Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

2014/07/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!

Mi kell ahhoz, hogy a weboldaladon a látogatóból vevő legyen? Meggyőzés. Az online marketingben ennek a legalapvetőbb eszköze a jó landing page. Mind a keresőoptimalizálásban mind a fizetett...
Tartalommarketing – 10 ok, amiért azonnal be kell vezetned ezt az eszközt marketing stratégiádba!

2014/07/01 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Tartalommarketing – 10 ok, amiért azonnal be kell vezetned ezt az eszközt marketing stratégiádba!

Egy statisztika szerint a fejlett országok cégeinek háromnegyede készül büdzséjének nagyobb részét tartalommarketingre fordítani ebben az évben. Mi az oka, hogy hirtelen ennyi...
4 tipp, amelyekkel több embert érhetsz el YouTubeon – YouTube keresőoptimalizálás

2014/06/23 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

4 tipp, amelyekkel több embert érhetsz el YouTubeon – YouTube keresőoptimalizálás

A videók hasznos marketing anyagok, sokan szeretnek filmeket nézegetni, még ha az amatőr és saját készítésű is. Ha elkészítetted saját videódat, már csak az kell...
A Page Rank szerepe 2014-ben a keresőoptimalizálásban.

2014/06/22 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

A PageRank szerepe 2014-ben a keresőoptimalizálásban.

Azt tudjuk, hogy fontos a PageRank a keresőoptimalizálás során, na de mennyire is? Korábban a SEO guruk legfőbb célpontja volt ezen érték növelése, de vajon mennyire fontos ma? A Google 200...
Az elveszett gyermek megtalálása a Facebook segítségével – amikor a közösségi média segít!

2014/06/21 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Az elveszett gyermek megtalálása a Facebook segítségével – amikor a közösségi média segít!

Még 2011-ben történt az eset, hogy egy amerikai család a Facebook segítségével találta meg gyermekét. Jó tudni, hogyan, és mit kell tenni abban az esetben, ha elveszik a...
A közösségi média marketing nem csak a Facebookból áll! Megmutatjuk, hogyan  használd marketing kommunikációdban a Pinterestet!

2014/06/19 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

A közösségi média marketing nem csak a Facebookból áll! Megmutatjuk, hogyan használd marketing kommunikációdban a Pinterestet!

Tudtad, hogy a Pinterest rendelkezik jelenleg a legdinamikusabban növekvő felhasználószámmal? Erre már sokan kezdenek rájönni, és kezdik a Pinterestet marketing céljából is...
A 6 leghatásosabb keresőoptimalizálási trükk 2014-ben

2014/06/16 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

A 6 leghatásosabb keresőoptimalizálási trükk 2014-ben

Már az év felénél járunk, így talán ideje szemügyre venni, hogy melyek is idén a legnépszerűbb és leghatásosabb keresőoptimalizálási módszerek. A Google...
6 tipp a Facebookos elérések növeléséhez kisvállalkozásoknak

2014/06/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 tipp a Facebookos elérések növeléséhez

Sokan, főleg a kisvállalkozások szenvednek a Facebookon tapasztaltató, folyamatos elérés csökkenés miatt. Ami eddig ment, ma már nem működik. Mit lehet tenni? Elmondjuk! 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!