notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát


2013/11/10
Máté Balázs, online marketing tanácsadó
Ha nő vagy és nem pálcika vékony, bizonyára már te is ismered a teltkarcsú hölgyek egyik legigényesebb márkáját a Wannabeet.  Ha nem, akkor csak azon kevesek közé tartozhatsz, akiket nem ért még el az elmúlt évben az a totális online marketing, amelyet a Wannabee és mögötte a Marketing Professzorok Kft. indított. Sok százezer teltkarcsú hölgy azonban jól ismeri, hiszen ők azok, akik azt a forgalomnövekedést hozták, melyet a címben említettem. Mi kellett ehhez a sikerhez? Cikkünkből kiderül!
 
A Wannabee márka töretlen fejlődése online marketing alapokon avagy hogyan ötszöröztünk meg egy cég online forgalmát

A Wannabee megalakulása

Miből számítjuk a címben említett ötszörös forgalomnövekedést? A Wannabee tulajdonosának évek óta működött egy molett márkája Száz Divat néven. 2012 során megbíztak bennünket azzal, hogy online marketing alapokon futtassuk fel a cég eladásait. Az ötszörözés egy év alatt sikerült. Nézzük át, mi történt ez alatt az egy év alatt!
 
A névváltoztatással kezdtük melyet követett a honlap és a marketing stratégia irányváltása is. Mit is jelent ez? Molett divat, hm, ki szeret molett lenni? Az olyan degradáló, nem? Dagadt… Én nem akarok duci ruhákat.  Persze, a keresőkbe lehet ezt írnád be, nyilván optimalizálni kell erre is a weboldalt, de azért vegyük észre, nagyon-nagyon sok férfi szereti azokat a hölgyeket „akiken van mit fogni”.  Itt az ideje, hogy ráébresszük a kicsit túlsúlyos hölgyeket, hogy ne higgyenek a média hülyítésnek és a csontkollekciók valójában csak a kifutókra valók, a hálószobában az arányos nő a menő. A Wannabee márka tulajdonosa is osztotta ezt a véleményünket, így a Wannabee a Száz Divattal szemben már nem a duci lányok divatja, hanem a teltkarcsúaké. A ruhák is sokkal inkább ebbe az irányba mentek el, igazi divatmárka lett, ha megnézed a csatolt galériát, te is láthatod. Fiatalos, trendi, friss, szexi.
A molett divatot muszájból horod, mert csak abba férsz bele. A Wannabee divatot teremt, melyben a teltkarcsú hölgyek szexinek és csodálatosnak érzik magukat! 
 

A Wannabee marketing kampánya

Pihengetünk?
Adott tehát egy modern, fiatalos márka, jó design, jó hangulatú ruhák. Mit tehetünk meg azért, hogy ezeket a ruhákat minél több teltkarcsú hölgyhöz eljutassuk? A divatmarketing területén több, nagyon hatékony eszköz is rendelkezésünkre áll. Ilyen például a havonta 300.000 feletti számú látogatót vonzó Divat és Stílus portál és annak Facebook oldala. Pr cikkek, melyek bemutatják a márkát, annak kollekcióit, előnyeit, valamint igyekeznek ráébreszteni a magukat molettnek tartó lányokat, hogy ők is gyönyörűek, sok-sok emberhez eljutnak. A következő cikkek mind a Wannabee célcsoportjához szólnak:
 
• Molettként is van élet a strandon
• Vásárlási tippeket, nem csak molett hölgyeknek!
• Karcsúsító ruhák, tippek és trükkök a karcsú alakért
• Wannabee - A teltkarcsú nők divatja
• stb….
 
A Facebookon a Wannabee oldalának népszerűsítését is fontosnak tartjuk, ezért játékokkal , kvízekkel melyeket alkalmazásokba ültettünk folyamatosan növeljük a Wannabee rajongótáborát. Alternatív Facebook oldalt is indítottunk azoknak, akik nem szívesen csatlakoznak egy márka oldalához, de egy ügyet szívesen lájkolnak, így született meg a Plus Size Zone Facebook oldala, mely a teltkarcsú lányokat célozza meg. Nyilvánvalóan ebbe az oldalba is posztolunk Wannabee ruhákat, de sokkal több az úgynevezett „hangulatposzt”, mint egy céges oldalon. 
 
Párhuzamosan a közösségi média marketinggel folyik a Wannabee oldalának keresőoptimalizálása is. Manapság a Google-t használó emberek már összetett kereséseket indítanak, így a keresőszavak kiválasztásánál is ez volt a szempont. Ilyen pl. a molett webáruház kifejezés, a többiről titoktartási okokból nem beszélhetünk. A lényeg azonban az, hogy ezen kifejezések nagy többségére az elsők között jön a Wannabee oldala. 
Marketing tapasztalatunkkal igyekszünk segíteni a ruhák designjának kialakításában is. Talán ez az egyedüli olyan pont a cégvezetésben, amit nehezen viszünk keresztül, hiszen a marketinges másképp látja a ruhákat, mint a tervező.  Mi szívesen használnánk szubliminális üzeneteket magukon a ruhákon is, de ez néha nehezen összeegyeztethető a ruha tervező elképzeléseivel….
 

Wannabee és a viszonteladók

A Wannabee azonban nem csak egy webáruház, hanem egy gyártó is, akinek nincs a weben kívül saját üzlete, csak viszonteladói. Azoknak viszont igazán kiváló partnere lehet egy olyan magyar márka, akinek ekkora médiaszele van az online térben. Sok százezer ember elérése a közösségi médiákon keresztül, multikat is megelőző weboldal látogatottság, igazi, lelkes rajongótábor a Facebookon. Ha egy márkát képviselek, nagyon fontos, milyen annak a keresettsége, ismertsége, illetve milyen a marketing támogatottság, amit az adott márka biztosít számomra, mint viszonteladó számára. Ez a Wannabeenál a fent említettek alapján elég hangsúlyosan megvalósul, így elindítottuk viszonteladó kereső programunkat is, mely egyre sikeresebben fut. A viszonteladókat cikkken és Facebook posztokon keresztül keressük, és erre  az oldalra hívjuk. 
 

Legyen a te marketinged is kreatív, gondolkodj komplex online marketingen! 1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai több, mint 200 kis- és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most!

 

Update 2014. december

A Wannabee márka törten fejlődése tovább dübörög. Ma a webáruházának árbevétele az átvétel időpontjához képest harmincegyszeres! 

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
510 531
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Fizikai cím

Mi is az a fizikai cím? A fizikai cím az emailt feladó cég valódi címe (utca, házszám,...

Tesztelés

A tesztelés általános értelemben véve az a folyamat, amelynek célja egy munka vagy termék...

Payment Gateway

Magyarul talán fizetési kapuként vagy fizetés...

Belső linkelés

Olyan hiperhivatkozások elhelyezése egy weboldalon (vagy valamelyik aloldalán), amik ugyanazon a...

Biztos visszafordulás

Mi is az a biztos visszafordulás? A biztos visszafordulás az, ha egy email egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.