Ezekkel a taktikákkal teheted sikeresebbé email marketingedet

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

7 módszer, amikkel sikerre viheted céged email marketingjét

A vállalatok gyakran a múlt eszközeként írják le az email marketinget, de a jó stratégia segíthet erős kapcsolatokat kiépíteni az ügyfelekkel, és elősegítheti egy cég növekedését. Fontos tisztában lenni az alapokkal – írja Alex Lieberman, a Morning Brew alapítója és ügyvezető igazgatója.

Ezekkel a taktikákkal teheted sikeresebbé email marketingedet

A nyílt forrású adatok és közösségi média világában számos vállalat azt feltételezi, hogy a közösségi platformok a legideálisabbak arra, hogy új és izgalmas ügyfeleknek lehessen. Mégis, e gondolkodásmód eredményéül céged potenciális bevételtől eshet el az email marketingen keresztül, ami egy, épp a reneszánszát élő közvetlen marketingeszköz.

 

Habár az email marketing nem való mindenkinek, létfontosságú tisztában lenni azzal, hogy mely stratégiákat érdemes alkalmazni és elkerülni. Íme h ét tipp, amikkel sikerre viheted céged email marketing stratégiáját:

 

1. Az email formátuma/felépítése hívogató vagy megközelíthető az olvasó számára

Az emberek figyelmét megszerezni és megtartani esszenciális és komoly kihívás is egyben. Habár a tartalom minősége a legfontosabb, e tartalom prezentációjának módja egy szoros második helyezett. A bekezdéseknek rövideknek és tömöreknek, a tartalmak stílusának pedig változatosnak kell lenniük, míg a történetek címeinek értéket kell kínálniuk az olvasóknak, különben az emberek egyszerűen nem fognak érdeklődni.

 

2. A tárgy mező kiemelkedik a tömegből, és megnyitásra készteti az embereket

A beérkező levelek listája az új kezdőlap. Email van rengeteg, míg az emberek figyelme és ideje szűkös. Rövid tárgyakra van szükséged (kevesebb, mint 5 szó), amelyek érdeklődést váltanak ki a címzettekből. Rájöttünk, hogy a negatív tárgyak jobban teljesítenek, mint a pozitív tárgyak, és a második személy használata meglehetősen hatékony tud lenni.

 

3. Céged megérti az olvasó szükségleteit

Ahogy a videóra, a feliratkozásokra, vagy a podcastekre, a kiadók az első adandó alkalommal lecsaptak a hírlevelek reneszánszára. Ez veszélyes lehet az olyan cégek számára, amelyek nem értik igazán olvasóikat, illetve azt, hogy olvasóik egyáltalán email formájában szeretnék-e fogyasztani termékeiket.

 

4. Céged robosztus kiszórási folyamatokat alkalmaz

Az emailek kézbesíthetősége rendkívül fontos, mégis nagyon kevesen foglalkoznak vele, hogy optimalizálják is azt. A Morning Brewnél 10 hetente kiszórjuk az inaktív feliratkozókat, hogy tartalmaink biztosan aktív olvasóink postaládájába érkezzenek meg minden egyes nap. Ennek a módszernek köszönhetjük iparvezető 44%-os megnyitási arányunkat.

 

5. Íróid az olvasóknak írnak

Meg sem tudnám mondani, hogy milyen gyakori, hogy az írók nem az olvasóknak írnak. Akár a hangnemről, a történetválasztásról, vagy a történet hosszáról van szó, ne magadnak írj. Írj az olvasóknak.

 

6. Céged úgy monetizálja a hírleveleket, hogy azok hitelesek legyenek a márka szempontjából

A médiacégek azzal szereznek pénzt, hogy költséget terhel a fogyasztókra, vagy a márkákra, amelyek a fogyasztók elé szeretnének kerülni. Ha a fogyasztókra terheled ezeket a költségeket, fontos, hogy exkluzív tartalmakat és eredeti analíziseket kínálj. Ha a márkáknak számolod fel ezt az összeget, akkor ügyelj rá, hogy az emailedben elhelyezett reklámjuk passzoljon annak formátumához, illetve céged hangneméhez és márkádhoz is.

 

7. Céged ajánlási programot indított

Amennyiben úgy tapasztalod, hogy az email egy értékes csatorna közönséged számára, és hogy közönségednek tetszenek emailjeid, a következő létfontosságú lépés ajánlási programot indítani, hogy legnagyobb pártfogóidat legjobb értékesítőiddé alakítsd át. Az emberek odafigyelnek családtagjaikra és rokonaikra, és megbíznak bennük, így egy hatékony ajánlási program bevezetése kulcsfontosságú feladat.

 

Az email marketing egy egyedien személyes élmény, különösen amikor a Facebookon vagy Instagramon futtatott közösségi médiás hirdetésekhez hasonlítjuk. Egy ritka lehetőséget kínál arra, hogy erős személyes kapcsolatot alakíts ki – és tarts fenn – valakivel, akár egy meglévő, akár egy lehetséges ügyfélről van szó.

 

Fontos, hogy kihasználd ezt az intimitást, ha egy hatékony email marketing kampányt szeretnél kialakítani és bevezetni céged számára. Összegezve, kampányodnak személyesnek, figyelemfelkeltőnek, és informatívnak kell lennie. A tartalomnak aktivizálnia kell lennie, tisztán megfogalmazottnak, figyelembe véve olvasóid érdeklődéseit. Továbbá, fontos észben tartani, hogy jobb egy fokozottan aktív résközönséget kiépíteni, mint egy óriási olvasóbázist. A tartalom egyértelműen a legfontosabb, de annak prezentációja egy közeli második helyezett.

 

Ha megfelelően használják, az email marketing egy erőteljes eszköz, amit nem szabad figyelmen kívül hagyni a nyílt forráskódú adatok és közösségi média világában. Előre tekintve, ahogy folyamatosan új hirdetései taktikák bukkannak fel a technológiai fejlesztéseknek köszönhetően, az email marketing biztosan hatékony módszer marad a fogyasztókkal való tartós kapcsolatok kiépítésére.

 

Írta: Mocsonoky Csaba | A cikk eredetileg a MarTech Advisoron jelent meg.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!