Influencer marketinggel kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Influencer marketing

Influencer marketing

A Facebook haldoklik? Az adatvédelmi botrányok, az oldalak folyamatosan csökkenő elérése, mind a magán felhasználókat mind a cégeket elűzik a Facebookról. Ráébred-e Mark Zuckerberg, hogy rossz úton jár, és megtalálja-e azt az utat, amin a Google jár: Élni

2018/04/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nagy a baj a Facebook háza táján....

A Facebook haldoklik? Az adatvédelmi botrányok, az oldalak folyamatosan csökkenő elérése, mind a magán felhasználókat mind a cégeket elűzik a Facebookról. Ráébred-e Mark...
Facebook adatvédelmi botrány, a GDPR és a Google

2018/04/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Facebook adatvédelmi botrány, a GDPR és a Google

A 2018 márciusában kibontakozott Facebookos adatkezelési botrány, a közelgő Európiai Uniós adatvédelmi rendelet bevezetése közben a Google-nek is foglalkoznia kell az adatvédelemmel. A...
Mit jelent a Facebook algoritmusának 2018-as változása a vállalkozások számára?

2018/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit jelent a Facebook algoritmusának változása vállalkozások számára?

A Facebook algoritmusában nagy változások jelentek meg, melyekhez a vállalkozásoknak is alkalmazkodniuk kell. Mit szeret az új algoritmus, és mi a tilos? Hogyan kezeld ezentúl céges Facebook...
Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

2018/02/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Facebook hirdetés célzottan csak szállodád potenciális vevőinek!

Ne költs feleslegesen Facebook hirdetéssekkel olyan emberekre, aki nem célcsoportja szállodádnak! Hotel közösségi média marketing tippek, melyek azonban nem csak szálloda tulajdonosok...
A közösségi média marketing nagyágyúja még mindig a Facebook, és még mindig lehet organikus elérésekkel milliós nagyságrendű embert elérni.

2017/10/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hatékony Facebook marketing 2019. Komplett útmutató.

A közösségi média marketing nagyágyúja még mindig a Facebook, és még mindig lehet organikus elérésekkel milliós nagyságrendű embert elérni.
Tavasszal a Facebook belekezdett az álhírek elleni harcba. Tudnod kell, mit NEM tehetsz, ha nem szeretnéd, hogy cikked álhírnek minősüljön. Az online marketing tanácsadó válaszol.

2017/09/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nézheti a Facebook álhírnek a posztjaidat?

Tavasszal a Facebook belekezdett az álhírek elleni harcba. Tudnod kell, mit NEM tehetsz, ha nem szeretnéd, hogy cikked álhírnek minősüljön. Az online marketing tanácsadó válaszol.
Készítettél egy Facebook oldalt, de nincs semmi értelme? Vagy most vágnál bele a közösségi média marketingbe, de nem tudod, hogyan kell? Facebook tippek kezdőknek.

2017/09/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

13+1 tipp kezdőknek egy hatékony Facebook oldal működtetéséhez

Készítettél egy Facebook oldalt, de nincs semmi értelme? Vagy most vágnál bele a közösségi média marketingbe, de nem tudod, hogyan kell? Facebook tippek kezdőknek.
A rajongószám önmagában semmit nem ér, ha nincs elérésed Facebook oldaladon. 2 millió Facebook rajongó tapasztalatai alapján mutatjuk, mit kell tenned a nagy elérésért!

2017/06/20 -

Így növelheted meg Facebook oldalad, posztjaid elérését

A rajongószám önmagában semmit nem ér, ha nincs elérésed Facebook oldaladon. 2 millió Facebook rajongó tapasztalatai alapján mutatjuk, mit kell tenned a nagy elérésért!
Facebook
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
712 564
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kifejezésegyezés

Ez az egyezési beállítás pontosabb, mint az általános...

Egyedi terméktulajdonság

Az egyedi terméktulajdonság (angolul Unique Selling Proposition – USP) az, ami...

Ismeretségi hálózat

A közösségi média egy külön fajtája. Az ismertségi...

tartalommarketing

Mit jelent a tartalommarketing? Tartalommarketingnek hívják azt a marketing...

Visszatérítés

A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.