notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked a marketing tanácsadás?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked?


2014/04/22
Máté Balázs, marketing tanácsadó
A marketing olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá. Ügyfeleink is gyakran így gondolták, mikor megkerestek bennünket: Csak egy kis segítség kellene, mert nem értek az AdWords-höz, különben jól megy a marketing. Vagy: Látom rengeteg rajongótok van a Facebookon, a fiam jól viszi a marketingünket, csak nincs elég rajongónk, tudnátok segíteni? A másik tipikus megkeresés azoktól jön, akik nem hisznek a marketingben: „Minek nekem a marketing, az én vevőimet úgysem érjük így el, csak kapcsolatok révén szerzek munkát, jól van az úgy, ahogy van.”  Mindezek ellenére a legtöbb vállalkozás esetében sikerült a bevételt megdupláznunk, sőt extrém esetben megtízszereznünk is. Miben rejlik hát marketing tanácsadásunk sikerének kulcsa? Bár ez igen összetett és cégre, személyre szabott, megpróbálom mégis velősen összefoglalni és általánosítani. 
 
Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked a marketing tanácsadás?

Marketing tanácsadási rendszerünk

Amiért talán a leginkább szeretnek bennünket, az az eggyé válás, melyet a megbízónk cégével végzünk. Már az első pillanatban úgy állunk a feladathoz, mintha a miénk lenne a cég, de legalábbis profitorientált belsős marketing osztály lennénk a cégen belül. Nyilván, ennek mértéke folyamatosan mélyül, ahogy megismerjük a cég életét, lehetőségeit, konkurenciáit, sajátosságait. Mert erre törekszünk. Ezt emelte ki egyik partnerünk is, rólunk nyilatkozva (a nyilatkozatot ide kattintva megtekintheted). Ha szeretnéd kipróbálni, milyen az, amikor egy komplex marketing tanácsadói részleget kapsz egy marketinges fizetésének töredékéért, kérd ajánlatunkat itt! 
 

A külsős marketing tanácsadó látásmódja

Pihengetünk?
Ez az eggyé válás ugyanakkor nem jelenti azt, hogy ne látnánk kívülről a céget és gyakran ez a legfontosabb akkor, ha a cég belsős marketingeseket alkalmaz, akik már évek óta ugyanazon a területen dolgoznak és esetleg nem látják a fától az erdőt. Gyakran ott fekszik előttük a probléma megoldásának kulcsa, de már annyira belegabalyodott, hogy nem is veszi észre. A belsős marketingesekhez képest még egy jelentős előnyünk van. Az a nagy mennyiségű példa és eredmény, melyet az elmúlt 15 évben láttunk (több, mint 200 kisvállalat és egy tucat multinacionális cégnél dolgoztunk éveken keresztül sok ezer projekten). Szívesen említem azt a példát, melyet Péter atya, körzetünk plébánosa mondott, mikor arról kérdezték, hogyan tud házassági ügyekben tanácsot adni, amikor soha nem élt kapcsolatban? „Fiam, te házasságban élsz, egy párral, egy problémakörrel évek óta. Én naponta beszélek 10 párral, látok 20 problémát és azok megoldását hosszú évek óta. Szerinted kinek van nagyobb tapasztalata a házassági problémák terén?” Nos, ilyenek vagyunk mi is ügyfeleink mellett… Ha szeretnéd, hogy átvilágítsuk cégedet, kijavítsuk a régen megoldatlan hibákat és felkészültél az új vevők rohamára, akkor üljünk le, és beszéljük meg, hogyan tudunk Neked segíteni! Vedd fel a kapcsolatot velünk ide kattintva! 
 

Komplex marketing arzenál

A marketinges magában nem sokat érne, hiszen rengeteg eszközt kell használni egy cég marketing stratégiájában. Az elmúlt időben magam köré gyűjtöttem azonban minden szakembert, akikre szükséged lehet. Van grafikusom, közösségi média marketingesem, egy kis kutató csapatom a keresőoptimalizálásra és annak elvégzésére, vannak marketing szövegírók, AdWords és Facebook hirdetés kezelők, optimalizálók, programozó és adminisztrátorok. Eszközeink is szépen fejlődtek: 1,5 millió rajongó követi több, mint 60 tematikus Facebook oldalunkat, 8 nagy online újsággal rendelkezünk különböző témakörökben, melyek látogatottsága eléri a havi 3,5 millió olvasót. E-mail és hírlevél adatbázisunk 121.000 főnél jár. 
 
 

Végeztesd el céged online marketing elemzését velünk, készítess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod, milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 

 

A marketing ára

Na jó, de mennyibe kerül mindez nekünk és mi van benne? Soha nem küldök árajánlatot, mert nincs értelme, nem lenne cégre szabott. Mindig le kell ülnöm és beszélni az illetékessel arról, milyen most a cég marketing helyzete, erőforrásai, lehetőségeink. Leggyakrabban azt szoktam tanácsolni, rendeljenek meg tőlünk egy teljes körű marketing elemzést, melyben mindezt alaposan felmérjük. A felmérés eredményeképpen elkészül egy írásos elemzés, mely feltárja a hibákat és javaslatokat tesz a kijavításukra, az elvégzendő feladatokra. Ezen feladatok ismeretében eldöntheted, mit kérsz tőlünk, mi az, amit magad szeretnél saját erőforrásaiddal megvalósítani. Ennek ismeretében tudjuk meghatározni a szükséges munkaóraszámot és így a marketing árát is. Szeretnéd tudni, hogyan áll céged és mit gondol róla egy független marketing szakértő csapat? Vedd fel velünk a kapcsolatot itt! 
 

Marketing, de milyen rendszerben?

Marketing tanácsadói feladatainkat éves és havi ciklusokra osztjuk. Elkészítünk egy hosszú távú marketing stratégiát, melyben célokat és feladatokat határozunk meg, ezeket havi egységekre bontjuk. Annak megfelelő mennyiségben, milyen mennyiségű szolgáltatást vásárolsz tőlünk, találkozunk minden hónapban, amikor kiértékeljük az előző hónap elvégzett munkáit és elmondjuk ötleteinket a következő hónappal kapcsolatban. A hónap közben telefonon és belső rendszerünkön keresztül folyik a napi szintű kapcsolattartás. Nos, már nem maradt más hátra, mint leülni és megbeszélni, mikor is induljon a nagy megújulás! Kattints ide és írd meg telefonszámod, felhívunk és egyezetünk egy időpontot egy ingyenes konzultációra! 
 
 

Marketing tanácsadás témához kapcsolódó cikkeink:

 

Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?
 
A siker titka a stratégiában való gondolkodás. A marketingben is. De mi is az a stratégia?
 
A könnyen használható, ügyfeleket vonzó weboldalak öt ismérve
 
Honlapkészítés, de mennyiből? Mennyit érdemes ma költeni egy honlapra?
 
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról
 
 

 

Online marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
513 402
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

BANT

Mi is az a BANT? A BANT az angol budget, authority, need és timeline (költségvetés,...

Sajtóközlemény

Az internetes marketingben a sajtóközlemény egy olyan dokumentum, amelyet egy...

Google algoritmus frissítések

A Google már két évtizede működik, ez idő alatt pedig...

Beszerzés

Beszerzés, Cselekvés alapú árazás (CPA)   Egy olyan reklám-árszabási forma, amely...

WordPress

Mit is jelent a WordPress?   A WordPress egy népszerű tartalomkezelő...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.