyártás mellett ügyfeleink közösségi média felületeinek kezelésében is közreműködöm, így a stratégiai tervezéstől a napi tartalomkészítésig több területen támogatom a márkákat.

Jelenleg a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem kereskedelem és marketing szakos hallgatója vagyok. Fontos számomra, hogy a tanulmányaimat a gyakorlatban is kamatoztassam, ezért folyamatosan követem a digitális marketing trendeket, és törekszem arra, hogy naprakész, eredményorientált tartalmakat hozzak létre.

A munkámban a legjobban azt szeretem, hogy minden projekt más kihívást hoz, és mindig van lehetőség valami újat tanulni — legyen szó márkaépítésről, tartalomstratégiáról vagy éppen hiteles online kommunikációról.
Novák Novák Anna

Novák Novák Anna cikkei

Miért számítanak a GYIK szekciók a SEO-ban 2025-ben?

2025-ben az SEO egyik leginkább alulértékelt, mégis rendkívül hatékony eszköze a jól strukturált GYIK szekció. A keresőmotorok és a felhasználók is az egyértelmű, gyors válaszokat részesítik előnyben, a GYIK pedig pontosan erre ad megoldást. Nem csupán információs blokk, hanem tudatosan alkalmazva komoly láthatósági és rangsorolási előnyt biztosít....

Fogászati és fogorvos marketing tippek a prémium páciensek megszólításához

A negyedik negyedév egy fogászati praxis életében nem csupán lezárása az évnek, hanem előkészítése a következő időszak tudatos, stabil növekedésének. Ha a rendelő szeretne kiemelkedni a 2026-os versenyben, elengedhetetlen, hogy a fogorvos marketing eszközeit naprakészen, stratégiai szemlélettel használja. Sok praxis még mindig elavult módszerekre t...

A fiatalok 40%-át influencerek befolyásolják Black Friday alatt

A Black Friday az elmúlt években a világ egyik legerősebb vásárlási hullámává vált, de 2025-ben új jelenségek kerültek a középpontba. A CCPC kutatása alapján az influencerek szerepe, a bizalmatlanság a kedvezményekkel szemben és az impulzusvásárlás valójában nagyobb mértékben határozza meg a fogyasztói döntéseket, mint valaha. Ez a cikk összefoglal...

A marketing definíciójának újragondolása az online marketing világában

A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes, mérhető és személyre szabott menedzselése. A definíció tehát nem csupán funkció, hanem rendsz...

Jövőkép: Hogyan fog kinézni a fogászati marketing 5 év múlva?

A fogászati marketing az utóbbi években a digitális technológia egyik legnagyobb nyertesévé vált. Ami korábban pusztán egy weboldalt és néhány hirdetést jelentett, ma már komplex, adatvezérelt rendszer, amely a páciensút minden pontját lefedi. A következő öt évben ez a fejlődés tovább gyorsul. Az AI (mesterséges intelligencia), a gépi tanulás, a pr...

A közösségi média ereje és buktatói 2026-ban

A közösségi média néhány év alatt a kommunikáció, a marketing és a társadalmi hatás egyik legerősebb eszközévé vált – de 2026-ban már nem ugyanazt jelenti, mint korábban. Az algoritmusokat mesterséges intelligencia váltja, a kreatív ötleteket generatív modellek gyártják, és a közönség elvárja, hogy mindez személyre szabott legyen. Hogyan maradhat h...

Az AI forradalma a fogorvosi páciensútban napjainkban

Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai munkát, hanem a páciensek teljes élményét is alakítja — az első tünetek megjelenésétől a kezel...

Október 1-től új szabályok a politikai hirdetésekre a Google Ads-ben

Fontos változásra kell figyelnie minden hirdetőnek: 2025. október 1-jétől új uniós szabályok lépnek életbe a politikai tartalmú hirdetések kezelésére. A Google Ads felhasználóinak mostantól nyilatkozniuk kell arról, hogy futtatnak-e politikai jellegű kampányt, ellenkező esetben hirdetéseik leállhatnak. Az új előírás célja, hogy átláthatóbbá tegye a...

Itt a Microsoft Ads újítása, ami megváltoztathatja a remarketinget

A remarketing eddig a kattintásokra épült – a látogató járt az oldaladon, elment, te pedig újra megszólítottad. A Microsoft azonban másképp gondolkodik: mostantól elég, ha valaki csak látta a hirdetésedet. Ez nemcsak technológiai érdekesség, hanem alapjaiban formálhatja át azt, ahogyan a PPC kampányokat tervezzük.

Kiemelt területeink