Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
#1 Webáruház marketing sikertörténetek és tippek Neked: a Shopping kampányokról
Ez a cikk egy “10 dolog amit webáruház üzemeltetőként meg kell tenned” dolognak indult, de rájöttem valamire: a rengeteg egyébként valóban hasznos szakmai tartalom mellett most nem azt szeretném neked megmondani, hogy HOGYAN csináld, hanem azt, hogy MIÉRT csináld – persze azzal együtt, hogy MIT csinálj… Egy sorozatot indítok…
...egy sorozatot, amiben a webáruház marketing sikertörténeteim morzsáit gyűjtöm össze, na nem azért hogy dicsekedjek, hanem hogy lásd, mi az ami a gyakorlatban is működik, hogy hogyan működik pontosan! Minden cikkben egy-egy kiragadott marketing eszközt mutatok be, és igen, megmutatom azt is, hogy milyen eredményeket hozott ez ügyfeleimnek. Bár ezek kiragadott részletek, és valóban jól működnek, azért fontos tudnod hogy komplex marketing stratégia nélkül ezek önmagukban nem tudnának ilyen sikeresek lenni – ezért kérlek, ne ess abba a hibába hogy azt hiszed, egy-egy cikket elolvasva, azt az eszközt alkalmazva rögtön Te is ezeket a számokat fogod látni.
A webáruház marketing az egyik legkomplexebb terület az online marketingben. Mondom ezt úgy, hogy rengeteg érdekes területet “megjártam” már tanácsadóként 2014 óta. A webáruház marketing pedig a verseny erősödésével egyre nehezebbé válik – de nem baj, mert én meg ettől egyre motiváltabbá válok :)
Vegyük hát fel a kesztyűt együtt, és nézzük, mi az ami valóban működik! Terveim szerint a sorozat cikkei minden héten kedden jelennek meg, ha van kedved, tarts velem! ;)
Webáruház marketing sorozatom #1 része: A Google Ads shopping kampányokról
Szeretnél Te is hasonló sikereket elérni, de nincs rá időd, energiád vagy éppen csak nem értesz “mindenhez is”, hogy ezzel is te foglalkozz? Semmi baj. Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és segítünk! Akár csak iránymutatással, akár teljes marketing osztállyal…
A Shopping hirdetések beállításától a sikeres webáruház marketingig
Tehát a Shopping hirdetést mindenképp javaslom, ha olyan termékeket értékesítesz, amit közvetlenül kereshet célközönséged. Mutatom, hogy tudod létrehozni, kezelni.
A Shopping kampányok létrehozása
Az intelligens shopping kampányok optimalizálásáról
Mivel intelligens kampányról beszélünk, nagyon sok lehetőséged nincs. A költést a fentebb már említett cél ROAS beállításával tudod szabályozni, ezt érdemes tesztelgetni és addig “húzni” amíg az eredmények a legjobbak nem lesznek, de más beállításra itt nincs szükség.
Amivel mégis tudod növelni a teljesítményt, az a termékek elnevezése. Ezeket húzza be ugyanis a Google, az ezekre leadott kereséseknél jeleníti meg a terméked – tehát ha például fantázianeveket adsz ruha kollekciódnak és más nem is szerepel a névben, úgy rosszabb eredményekre számíthatsz, mintha a kulcsszavakat szerepeltetnéd a névben.
Ne feledd, ez önmagában nem elég a sikeres webáruház marketinghez!
A fent leírt “útmutató” nem azért készült hogy nekiess, és minden további nélkül Shopping kampányokat lőj ki a netre. A sikeres webáruház marketing titka még mindig a stratégiában rejlik, aminek ez csak egy apró szelete, egy picike – ám de nagyon hatékony – része!
Kiemelt területeink
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
- Google Chrome
- Internet Explorer
- Firefox
- Safari
- Safari Mobile
- Opera