Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Egészségügyi branding: az erős márkáért

2021/07/26 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Egészségügyi branding – Így erősítsd meg orvosi praxisod márkáját

Elgondolkodtál már azon, hogy milyen üzenetet mutat pácienseidnek orvosi praxisod brandingje? A magánorvosoknak nincs mindig egyszerű dolga, főleg, ha sűrű helyi mezőnnyel kell versengniük pácienseik...
seo alapok

2021/07/21 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mi az a SEO? A keresőoptimalizálásról dióhéjban

Újdonsült cégtulajdonosként bizonyára te is hallottál már a SEO-ról az online marketing kapcsán, vagy épp a „keresőoptimalizálás” kifejezéssel...
Technikai SEO hibák, amelyek ronthatják webhelyed láthatóságát

2021/07/19 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

7 gyakori technikai SEO hiba, amik aláássák egészségügyi webhelyed láthatóságát

Amikor szóba kerül a keresőoptimalizálás, a legtöbben a kulcsszavak és linkek mentén kezdenek el gondolkodni. Habár ezek mind fontos tényezők, a technikai SEO éppen annyira sokat...
Technikai SEO hibák, amelyek ronthatják webhelyed láthatóságát

2021/07/19 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

7 gyakori technikai SEO hiba, amik aláássák egészségügyi webhelyed láthatóságát

Amikor szóba kerül a keresőoptimalizálás, a legtöbben a kulcsszavak és linkek mentén kezdenek el gondolkodni. Habár ezek mind fontos tényezők, a technikai SEO éppen annyira sokat...
Szálloda újranyitás koronavírus után

2021/07/14 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

6 létfontosságú marketingtipp a koronavírus után újranyitó szállodáknak

Ahogy lassan, de biztosan sikerül visszaszorítanunk a koronavírust, a szállodák is újra megnyithatják szobáikat az utazni vágyók számára. Sokan persze még mindig...
Kulcsszóstratégia: Orvosként így csináld!

2021/07/12 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Kulcsszóstratégia orvosoknak: Hogyan kezdj bele?

A kulcsszavak az egészségügyi SEO alappillérei. Ezek azok a kifejezések, amik összekötik egymással az ellátást kereső pácienseket, és az azt kínáló...
Szezonális SEO

2021/07/07 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Szezonális SEO: Így csináld hatékonyan

Íme három kezdő tipp, amikkel lefektetheted a szezonális keresőoptimalizálás alapjait webhelyeden.https://matebalazs.hu/kapcsolat.html
Szezonális SEO

2021/06/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ezért van szüksége minden webáruháznak szezonális SEO-ra

A szezonális SEO a hagyományos keresőoptimalizálás egyik ágazata. Lényegében ugyan úgy zajlik, mint a hagyományos SEO, azzal a kivétellel, hogy kifejezetten időszakosan felkapott...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!