notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról


2013/10/23
Kalmár András - Máté Balázs, online marketing tanácsadó
A Hotel Beremend Rose cégvezetőjével 2013 áprilisában találkoztunk először. Google Adwords kampányban gondolkodott, erről kérte ki véleményünket. Szeretjük és használjuk az Adwordsöt, de ahogy Kalmár Andrásnak, a szállodát irányító cég vezetőjének és résztulajdonosának rögtön felvázoltuk, ez csak egy elem az online marketing széles eszköztárából. Kérésére komplett online marketing stratégiát dolgoztunk ki, mely azóta is eredményesen fut.  Ennek eredményeiről és részleteiről kérdeztük Kalmár Andrást alábbi cikkünkben.
 
Hotel marketing online alapokon – ügyfelünk a Hotel Beremend Rose nyilatkozott munkánkról

 

Mit kell tudnunk a Hotel Beremend Roseról?

Pihengetünk?
Édesapám tragikus elhunyta után vettem át a hotel irányítását 2012 szeptemberében, mely egy igazi, Édesapám által alapított családi vállalkozás, korábban a beremendi cementgyár munkásszállója volt. Kedvező árkategóriájú szállodaként fő erősségünk a nagy kapacitás, ami Siklós-Villány környékén ritka. Villány csak 10 km, a horvát határ pedig Beremend határában található. Folyamatosan bővítjük szolgáltatásainkat, masszázs és borkóstoló is elérhető, de szervezünk disznótort, és vezetett kirándulásokat is a horvát és a magyar részre is. Bár egyfős foglalásokat is szívesen teljesítünk, de a nagy kapacitás és a kedvező ár miatt specialitásunk a csapatépítő programok, különböző kiránduló csoportok, sport, tánc és iskolai táborok fogadása. Számukra sporttermet, villányi, vagy szállodánkban megrendezett borkóstolókat és sok más programot és lehetőséget tudunk biztosítani. 
 

1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai, több, mint 200 kis és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most!

 

Hogyan kezdődött el az online marketing munka a Marketing Professzorok csapatával?

Május 24-én kezdtük el a munkát a Marketing Professzorok csapatával Máté Balázs vezetésével. Az első lépésük az volt, hogy kielemezték akkori online jelenlétünket. Egy Joomla alapú honlapunk volt, melyet sajnos sokszor feltörtek, akadozva működött. Sajnos ilyen a Joomla, mára megtanultam. Keresőoptimalizálhatósága is korlátozott, ezért egy egyedi fejlesztésű honlap beszerzése mellett döntöttünk, mely erős keresőoptimalizálási alapokon nyugszik. Honlapunkat itt tekinthetik meg! A keresőoptimalizálás mellett a közösségi média marketingre fektetjük a legnagyobb hangsúlyt. Balázsék különböző oldalaikkal több, mint egymillió embert érnek el, így ez hamar termőre is fordult. A honlapunk jelenlegi látogatottsága így ismertségünk is drasztikusan megnövekedett. A látogatottság mérhető is, a 2013. szeptemberi a 2012-es év hasonló időszakához nézve tizenötszörös növekedést mutat! 
 

Érezhető ez a szobafoglalásban is?

Mindenképpen! Minden Facebookon népszerűsített csomagunkra érkezik megrendelés. Tudom ugyanakkor, hogy ennyi idő a totális sikerhez a PR munkában még kevés, de egyértelműen nagyon jó úton haladunk. Idő kell még a szálloda felfuttatásához, de a jelenlegi tények magukért beszélnek, soha nem érkezett még ennyi ajánlatkérés és foglalás közvetlenül a weboldalunkon keresztül! A csapat összeállt és ütőképes! Balázsékkal nem csak az online marketing stratégiánkat egyeztetjük, az offlineban is hathatós segítségeket adnak. Ilyen terület pl. a célcsoportjaink tömeges elérése online és offline eszközök vegyítésével. Itt az offline megkereséseket egy nagyon hatásos online megoldással egészítették ki, melyről üzleti okokból egyelőre nem akarok beszélni, azonban ha követik a Hotel Beremend Rose Facebook oldalát hamarosan nyilvánvaló lesz ez is! Ugyanakkor el kell mondanom a Hotel Beremend Rose felfuttatása egy nehéz projekt. Ez itt nem a Balaton és nem is Budapest, sokan még azt sem tudják, hol is van Beremend….
 

Mi a véleménye az együttműködésről Máté Balázs marketing tanácsadó csapatával?

A legjellemzőbb szó a kreativitás. Proaktívan javasolnak számunkra irányvonalakat, gyakran ezzel a szálloda üzleti irányait is befolyásolva. Ők találták ki például azt, hogy Magyarországon még nincs olyan szálloda, aki a cukorbetegeknek megfelelő speciális menüket nyújtana. Így megcéloztuk ezt a célcsoportot is, már érkeznek is a foglalások. Nagyon tetszett, hogy meg akarták részletesen ismerni a projektet, eljöttek Beremendre, bejárták velünk a környéket, kipróbálták a szállodát. Így személyes tapasztalatok alapján jobban ismerik erősségeinket, nehézségeinket és nem utolsó sorban a lehetőségeket! 
 

Ajánlaná a csapatot másnak is?

Meg is szoktam tenni, sőt, érezve Balázsék rendkívül elkötelezett hozzáállását - már a második megbízásomat adom az IMA csapatának: ők viszik majd sikerre a családi vállalkozásunk új, hetekben induló üzletágát, az Anywine Borkereskedést , mely különleges hazai és nemzetközi borok forgalmazásával és borkóstoló estek megtartásával fog foglalkozni. A Hotel Beremend Rose marketing büdzséjét is folyamatosan emelem, egyre több megbízást adva az Internet Marketing Advisernek, hiszen látom a hozadékát. A keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing mellett ők írják marketing szövegeinket, kezelik a weboldalunkat, és mint mondtam, részt vesznek az offline marketing stratégiák kialakításában és megvalósításában is. Érdemes velük még azelőtt felvenni a kapcsolatot, mielőtt megújítanánk honlapunkat, hiszen ennek kialakításában is rengeteg tapasztalatuk van. Egy rossz honlap mindent megnehezít! Egyszóval hajrá Hotel Beremend Rose az Internet Marketing Adviserrel karöltve! 
 

További képek

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
515 310
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

E-mail lista

Mi az az e-mail lista? Egy internetes marketinggel foglalkozó szakember e-mail...

Kanonikus címke

Mit mutatnak a kanonikus címkék?   A kanonikus címkék azt...

podcast

Mi is az a podcast? A podcast egy digitálisan rögzített hangfelvétel,...

Partner hivatkozás

A partner hivatkozás, vagy partner link egy egyéni hivatkozás, amely két...

Delisting

Amikor egy egész weboldal vagy csak egy aloldala kikerül a Google (vagy valamilyen...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.