Marketing stratégia

2021-12-13

Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – II. rész

Az PR manapság minden valamirevaló egészségügyi cég számára nélkülözhetetlen. Kétrészes cikkünk előző részében szót ejtettünk a PR célok kitűzéséről, a tartalmak elkészítéséről, illetve a PR csatornák kiválasztásáról. Ha még nem olvastad el, mindenképpen azt javasoljuk, hogy azzal kezd a téma tanulmányozását! Ma tovább foglalkozunk az egészségügyi...

2021-12-13

Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – I. rész

Egy igazán hatékony egészségügyi PR stratégia hagyományos és digitális módszereket elegyít egymással. A PR, azaz a public relations manapság már messze nem csak annyiból áll, hogy megkérsz valakit, hogy megjelenhess a médiában. A sikerek érdekében egy valamirevaló egészségügyi szolgáltatónak alkalmazkodnia kell a jelenlegi helyzethez, hogy erős kap...

2021-11-11

10 fogászati marketing tipp, amikkel sikerre viheted praxisodat

Ha van valami, ami (a szakmán kívül) minden fogorvosban közös, az az, hogy stabil fogászati marketingre van szükségük, hogy rendszeresen új pácienseket vonzhassanak praxisukhoz. Na persze, a legtöbb fogorvos nem marketingszakértő, így ez a fajta önreklám nem is tartozik a prioritásaik közé. Vannak, akik próbálkoznak ugyan, de hamar rájönnek, hogy e...

2021-10-11

Többcsatornás marketing: Mit jelent és hogyan segít?

A márkák manapság minden korábbinál többet alkalmazzák a többcsatornás marketinget az új ügyfelek beszerzésére, ami a folyamatos sikerek és növekedés egyik alapfeltétele. Az összetett digitális közegben fontos, hogy minden márka tisztában legyen a többcsatornás marketing alapjaival, hogy kiváló élményeket biztosíthasson ügyfelei számára. ...

2021-08-11

10 profi marketingtipp a landing konverziók fellendítéséért

Egy konverziós emailsorozat vagy egy hirdetés általában egy olyan landing oldalra küldi a címzetteket, amely mélyebben is belemerül egy adott témába, vagy közvetlenül megpróbál eladni egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást. Mivel egy landing oldalnak számos konverziós célja lehet (egy termék megvásárlása, egy dokumentum letöltése, egy regisztráci...

2021-08-11

7 tipp a hatékony e-kereskedelmi Facebook hirdetésekhez

Egy online üzlet, vagy webáruház népszerűsítése nem egyszerű feladat. Bármilyen marketingcsatornát is használ az ember, valahogy sosem elég jók az eredmények. Mindig több konverzióra, releváns forgalomra, és visszatérő ügyfélre van szükség.

2021-08-11

Az egészségügyi keresési PPC hirdetések 7 szarvashibája (és elkerülésük)

A keresési PPC hirdetések egyik legnagyobb előnye, hogy szinte azonnal elkezdhetnek új pácienseket vonzani egy orvosi praxis webhelyére. Ezek a reklámok a keresési oldalak találatai fölé emelik webhelyedet, aminek köszönhetően sokkal láthatóbbá válik a kereső felhasználók számára. A helyzet azonban az, hogy rengetegen vesztegetik el hirdetési költs...

2021-07-12

Egészségügyi branding – Így erősítsd meg orvosi praxisod márkáját

Elgondolkodtál már azon, hogy milyen üzenetet mutat pácienseidnek orvosi praxisod brandingje? A magánorvosoknak nincs mindig egyszerű dolga, főleg, ha sűrű helyi mezőnnyel kell versengniük pácienseik figyelméért. Fontos tehát, hogy mindent megtegyél annak érdekében, hogy praxisodat észrevegyék. Ahhoz, hogy márkád üzenete egyértelmű legyen páciense...

2021-03-10

Online hírnévkezelés orvosoknak: A meghatározó útmutató – I. rész

Az online hírnévkezelés egy feltétlenül fontos tevékenység (vagy szolgáltatás) minden orvos számára. Egy egészségügyi szakembernek több okból is szüksége lehet arra, hogy helyreállítsa megcsorbult online hírnevét: például túl sok negatív visszajelzést kapott az interneten, valamilyen PR katasztrófa áldozatává vált, vagy épp egy gondatlanság miatt i...

Kiemelt területeink