Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

Kalmár András - Máté Balázs, online marketing tanácsadó
Most egy 2013-as cikket olvasol, ami hűen tükrözi tapasztalatunkat a hotel marketing területén. Ha friss információt szeretnél találni ezen a területen lévő munkánkról, akkor látogasd meg a Hotelmentők oldalát!
 
A Hotel Beremend Rose cégvezetőjével 2013 áprilisában találkoztunk először. Google Adwords kampányban gondolkodott, erről kérte ki véleményünket. Szeretjük és használjuk az Adwordsöt, de ahogy Kalmár Andrásnak, a szállodát irányító cég vezetőjének és résztulajdonosának rögtön felvázoltuk, ez csak egy elem az online marketing széles eszköztárából. Kérésére komplett online marketing stratégiát dolgoztunk ki, mely azóta is eredményesen fut.  Ennek eredményeiről és részleteiről kérdeztük Kalmár Andrást alábbi cikkünkben.
 
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

 

Mit kell tudnunk a Hotel Beremend Roseról?

Édesapám tragikus elhunyta után vettem át a hotel irányítását 2012 szeptemberében, mely egy igazi, Édesapám által alapított családi vállalkozás, korábban a beremendi cementgyár munkásszállója volt. Kedvező árkategóriájú szállodaként fő erősségünk a nagy kapacitás, ami Siklós-Villány környékén ritka. Villány csak 10 km, a horvát határ pedig Beremend határában található. Folyamatosan bővítjük szolgáltatásainkat, masszázs és borkóstoló is elérhető, de szervezünk disznótort, és vezetett kirándulásokat is a horvát és a magyar részre is. Bár egyfős foglalásokat is szívesen teljesítünk, de a nagy kapacitás és a kedvező ár miatt specialitásunk a csapatépítő programok, különböző kiránduló csoportok, sport, tánc és iskolai táborok fogadása. Számukra sporttermet, villányi, vagy szállodánkban megrendezett borkóstolókat és sok más programot és lehetőséget tudunk biztosítani. 
 

Hogyan kezdődött el az online marketing munka a Marketing Professzorok csapatával?

Május 24-én kezdtük el a munkát a Marketing Professzorok csapatával Máté Balázs vezetésével. Az első lépésük az volt, hogy kielemezték akkori online jelenlétünket. Egy Joomla alapú honlapunk volt, melyet sajnos sokszor feltörtek, akadozva működött. Sajnos ilyen a Joomla, mára megtanultam. Keresőoptimalizálhatósága is korlátozott, ezért egy egyedi fejlesztésű honlap beszerzése mellett döntöttünk, mely erős keresőoptimalizálási alapokon nyugszik. Honlapunkat itt tekinthetik meg! A keresőoptimalizálás mellett a közösségi média marketingre fektetjük a legnagyobb hangsúlyt. Balázsék különböző oldalaikkal több, mint egymillió embert érnek el, így ez hamar termőre is fordult. A honlapunk jelenlegi látogatottsága így ismertségünk is drasztikusan megnövekedett. A látogatottság mérhető is, a 2013. szeptemberi a 2012-es év hasonló időszakához nézve tizenötszörös növekedést mutat! 
 

Érezhető ez a szobafoglalásban is?

Mindenképpen! Minden Facebookon népszerűsített csomagunkra érkezik megrendelés. Tudom ugyanakkor, hogy ennyi idő a totális sikerhez a PR munkában még kevés, de egyértelműen nagyon jó úton haladunk. Idő kell még a szálloda felfuttatásához, de a jelenlegi tények magukért beszélnek, soha nem érkezett még ennyi ajánlatkérés és foglalás közvetlenül a weboldalunkon keresztül! A csapat összeállt és ütőképes! Balázsékkal nem csak az online marketing stratégiánkat egyeztetjük, az offlineban is hathatós segítségeket adnak. Ilyen terület pl. a célcsoportjaink tömeges elérése online és offline eszközök vegyítésével. Itt az offline megkereséseket egy nagyon hatásos online megoldással egészítették ki, melyről üzleti okokból egyelőre nem akarok beszélni, azonban ha követik a Hotel Beremend Rose Facebook oldalát hamarosan nyilvánvaló lesz ez is! Ugyanakkor el kell mondanom a Hotel Beremend Rose felfuttatása egy nehéz projekt. Ez itt nem a Balaton és nem is Budapest, sokan még azt sem tudják, hol is van Beremend….
 

Mi a véleménye az együttműködésről Máté Balázs marketing tanácsadó csapatával?

A legjellemzőbb szó a kreativitás. Proaktívan javasolnak számunkra irányvonalakat, gyakran ezzel a szálloda üzleti irányait is befolyásolva. Ők találták ki például azt, hogy Magyarországon még nincs olyan szálloda, aki a cukorbetegeknek megfelelő speciális menüket nyújtana. Így megcéloztuk ezt a célcsoportot is, már érkeznek is a foglalások. Nagyon tetszett, hogy meg akarták részletesen ismerni a projektet, eljöttek Beremendre, bejárták velünk a környéket, kipróbálták a szállodát. Így személyes tapasztalatok alapján jobban ismerik erősségeinket, nehézségeinket és nem utolsó sorban a lehetőségeket! 
 

Ajánlaná a csapatot másnak is?

Meg is szoktam tenni, sőt, érezve Balázsék rendkívül elkötelezett hozzáállását - már a második megbízásomat adom az IMA csapatának: ők viszik majd sikerre a családi vállalkozásunk új, hetekben induló üzletágát, az Anywine Borkereskedést , mely különleges hazai és nemzetközi borok forgalmazásával és borkóstoló estek megtartásával fog foglalkozni. A Hotel Beremend Rose marketing büdzséjét is folyamatosan emelem, egyre több megbízást adva az Internet Marketing Advisernek, hiszen látom a hozadékát. A keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing mellett ők írják marketing szövegeinket, kezelik a weboldalunkat, és mint mondtam, részt vesznek az offline marketing stratégiák kialakításában és megvalósításában is. Érdemes velük még azelőtt felvenni a kapcsolatot, mielőtt megújítanánk honlapunkat, hiszen ennek kialakításában is rengeteg tapasztalatuk van. Egy rossz honlap mindent megnehezít! Egyszóval hajrá Hotel Beremend Rose az Internet Marketing Adviserrel karöltve! 
 

További képek

Gyakori kérdések

Mi az a hotel marketing?

A hotel marketing olyan eszközök és stratégiák összessége, amelyekkel a szállodák elérik a leendő vendégeket, népszerűsítik a szolgáltatást, és növelik a foglalások számát. Leegyszerűsítve: a cél az, hogy a potenciális vendégek, akik utazni szeretnének, a te szállodádat válasszák.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!