Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Mindegy, hogy munkatársaid, egy külső ügynökség, vagy magad foglalkozol a marketingel cégeteknél, néha nem árt egy összefoglaló felülvizsgálat, mely ellenőrzi a marketing kommunikáció hatékonyságát. Ez a marketing audit. Mi ez és hogyan csináld? Mutatjuk!

2018/03/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nem vagy biztos abban, hogy tökéletes a marketing kommunikációd? Új stratégiát szeretnél? A Megoldás: Marketing audit

Mindegy, hogy munkatársaid, egy külső ügynökség, vagy magad foglalkozol a marketinggel cégeteknél, néha nem árt egy összefoglaló felülvizsgálat, mely ellenőrzi a marketing kommunikáció hatékonyságát. Ez a marketing audit. Mi ez és hogyan csináld? Mutatjuk!
A linkmarketing alapjai. Hogyan szerezzek bejövő linket a keresőoptimalizálás miatt weboldalamra?

2018/03/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen hivatkozások tetszenek a Google-nak?

Milyen linkek felelnek meg a keresőóriás szabályzatának? A linkmarketing alapjai. Hogyan szerezzek bejövő linket a keresőoptimalizálás miatt weboldalamra? Melyek az erősebb hatású, melyek a spam...
A butique hotelek marketing kommunikációja speciális eszközöket igényel, így az online marketing terén is teljesen másképpen kell felépíteni a stratégiát. Ezt saját bőrünkön tapasztaltuk meg. A keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing, de még az

2018/03/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Marketing tippek boutique hotelek részére

A butique hotelek marketing kommunikációja speciális eszközöket igényel, így az online marketing terén is teljesen másképpen kell felépíteni a stratégiát. Ezt...
Mit jelent a Facebook algoritmusának 2018-as változása a vállalkozások számára?

2018/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit jelent a Facebook algoritmusának változása vállalkozások számára?

A Facebook algoritmusában nagy változások jelentek meg, melyekhez a vállalkozásoknak is alkalmazkodniuk kell. Mit szeret az új algoritmus, és mi a tilos? Hogyan kezeld ezentúl céges Facebook...
Ezért fontos a videómarketinggel foglalkozni 2018-ban

2018/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezért fontos a videómarketinggel foglalkozni 2018-ban

Sokan, ha azt hallják, videómarketing, hatalmas stábokat, profi kamerákat és hatalmas költségvetést képzelnek el. Nem kell feltétlenül még vlogot sem indítanod ahhoz, hogy...
2018-as szálloda marketing trendeket, melyeket az önálló hoteleknek alkalmazni érdemes, ha szeretnének eredményesek lenni az online marketing területén. SEO, közösségi média marketing, PR, márkaépítés és honlapkészítés trendek.

2018/03/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Marketing tanácsok önálló szállodáknak

A független szállodák komoly hátrányban vannak az országos és nemzetközi láncokhoz képest. Emiatt az ilyen önálló létesítmények arra...
Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

2018/03/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lehet több ügyfeled a Google, a SEO segítségével?

Mi az a long tail SEO és hogyan használjuk? Hogyan növeli drasztikusan egy jó keresőoptimalizálási technika a bevételeidet? Gyakorlati példákon mutatjuk be!   
1996-ban készítettem el az első honlapomat, akkor még GIF-ekkel dobtuk fel a tartalmat. Mára ez jelentősen megváltozott. A honlapkészítés, a tartalommarketing és a közösségi média marketing világa sem lehet meg a legújabb vizuális tartalmak nélkül.

2018/03/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 letaglózó statisztikai adat a vizuális tartalommarketingről

1996-ban készítettem el az első honlapomat, akkor még GIF-ekkel dobtuk fel a tartalmat. Mára ez jelentősen megváltozott. A honlapkészítés, a tartalommarketing és a közösségi...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!