A Facebook a munkahelyi környezetet is meghódítja: közeledik a Facebook at Work bevezetése!
A Facebook a munkahelyi környezetet is meghódítja: közeledik a Facebook at Work bevezetése!
A Facebook a munkahelyen gyakran tiltott “gyümölcs” (kivétel persze nálunk :) ), hiszen az emberek figyelmét eltereli a munkáról… Persze az okostelefonok világában már főnök legyen a talpán aki megmondja, melyik alkalmazott mikor lop egy-egy pillantást az üzenőfalára vagy üzeneteire!
A Facebook azonban hatalmas újítással érkezik ismét: a Facebook Work megjelenése gyökeresen változtathatja meg az elképzelést a közösségi médiáról – na és persze a munkatársak mindennapjait is. A jelenleg tesztelés alatt lévő alkalmazást olyan cégek rendelték már meg mint a Telenor – így a siker, úgy látszik, garantált!
Na de mi is a Facebook at Work, és mire lesz jó?
Facebook at Work: munkahelyi Facebook a vállalatok mindennapjaiban
A Facebook at Work gyakorlatilag egy olyan felületet hoz létre számunkra, amelyen belül folyamatosan kapcsolatban lehetünk munkatársainkkal – függetlenül attól, hogy mely székhelyen dolgozunk, és pl. mely osztályon. Így egy “kisebb” belső hálózat jön majd létre, amelyen keresztül kommunikálhatunk, együtt dolgozhatunk, stb.
Nem csak kommunikálni enged azonban a Facebook at Work, de valós feladatokat is megoszthatunk: előrejelzések alapján ugyanis a rendszer képes lesz kezelni a Microsoft Office programokat, a különböző file megosztó alkalmazásokat és egyéb irodai kiegészítő programokat is!
“Connacted workplace is a more productive workpalce” – A Facebook at Work a munkahelyi hatékonyság növeléséért
A Facebook at Work alkalmazáson belül létrehozhatjuk vállalatunkat, azon belül pedig kisebb csoportokat a döntések, megbeszélések koordinálása végett – sőt, magán chat-eléseket is indíthatunk!
A News Feed céges üzenőfalként üzemelve biztosítja, hogy mindenki napra kész legyen: a változások, időpontok kihírdetése innentől már gyerekjáték!
Online marketing tanácsadó 1998-óta
Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!
Online marketing tanácsadás
Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia!
Online PR és Publishing
Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!
Online marketing előadások, oktatás és kutatás
A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.
SEO tanácsadás, saját kutatás alapján
A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.