notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ezekkel a taktikákkal teheted sikeresebbé email marketingedet

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > 7 módszer, amikkel sikerre viheted céged email marketingjét

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

7 módszer, amikkel sikerre viheted céged email marketingjét


2019/11/09

A vállalatok gyakran a múlt eszközeként írják le az email marketinget, de a jó stratégia segíthet erős kapcsolatokat kiépíteni az ügyfelekkel, és elősegítheti egy cég növekedését. Fontos tisztában lenni az alapokkal – írja Alex Lieberman, a Morning Brew alapítója és ügyvezető igazgatója.

Ezekkel a taktikákkal teheted sikeresebbé email marketingedet

A nyílt forrású adatok és közösségi média világában számos vállalat azt feltételezi, hogy a közösségi platformok a legideálisabbak arra, hogy új és izgalmas ügyfeleknek lehessen. Mégis, e gondolkodásmód eredményéül céged potenciális bevételtől eshet el az email marketingen keresztül, ami egy, épp a reneszánszát élő közvetlen marketingeszköz.

 

Habár az email marketing nem való mindenkinek, létfontosságú tisztában lenni azzal, hogy mely stratégiákat érdemes alkalmazni és elkerülni. Íme h ét tipp, amikkel sikerre viheted céged email marketing stratégiáját:

 

1. Az email formátuma/felépítése hívogató vagy megközelíthető az olvasó számára

Az emberek figyelmét megszerezni és megtartani esszenciális és komoly kihívás is egyben. Habár a tartalom minősége a legfontosabb, e tartalom prezentációjának módja egy szoros második helyezett. A bekezdéseknek rövideknek és tömöreknek, a tartalmak stílusának pedig változatosnak kell lenniük, míg a történetek címeinek értéket kell kínálniuk az olvasóknak, különben az emberek egyszerűen nem fognak érdeklődni.

 

2. A tárgy mező kiemelkedik a tömegből, és megnyitásra készteti az embereket

Pihengetünk?

A beérkező levelek listája az új kezdőlap. Email van rengeteg, míg az emberek figyelme és ideje szűkös. Rövid tárgyakra van szükséged (kevesebb, mint 5 szó), amelyek érdeklődést váltanak ki a címzettekből. Rájöttünk, hogy a negatív tárgyak jobban teljesítenek, mint a pozitív tárgyak, és a második személy használata meglehetősen hatékony tud lenni.

 

3. Céged megérti az olvasó szükségleteit

Ahogy a videóra, a feliratkozásokra, vagy a podcastekre, a kiadók az első adandó alkalommal lecsaptak a hírlevelek reneszánszára. Ez veszélyes lehet az olyan cégek számára, amelyek nem értik igazán olvasóikat, illetve azt, hogy olvasóik egyáltalán email formájában szeretnék-e fogyasztani termékeiket.

 

4. Céged robosztus kiszórási folyamatokat alkalmaz

Az emailek kézbesíthetősége rendkívül fontos, mégis nagyon kevesen foglalkoznak vele, hogy optimalizálják is azt. A Morning Brewnél 10 hetente kiszórjuk az inaktív feliratkozókat, hogy tartalmaink biztosan aktív olvasóink postaládájába érkezzenek meg minden egyes nap. Ennek a módszernek köszönhetjük iparvezető 44%-os megnyitási arányunkat.

 

5. Íróid az olvasóknak írnak

Meg sem tudnám mondani, hogy milyen gyakori, hogy az írók nem az olvasóknak írnak. Akár a hangnemről, a történetválasztásról, vagy a történet hosszáról van szó, ne magadnak írj. Írj az olvasóknak.

 

6. Céged úgy monetizálja a hírleveleket, hogy azok hitelesek legyenek a márka szempontjából

A médiacégek azzal szereznek pénzt, hogy költséget terhel a fogyasztókra, vagy a márkákra, amelyek a fogyasztók elé szeretnének kerülni. Ha a fogyasztókra terheled ezeket a költségeket, fontos, hogy exkluzív tartalmakat és eredeti analíziseket kínálj. Ha a márkáknak számolod fel ezt az összeget, akkor ügyelj rá, hogy az emailedben elhelyezett reklámjuk passzoljon annak formátumához, illetve céged hangneméhez és márkádhoz is.

 

7. Céged ajánlási programot indított

Amennyiben úgy tapasztalod, hogy az email egy értékes csatorna közönséged számára, és hogy közönségednek tetszenek emailjeid, a következő létfontosságú lépés ajánlási programot indítani, hogy legnagyobb pártfogóidat legjobb értékesítőiddé alakítsd át. Az emberek odafigyelnek családtagjaikra és rokonaikra, és megbíznak bennük, így egy hatékony ajánlási program bevezetése kulcsfontosságú feladat.

 

Az email marketing egy egyedien személyes élmény, különösen amikor a Facebookon vagy Instagramon futtatott közösségi médiás hirdetésekhez hasonlítjuk. Egy ritka lehetőséget kínál arra, hogy erős személyes kapcsolatot alakíts ki – és tarts fenn – valakivel, akár egy meglévő, akár egy lehetséges ügyfélről van szó.

 

Fontos, hogy kihasználd ezt az intimitást, ha egy hatékony email marketing kampányt szeretnél kialakítani és bevezetni céged számára. Összegezve, kampányodnak személyesnek, figyelemfelkeltőnek, és informatívnak kell lennie. A tartalomnak aktivizálnia kell lennie, tisztán megfogalmazottnak, figyelembe véve olvasóid érdeklődéseit. Továbbá, fontos észben tartani, hogy jobb egy fokozottan aktív résközönséget kiépíteni, mint egy óriási olvasóbázist. A tartalom egyértelműen a legfontosabb, de annak prezentációja egy közeli második helyezett.

 

Ha megfelelően használják, az email marketing egy erőteljes eszköz, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni a nyílt forráskódú adatok és közösségi média világában. Előre tekintve, ahogy folyamatosan új hirdetései taktikák bukkannak fel a technológiai fejlesztéseknek köszönhetően, az email marketing biztosan hatékony módszer marad a fogyasztókkal való tartós kapcsolatok kiépítésére.

 

Írta: Mocsonoky Csaba | A cikk eredetileg a MarTech Advisoron jelent meg.

Marketing stratégia Online marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
521 467
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Címke

Olyan szavak vagy kifejezések, amelyeket a weboldalak tartalmaihoz (blogbejegyzések, videók,...

Főcím

A főcím az a szöveg, amely általában a weboldalak vagy hirdetések legtetején jelenik meg, és...

Kulcsszó címke

Olyan HTML címkék, amik definiálják a weboldalakon használt...

Földrajzi hely alapú célzás

Lehetővé teszi, hogy a lehetséges ügyfeleket tartózkodási helyük alapján célozd meg a...

Tartalom

A tartalom az, ami egy weboldal betöltésekor megjelenik az internetes...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.