Marketing stratégia

2023-05-08

6 egészségügyi kommunikációs tipp, amelyek segítenek kitűnni a tömegből

Az egyre inkább digitalizálódó iparágban egyre nehezebb kiemelkedő szervezetté válni az egészségügy területén. Mivel mindenki verseng az első helyért, jóval több energiát érdemes fordítani egészségügyi vállalkozásként marketingedre.   Az ágazaton belül működő szolgáltatások ilyen széles spektrumával azonban nem lehetetlen felvenni a versenyt, ha e...

2023-03-21

A legfontosabb digitális marketing trendek napjainkban

A digitális marketing világában egytelen dolog biztos: a változás. Ha visszatekintesz az előző évek trendjeire, akkor láthatod, hogy sorra váltották egymást az új irányzatok, és habár voltak köztük, amelyek a mai napig lényeges részét képezik az online marketingnek, nagy részük nem volt több egy-egy átmeneti fellángolásnál.

2023-03-21

Az építőipari marketing legfontosabb elemei

Az építőipari marketingnek mindig is megvoltak a maga kihívásai. Ahogy az eszközalapú technológiák a kommunikáció és projektek előterjesztésének menetét is bekebelezik, az építőipari vállalatok tulajdonosai kénytelenek igazodni ezekhez az új módszerekhez.

2023-02-06

A páciensek bevonzása és aktivizálása egészségügyi marketinggel

Egy egészségügyi szervezet marketing felelőseként tisztában vagy vele, hogy miként befolyásolja egy márka pozícionálása, hogy milyen egészségügyi szolgáltatókat és szolgáltatásokat választanak a páciensek. A hatékony egészségügyi marketing aktívabbá teszi ezeket a pácienseket, és segít szorosabb kapcsolatokat kialakítanod velük egészségügyi szolgá...

2023-01-26

5 módszer az ügyfelek bizalmának és hűségének kiépítésére

Az ügyfelek bizalma és lojalitása elengedhetetlen a sikeres vállalkozás felépítéséhez. És bár ez nyilvánvalónak tűnhet, nehéz a meglévő ügyfelek hosszú távon való megtartása. Ha figyelembe vesszük, hogy az ügyfélmegtartás mindössze 5% -os növekedése akár 95% -kal is növelheti nyereséged, az ügyfelek bizalmának megszerzéséért és fenntartásáért járó...

2023-01-12

Ezek lesznek 2023 legjobb online egészségügyi marketing taktikái

Ahogy a marketing világa változik és alkalmazkodik az új technológiákhoz, ezt a példát kell kövesse a fogyasztók megcélzása is. Különösen fontos ez az egészségügyben, ahol a pácienseket egyszerre több tucat egészségügyi szolgáltató bombázza hirdetésekkel és egyéb információkkal.  

2022-11-23

A webáruházak 15 legfontosabb tulajdonsága

Országos, és olykor nemzetközi ügyfélkörük miatt a webáruházakra óriási verseny jellemző, ami az előző évek során a járványhelyzetnek köszönhetően egyre csak fokozódott. Számos kereskedő volt kénytelen az internetre áthelyeznie üzletét, aminek köszönhetően az egyébként is zsúfolt e-kereskedelmi mezőny még sűrűbbé vált.

2022-10-17

Marketing stratégia készítés – Minden, amit tudnod kell

A marketingstratégia magába foglalja, hogy hogyan kommunikálja egy cég az értékajánlatát ügyfelei számára. Ahelyett, hogy a különböző kampányok konkrét lépéseit részletezné, egy marketingstratégia afféle iránytűként szolgál az általános marketing mozzanatok irányításához. Habár kétségtelenül csábító lehet rögtön rátérni a marketing tervre, a market...

2022-09-25

A pácienskör bővítése 2023-ban – I. rész

2022-ben minden orvosnak meg kell barátkoznia a ténnyel, hogy az emberek többsége online csatornákon keresztül keres magának egészségügyi szolgáltatókat. Az online egészségügyi marketing nem a jövő, hanem a jelen, és ezt saját stratégiádnak is tükröznie kell, ha sikerre szeretnéd vinni praxisodat.   

Kiemelt területeink